Τα γράμματα στον Αϊ-Βασίλη
Φέτος τα Χριστούγεννα όλα πήγαιναν καλά μέχρι που ο Αϊ-Βασίλης κόλλησε κι αυτός στην οθόνη. “Αφού μεγάλοι και μικροί είναι στα κινητά και δεν γράφουν πια γράμματα θα το ρίξω κι εγώ στο ταμπλέτ, στα βιντεοπαιχνίδια και τα stories…”, είπε ο Άγιος. Τώρα; Τι θα γίνει με τα δώρα των παιδιών που περιμένουν στην αποθήκη κι ο Άγιος Βασίλης σερφάρει στο Ίντερνετ;
Τα παιδιά του 8ου Νηπιαγωγείου Κιλκίς αποφάσισαν να στείλουν τα γράμματα τους στον Αϊ-Βασίλη και να τον πείσουν πως τα Χριστούγεννα δεν είναι ποτέ ίδια χωρίς αυτόν. Συγκεντρώσαμε τα γράμματα μας και τα ταχυδρομήσαμε στο κόκκινο γραμματοκιβώτιο που τοποθετήθηκε ειδικά γι αυτή την αποστολή έξω από τα ΕΛΤΑ.
Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Περιμένοντας τα Χριστούγεννα…
17 Νοεμβρίου
Οι 5 αισθήσεις
Πέντε οι αισθήσεις του ανθρώπου και τα όργανα του σώματος που τις αντιπροσωπεύουν! Μέσα από εικόνες, μικρές ιστορίες, παιχνίδια και κατασκευές τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την όραση, την όσφρηση, τη γεύση, την ακοή και την αφή.
Τι βλέπουμε; Τι ακούμε; Τι μυρίζουμε; Τι δοκιμάζουμε; Τι αγγίζουμε; Τώρα μου μάθαμε για τις 5 αισθήσεις είμαστε έτοιμοι να ανακαλύψουμε τον κόσμο!
Η τάξη μου-η ομάδα μου
Code week 2024
Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού που λαμβάνει χώρα από τις 14 έως 27 Οκτωβρίου 2024, το σχολείο μας συμμετείχε οργανώνοντας κάποιες δραστηριότητες. Η κωδικοποίηση στο Νηπιαγωγειο συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. Ενισχύει την κριτική σκέψη και την επίλυση προβλήματος. Μέσα από ιστορίες και παιχνίδια τροφοδοτείται η φαντασία και η δημιουργικότητα.
- Pasta chef ”Bee”
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζυμαρικών στις 25 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής ζυμαρικών Eurimac στο νόμο Κιλκις, διοργανώθηκαν κάποιες δραστηριότητες κωδικοποίησης στο Νηπιαγωγειο μας!
-Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες αναλαμβάνοντας το ρόλο του σεφ. Κάθε ομάδα είχε το δικό της είδος ζυμαρικού (φαρφαλε, λιγκουινι, φρατζολετι, λουμακε), το οποίο ζυμαρικό έπρεπε να συλλέξει τα υλικά για τη δημιουργία μιας σάλτσας.
-Σε κάθε ομάδα δόθηκε καρτέλα με εικόνες των υλικών της σάλτσας που έπρεπε να δημιουργήσουν για να συνδυαστεί με το ζυμαρικό τους.
-Κάθε ομάδα-σεφ αναλάμβανε να οδηγήσει τη ρομποτική μελισσα στα τετράγωνα του διάφανου πλέγματος όπου υπήρχαν τα αντίστοιχα υλικά της καρτέλας της. Για παράδειγμα ομάδα λαχανικών τα παιδιά έπρεπε να οδηγήσουν τη ρομποτική μελισσα στα τετράγωνα με την εικόνα μελιτζάνα, κολοκύθι, καρότο.
-οι 4 ομάδες είναι : 1η Μεσογειακή, 2η Πιπεριές, 3η Κιμάς, 4η κόκκινη ντομάτα
Παγκόσμια ημέρα ζυμαρικών
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζυμαρικών στις 25 Οκτωβρίου και με πρωτοβουλία του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, το σχολείο μας υποδέχτηκε εκπροσώπους από το εργοστάσιο ζυμαρικών Eurimac. Τα παιδιά και το εκπαιδευτικό προσωπικό ενημερώθηκαν για τα προϊόντα παραγωγής του εργοστασίου και δόθηκαν στα παιδιά αναμνηστικά δώρα κι ένα πακέτο με μακαρόνια σε διάφορα σχέδια.
Παγκόσμια ημέρα ζώων
Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως η Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδή συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την καθολική Εκκλησία ως ο προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.
Με αφορμή αυτή τη μέρα και σε συνεργασία με τη μητέρα νηπίου του σχολείου μας και κτηνίατρο Βάγια Καπουσίδου τα παιδιά ενημερώθηκαν σχετικά με τα βήματα φροντίδας ενός άρρωστου ζώου ενώ ανέλαβαν και τα ίδια ρόλο κτηνιάτρου μέσα από παιχνίδι ρόλων.
Τα παιδιά εξέφρασαν τις απορίες τους τις οποίες οι νηπιαγωγοί κατέγραψαν και με την εφαρμογή DecisionRoulette τις ομαδοποίησαν. Κάθε παιδί πατώντας στο κουνελάκι γύριζε ο τροχός και εμφανιζόταν η ερώτηση.