ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

Η επέτειος του Πολυτεχνείου στάθηκε η αφορμή για πολλές συζητήσεις. Μιλήσαμε για τους φοιτητές και τα ιδανικά που διεκδίκησαν, παρακολουθήσαμε φωτογραφικό και ηχητικό υλικό, διαβάσαμε βιβλία που αναφέρονται στην Δημοκρατία και τα παιδιά δημιούργησαν ποικίλες κατασκευές.

Φωτογραφικό υλικό :

10       7               polytehneio 1973 fot v karamanolis arheio antidiktatorikis neolaias 1 f5074b8a6004b31a5a6fb31e4478d5ba L

 

Ακούσαμε τραγούδια:

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο – Τάνια Τσανακλίδου

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Ο Δρόμος

Διαβάσαμε βιβλία για τη Δημοκρατία:

sofielia                    large 20160721202200 sto dasos 1                        3122F67B9A49528DCAE4A330D5BE232D 1

 

Στο τμήμα Α τα παιδιά ζωγράφισαν το Πολυτεχνείο και τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης :

1637219436182          1637219436164

Δημιούργησαν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τα έργα του καλλιτέχνη Banksy (street art) :

1637219436209    1637219436197

Τα παιδιά στο τμήμα Β ζωγράφισαν το Πολυτεχνείο:

     20211117 091539                                           20211117 091528

Δημιούργησαν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τα έργα του καλλιτέχνη Banksy (street art) :

                   20211116 121506 1                              20211116 121540

Έφτιαξαν κόκκινα γαρύφαλλα :

20211116 121200

Στο ολοήμερο , τα παιδιά αποτύπωσαν μέσα από μία ”φωτογραφική μηχανή” τα γεγονότα το πολυτεχνείου.

  IMG 20211116 154500 1               IMG 20211116 171115

Την ημέρα της επετείου τα παιδιά και από τα δύο τμήματα παρακολούθησαν την ιστορία της ντενεκεδούπολης σε κουκλοθέατρο:

IMG 16c4458fa385be28033368b5a19313c4 V IMG 84fe742faa0fe9141b6a6038554b8d0d V IMG 93e5bf5edf89d3bade299db8e8bc666b V IMG e4b8aade35307d98e1ae8ac4ed79f31e V IMG fe3a5825e4db5cece38905333f2fcb91 VIMG 316a648742e0cab034c7ebe60ca9f7ad V

 

 

”28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940”

  Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ <<ΟΧΙ>>

Για το φετινό εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940 και τη γιορτή της σημαίας , επιλέξαμε να κάνουμε σαφή, τη διάκριση ανάμεσα στον πόλεμο και την ειρήνη.

Παρατηρήσαμε εικόνες σε καιρό ειρήνης και σε καιρό πολέμου, κάναμε συγκρίσεις, συζητήσαμε τις διαφορές και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι εμείς ζούμε σε συνθήκη ειρήνης.

Και στα δύο τμήματα , τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους ελληνική σημαία. Την ημέρα της γιορτής παρακολούθησαν σε κουκλοθέατρο το παραμύθι: ” Το κανόνι της Ειρήνης”.

          20211101 101852 1                                                20211101 105506

Στο τμήμα Α τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους ”περιστέρια της ειρήνης”. Παρατήρησαν , τον πίνακα ζωγραφικής του Αμερικανού καλλιτέχνη Keith Haring, ο οποίος μέσα από την τέχνη του άσκησε κοινωνικό ακτιβισμό.

                       20211026 121701                       20211026 121546

Στο τμήμα Β τα παιδιά παρατήρησαν τον πίνακα ζωγραφικής του Pablo Picasso με τίτλο : ”Το περιστέρι της ειρήνης”, και δημιούργησαν το δικό τους.

peristeri ths eirhnhs 2                                                               IMG 20211031 193753 1

Στο ολοήμερο τμήμα παρατήρησαν το έργο τέχνης του Pablo Picasso ”Το παιδί με το περιστέρι” και τον πίνακα ζωγραφικής του Μουνκ

”Η κραυγή”, έκαναν συγκρίσεις και αποτύπωσαν με τα αντίστοιχα χρώματα το νόημα από τους δύο πίνακες.

                    IMG 20211027 110711 530                                 IMG 20211027 164136

Επίσης, τα παιδιά δημιούργησαν μία ομαδική εργασία για την ΕΙΡΗΝΗ και τον ΠΟΛΕΜΟ.

20211026 121851

              

     ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

1ος κύκλος : ΕΥ ΖΗΝ – ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Υποθεματική : Υγεία – Αυτομέριμνα

Θέμα: ”Φροντίζω τον εαυτό μου , τρέφομαι υγιεινά”

Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση των
παιδιών του Νηπιαγωγείου  στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και

ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων.

Πιο συγκεκριμένα, το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στην προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων

που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κλπ.),

καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ.
Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα υπάγεται στην θεματική ενότητα «Υγεία» στον
κύκλο του «Ευ Ζην» και χαρακτηρίζεται από την καθοδηγούμενη-συνεργατική και
ανακαλυπτική μάθηση, μέσω της οποίας προωθούνται , οι ψηφιακές
δεξιότητες αλλά και οι δεξιότητες μάθησης (4Cs) – η επικοινωνία, η κριτική σκέψη, η
συνεργασία, η δημιουργικότητα. 

Aρχικά τα παιδιά ακούν μια ψηφιακή κούκλα – avatar

https://www.voki.com/site/vokishare?chsm=08aae7809a8bc32c1ec7d8c9129604d5&mId=3739053&canShare=1

 να τους δίνει τις ακόλουθες οδηγίες για το πρόγραμμα:

Στα δύο πρώτα εργαστήρια τα παιδιά έγραψαν και υπέγραψαν το συμβόλαιο συνεργασίας, κατέγραψαν τις πρότερες γνώσεις τους σε εννοιολογικό χάρτη, μίλησαν για τις ομάδες των τροφίμων και συμμετείχαν σε ποικίλες βιωματικές δραστηριότητες….

Εικόνες από το Τμήμα Α’:

Το συμβόλαιό μας

Εννοιολογικός χάρτης με όσα ήδη γνωρίζουμε για την υγιεινή διατροφή.

   

Τα παιδιά κατηγοριοποιούν τις συσκευασίες των τροφίμων σύμφωνα με τις διατροφικές ομάδες

1636649287014

Το μαγαζάκι μας.

 

Εικόνες από το Τμήμα Β’ :  

Το συμβόλαιό μας

Στον εννοιολογικό χάρτη καταγράφουμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις μας

Τα παιδιά σημειώνουν το φρούτο που       είχαν στο πρωινό τους.                               

20211020 120358

Ψηφιακός εννοιολογικός χάρτης στο λογισμικό kidspiration

Κατηγοριοποίηση των συσκευασιών σύμφωνα με τις διατροφικές ομάδες.

 

  

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 8ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.