Η κούκλα – Παλιάτσος που μας βοήθησε να βρούμε τους κανόνες της ομάδας, μας πρότεινε να παίξουμε με το τραγούδι του.
- Ακούσαμε το τραγούδι «ο Παλιάτσος».
- Το τραγουδήσαμε, χορέψαμε, το δραματοποιήσαμε (τέχνη και δημιουργικότητα)
- Σκεφτήκαμε να βρούμε εικόνες που να σχετίζονται με τα λόγια του τραγουδιού και να μας βοηθήσει να το κάνουμε εικονόλεξο (αντιστοίχιση εικόνας με λέξη)
- Χωρίσαμε το τραγούδι σε 3 μέρη και χωρίσαμε τις αντίστοιχες εικόνες σε 3 ομάδες.
- Για κάθε ομάδα εικόνων ένα παιδί έβαζε τις εικόνες στη σειρά και λέγαμε τα λόγια του τραγουδιού (σειροθέτηση)
- Εστιάσαμε στην πρόταση – μοτίβο «ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ». Πήραμε τις 3 αντίστοιχες εικόνες του εικονόλεξου και τις βάλαμε στη σειρά επαναλαμβάνοντας και λεκτικά το μοτίβο «ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ».
- Ζωγραφίσαμε 3 κύκλους και ζωγραφίσαμε στον κάθε κύκλο την έκφραση του παλιάτσου ανάλογα με το συναίσθημά του. Το μοτίβο το επαναλάβαμε 2 φορές.
Τα συναισθήματα του παλιάτσου έγιναν αφορμή να μιλήσουμε και για τα δικά μας συναισθήματα όταν ακολουθούμε ή όχι τους κανόνες της ομάδας και πότε αισθανόμαστε χαρούμενοι ή όχι μέσα στην ομάδα μας.
TMHMA 1-ΠΡΩΙΝΟ
ΑΣΗΜΑΚΗ ΜΑΡΙΑ