Την Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου πραγματοποιήσαμε την χριστουγεννιάτικη γιορτή μας που ήταν βασισμένη στο βιβλίο ” Το δώρο της παπλωματούς”. Μέσα από την ιστορία της Παπλωματούς και του Βασιλιά μαθαίνουμε για την αξία των καλών μας πράξεων και στολίζουμε το δικό μας δέντρο των καλών πράξεων στο Νηπιαγωγείο μας. Μαθαίνουμε για τα πιο σημαντικά δώρα που μπορούμε να χαρίσουμε αυτές τις γιορτές στους ανθρώπους που είναι η αγάπη, η βοήθεια, η προσφορά και η καλοσύνη. Έτσι κι εμείς φτιάχνουμε το δικό μας πάπλωμα με τις καλές μας πράξεις και το αφιερώνουμε στους ανθρώπους που αγαπάμε!
Ανάρτηση : Σοφία Κατσιγιαννάκη






































