Την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με στόχο να γνωρίσουν από κοντά το νέο σχολικό περιβάλλον που θα τους υποδεχτεί την επόμενη σχολική χρονιά. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ξεναγήθηκαν στους χώρους του Γυμνασίου και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του σχολείου και τα μαθήματα. Η εμπειρία αυτή βοήθησε σημαντικά τους μαθητές μας να εξοικειωθούν με τις νέες συνθήκες και να αισθανθούν πιο έτοιμοι και σίγουροι για τη μετάβασή τους στη δευτεροβαθμια εκπαίδευση.
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Μάιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Φεβρουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021


