Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025,οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια εποικοδομητική συζήτηση με την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας με θέμα τη μετάβαση στο Γυμνάσιο. Μέσα σε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αλληλεπιδρασης τα παιδιά εξέφρασαν σκέψεις και προβληματισμούς για τη νέα αυτή φάση της σχολικής τους ζωής,ενώ έλαβαν χρήσιμες συμβουλές για να κάνουν το επόμενο βήμα με αυτοπεποίθηση και θετική διάθεση.
Ευχαριστούμε τις ειδικούς για την πολύτιμη συμβολή τους.

METT1 METT2 METT3

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες Σχολείου, Στ1, Στ2, Σχολικό Ετος 2024-25. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.