Τραγουδώ και παίζω

τραγουδώ και παίζω

Η κούκλα – Παλιάτσος  που μας βοήθησε να βρούμε τους κανόνες της ομάδας,  μας πρότεινε να παίξουμε με το τραγούδι του.

  1. Ακούσαμε το τραγούδι «ο Παλιάτσος».
  2. Το τραγουδήσαμε, χορέψαμε, το δραματοποιήσαμε (τέχνη και δημιουργικότητα)
  3. Σκεφτήκαμε να βρούμε εικόνες  που να σχετίζονται με τα λόγια του τραγουδιού και να μας βοηθήσει να το κάνουμε εικονόλεξο (αντιστοίχιση εικόνας με λέξη)
  4. Χωρίσαμε το τραγούδι σε 3 μέρη και χωρίσαμε τις αντίστοιχες εικόνες σε 3 ομάδες.
  5. Για κάθε ομάδα εικόνων ένα παιδί έβαζε τις εικόνες στη σειρά και λέγαμε τα λόγια του τραγουδιού (σειροθέτηση)
  6. Εστιάσαμε στην πρόταση – μοτίβο «ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ». Πήραμε τις 3 αντίστοιχες εικόνες του εικονόλεξου και τις βάλαμε στη σειρά επαναλαμβάνοντας και λεκτικά το μοτίβο «ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ».
  7. Ζωγραφίσαμε 3 κύκλους και ζωγραφίσαμε στον κάθε κύκλο την έκφραση του παλιάτσου ανάλογα με το συναίσθημά του. Το μοτίβο το επαναλάβαμε 2 φορές.

Τα συναισθήματα του παλιάτσου έγιναν αφορμή να μιλήσουμε και για τα δικά μας συναισθήματα όταν   ακολουθούμε ή όχι τους κανόνες της ομάδας και πότε αισθανόμαστε χαρούμενοι ή όχι μέσα στην ομάδα μας.

20241008 12190920241008 121909 1 20241008 121955 1 20241008 122501 1 20241008 122512 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 1 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 3 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 4 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 5 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 6 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 7 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 8 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 9 1 ο παλιάτσος συναισθήματα 10 1

TMHMA 1-ΠΡΩΙΝΟ

ΑΣΗΜΑΚΗ ΜΑΡΙΑ