Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος, για πρώτη χρονιά , στην εβδομάδα κώδικα.

Οι μαθητές/τριες μέσω δραστηριοτήτων με παιγνιώδη χαρακτήρα, εισάγονται στην έννοια της υπολογιστικής σκέψης και στον συναρπαστικό κόσμο της κωδικοποίησης και του προγραμματισμού.

Η αποστολή που ανέλαβαν τα παιδιά είχε τον τίτλο : ” Ακολούθησε τον κώδικα”. Ακολουθώντας τους αριθμούς και τα χρώματα έβαψαν τα ρούχα του ”χάρτινου φίλου τους” και ανακάλυψαν ότι το μπλουζάκι του είχε ψυχρά χρώματα και το παντελόνι του θερμά.

Επίσης, σε άλλη εργασία αποκωδικοποίησαν τη λέξη ”φθινόπωρο”.

Οι εργασίες των παιδιών εστάλησαν στην επιτροπή ευρωπαϊκής εβδομάδας κώδικα και το σχολείο μας αλλά και κάθε παιδί ξεχωριστά, βραβεύτηκε για τη συμμετοχή του.

Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά!!!

IMG 2331753c369183c88cf13240d38415cf V IMG 48dee4064831bdb3fc276b68c6714b34 V IMG 3481b403f8ef9fda91b119f52e949495 V IMG b3d85e77f53eab97685afd5540d09ac4 V 20221020 141908 20221020 141257 20221020 141004 IMG 2bc110feec2cd2e096c21cea69e189b2 V

 

20221019 142824 20221019 143101 20221018 151124 20221019 144133    20221019 144121

20221102 150720     20221102 151046

Φθινόπωρο….η εποχή που ανοίγουν τα σχολεία!!! Πολλές καινούριες εμπειρίες για τα παιδιά , αλλά και πολλά νέα συναισθήματα!!!

Η Νατα...Λίνα στο Νηπιαγωγείο: ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

 

Η πρώτη που συναντηθήκαμε – η ημέρα του Αγιασμού –  έκρυβε και ένα δωράκι καλωσορίσματος για τους μικρούς μαθητές και τις μαθήτριες.

IMG a4414a07c13ec6294ac8bf487373588a V                                                          IMG b5b42345774eab44a7b1a0bab76eda76 V

Αρχικά αποφασίσαμε όλοι μαζί , μετά από συζήτηση στην ολομέλεια (παρεούλα) , τους κανόνες που πρέπει όλοι να ακολουθούμε στο σχολείο για να περνάμε καλά.

20220920 140938

Υπογράψαμε το συμβόλαιο της τάξης μας.

20220920 140953

Ορίσαμε τους βοηθούς για την κάθε ημέρα στην τάξη μας.

Παρατηρήσαμε στην αυλή τα δέντρα.

Συζητήσαμε για το χρώμα των φύλλων και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το φθινόπωρο τα φύλλα χάνουν το πράσινο χρώμα τους και γίνονται καφέ , κίτρινα , κόκκινα ή πορτοκαλί.

Μαζέψαμε φύλλα και ….

20220927 095149

20220926 100416

…ταξινομήσαμε

.jpg

….κάναμε καταμέτρηση…

20220927 130903                 20220927 130851          20220927 130848

….”μεταμορφώσαμε τα φύλλα”…..

με φύλλα

….κάναμε στάμπες με φύλλα ….και 

φθινοπωρούλα

…. δημιουργήσαμε την Ρούλα τη Φθινοπωρούλα!!!

Στο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ τα παιδιά αποτύπωσαν σε ελεύθερο ιχνογράφημα το Φθινόπωρο.

20221009 133208                      20221009 133226

20221011 145917             20221011 145913

Έπαιξαν το παιδαγωγικό παιχνίδι ταξινόμησης εικόνων με φθινοπωρινά φύλλα σε διάφορα σχήματα.

20221011 145933

Με τα φύλλα που μάζεψαν από την αυλή έφτιαξαν ένα αυτοσχέδιο φθινοπωρινό στεφάνι και στόλισαν την πόρτα της τάξης μας.

 

 

 

Το σχέδιο και η ζωγραφική αποτελούν τον κατ’ εξοχήν τρόπο για να εκφράσουν τα παιδιά τις ιδέες, τις σκέψεις , τα βιώματα και τα συναισθήματά τους.  Η ανάπτυξη εικαστικών δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο συνδέεται με το ενδιαφέρον που επιδεικνύουν τα παιδιά για τα υλικά. Έχοντας συχνές ευκαιρίες να πειραματίζονται με διάφορα υλικά όπως, μαρκαδόρους , ξυλομπογιές , νερομπογιές , τέμπερες κλπ. , αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους , καλλιεργώντας την ευφυία , την εφευρετικότητα και τη φαντασία τους.

Αυτός είναι και ο λόγος που από τις πρώτες θεματικές που επεξεργαζόμαστε στο νηπιαγωγείο είναι η θεματική για τα ”ΧΡΩΜΑΤΑ”

Στο ολοήμερο τμήμα τα παιδιά ασχολήθηκαν αρχικά με τα βασικά και τα συμπληρωματικά χρώματα:

20221009 133241            20221009 133257

Δημιούργησαν πίνακα (ομαδική εργασία) με θέμα τα θερμά –   ψυχρά χρώματα.

20221007 145730                                 20221012 152357 1                                                               

Τα παιδιά ανακάλυψαν και ατομικά πως δημιουργούνται τα συμπληρωματικά χρώματα.

20221009 133257

Βιβλία που διαβάσαμε.

20221009 133325            λήψης 1

Συνεχίζεται…..

Γιορτή της Μητέρας.

Μάνα , μητέρα , μανούλα, μαμά….!!!

Χρόνια πολλά μαμά σε όλο τον κόσμο!!!

λήψης

8 Μαϊου  η γιορτή της μητέρας, αλλά τα παιδιά προετοίμαζαν τις εκπλήξεις τους   καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Εικόνες από το τμήμα Α:

Mother Child Klimt L

Γκούσταβ Κλιμτ: ”Μητέρα και παιδί”

IMG 342f673b41fcc70a8136f8c66503334c V

Αφού παρατήρησαν τα παιδιά τον πίνακα ζωγραφικής του Κλιμτ, δημιούργησαν τα δικά τους καδράκια για τις μαμάδες.

IMG bf4fccec59a3e1e6495e52f7f27028e2 V IMG 770898f20f53cb705ae7f6f3e7ab8471 V

Έφτιαξαν δωράκια – μπρελόκ , με την τεχνική του shrink paper (θερμοσυρρικνούμενο χαρτί).

IMG 066b1e475d9fd1ea5aaa34733ad4cf4c V

Σουπλά , για τη μαμά !!!

Εικόνες από το τμήμα Β:

20220506 115447         20220506 115530        20220506 115613

Η πιο όμορφη ζωγραφιά των παιδιών , μετατράπηκε σε σουπλά για τις μαμάδες!!!

20220506 102321    20220506 102301

….και μαγνητάκια για τις μανούλες…..

20220506 102426

….τα οποία δόθηκαν σε πουγκάκια,  αρωματισμένα με λεβάντα, για να κάνουμε χαρούμενες τις μαμάδες!!!

ΠΑΣΧΑ

Μετά από δύο χρόνια που η καραντίνα μας κράτησε μακριά,  φέτος καταφέραμε να είμαστε όλοι μαζί στο σχολείο μας και να κάνουμε τις προετοιμασίες για το Πάσχα. Τα παιδιά συζήτησαν για τα έθιμα του Πάσχα, ζωγράφισαν, έκαναν κατασκευές . Όμως, κυρίως , εστιάσαμε στο νόημα της μεγάλης γιορτής της Χριστιανοσύνης, που είναι η Αγάπη και η Συγχώρεση.

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG 26d6512414bda692eadb88b85b2c0b23 V

Ζωγράφισαν σε ομαδική εργασία την ΑΝΟΙΞΗ, την εποχή που μας φέρνει τη μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης , το Πάσχα.

IMG ade2804c273fa52fd0a031376593002f V

Μετά την Καθαρά Δευτέρα , η κυρά – Σαρακοστή, μας βοήθησε να φτάσουμε στο Πάσχα, αφαιρώντας κάθε εβδομάδα ένα από τα εφτά ποδαράκια της.

IMG aeb3548942c29ff708849934c3d12dc8 V

Μελετήσαμε τους πίνακες ζωγραφικής, οι οποίοι μας εξιστορούν την ιστορία του Πάσχα και με αυτό τον τρόπο αποτυπώσανε και τα παιδιά έθιμα και γεγονότα της μεγάλης γιορτής.

IMG ecbc51ca1695ce8eebeefde18f70ec8f V IMG 50924baf21f6eb80da8ac6945449f810 V

Πασχαλινές ζωγραφιές

IMG 89813910a342b21099ecacfb1febe1f9 V        IMG 31b9cb0ad6656d4b9ffd79282248fbfd V 1      IMG 89813910a342b21099ecacfb1febe1f9 V 1

Αποτύπωσαν έθιμα και εικόνες του Πάσχα (Μυστικός δείπνος, Επιτάφιος, Σταύρωση κλπ.) τα οποία συναντάμε και σε πίνακες ζωγραφικής.

IMG 20220413 134507 IMG 20220413 134434 IMG 20220413 134039

Οι κάρτες μας με τις ευχές των παιδιών.

IMG 20220413 134300     IMG 20220413 134320

IMG 20220413 134401 IMG 20220413 134213 IMG 20220413 134202

Τα φαναράκια των παιδιών για το βράδυ της Ανάστασης

 

IMG 20220413 135440

Έβαψαν αυγά

IMG 9e5e1470bbde68fbb8a525ddeca3354a V    IMG d312655f1e1880181ad1874af1b4bf64 V

Ζωγράφισαν παπαρούνες , το λουλούδι που πήρε αυτό το χρώμα από το αίμα του Χριστού.

Εικόνες από το Τμήμα Β:

20220415 101926

Καταγράψαμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για το Πάσχα.

20220415 101912

Μελετήσαμε τους πίνακες ζωγραφικής ώστε να καταγράψουμε και να μπορούν να εξιστορούν τα παιδιά την ιστορία του Πάσχα.

20220415 101643 20220415 101714 20220415 101721 20220415 101734 20220415 101754

Τα παιδιά ζωγράφισαν έθιμα και άλλες πασχαλινές εικόνες.

20220415 102028

Ο Μυστικός Δείπνος

20220415 102137

Η πασχαλιά  –  Το ιερό δέντρο που άνθισε δίπλα στο Σταυρό του Χριστού, όταν Αυτός  αναστήθηκε.

20220413 100250 20220413 10021120220413 100233 20220413 101027

Βάψαμε κόκκινα αυγά, που σύμφωνα με το έθιμο το κόκκινο χρώμα συμβολίζει το αίμα του Χριστού.

20220414 124536 20220414 102216 20220414 102204

Τα κόκκινα αυγά αλλά και σοκολατένια αυγουλάκια τα βάλαμε σε καλαθάκια που έφτιαξαν τα παιδιά.

20220414 124633 20220414 124644

Έφτιαξαν , επίσης, φαναράκια στα οποία θα μεταφέρουν το Αναστάστιμο φως, το βράδυ της Ανάστασης.

20220414 102029 20220414 102101

…και οι κάρτες των παιδιών που μέσα γράφουν τις ευχές τους για το Άγιο Πάσχα.

Εικόνες από το ολοήμερο τμήμα:

IMG 20220414 163809

Τα παιδιά αποτύπωσαν την ”Κυρά Σαρακοστή”, με ένα διαφορετικό τρόπο. Με τη μορφή της Φρίντα Κάλο. Κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής , στόλιζαν τα μαλλιά της με ένα λουλούδι , μέχρι να φτάσουμε στην έβδομη εβδομάδα που είναι η Μεγάλη Εβδομάδα.

IMG 20220414 144713

Έφτιαξαν κάρτες με ευχές για το Πάσχα,

IMG 20220414 145308     IMG 20220414 145221

…κοτούλες,

IMG 20220414 144425

και λαγουδάκια-καλαθάκια , τα οποία έκρυβαν μέσα πασχαλινές λιχουδιές!

IMG 20220414 152031

Τα παιδιά πήραν τις όμορφες κατασκευές τους σε σακούλες που στόλισαν με πασχαλινές εικόνες.

Ακούσαμε και στα δύο τμήματα τα κάλαντα του Λαζάρου

   

και τον ύμνο της Μεγάλης Παρασκευής ” Ω γλυκύ μου έαρ”

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!

Εργαστήρια Δεξιοτήτων : Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ , Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.

Υποθεματική : <<Τα δικαιώματα των παιδιών>>

Κύριος σκοπός του προγράμματος με τίτλο  : <<Τα δικαιώματα των παιδιών>>, είναι μία πρώτη επαφή , γνωριμία των μαθητών/τριών με τα δικαιώματά τους , την προστασία και την προώθησή τους. Η κατανόηση της σημασίας των δικαιωμάτων σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο , ο σεβασμός σε αυτά αλλά και η οικουμενικότητά τους είναι  θέματα που συζητήθηκαν με τα παιδιά.

Εικόνες από το Τμήμα Α:

IMG c7ccd4b6010ff74e0aac33a485c58ce5 V

Δημιουργία αφίσας στην οποία τα παιδιά έχουν αποτυπώσει τα δικαιώματα που πρέπει να έχουν όλα τα παιδιά!!!

IMG 49480fb270aff0d79213db870c80f258 V        IMG 764405ba256e757d23a18dd435599a8f V       IMG a219ed8073eb5985a72c0b0db2ca9e1f V   

Αναπηρικό αμαξίδιο

IMG 135171b5c83df60ea4718e2ffcab4552 V        IMG 0bb4c21628e6924a8ab3952d1f5d3674 V       IMG 913989fc32a25f13532f5c62f996217a V 

Οδηγοί ατόμων με προβλήματα όρασης.

IMG 97867525583f2d5ca6901c388e6fa78a V        IMG 0628a4b6b7f9a79af971c913928f966f V         IMG af51d61da26c5bc1c615165a1c5a5f59 V IMG e0429bf4e4610eb4f2be2cc9306948f1 V       IMG a621a74195e2b5b46cc5b77a3b85f438 V 

Ζωγραφική με το πόδι για όσους έχουν προβλήματα στα άνω άκρα.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ!!!

Ύστερα από συζήτηση για τα ανθρώπινα δικαιώματα , τα παιδιά μπαίνουν στη θέση των ανθρώπων που δε μπορούν να δουν και εκείνων που δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα χέρια ή τα πόδια τους.

 

Εικόνες από το Τμήμα Β:

20220415 090841

Μετά από συζήτηση , οι μαθητές/τριες  κατέγραψαν και ζωγράφισαν τα δικαιώματα των παιδιών σε ομαδική εργασία.

IMG da46e690665c5edfc48adb50750b7d90 V IMG 96807dc88343f2071a0c3a99ea869a89 V IMG 548fb85b2b66fe43a1e6f8db8532e601 V

Τα παιδιά ζωγράφισαν κάποια από τα δικαιώματα μετά τη συζήτηση που προηγήθηκε.

IMG 58acd8968f3f9fc857a48a736a3a39b8 V    IMG 2950134af8b96989fd98255e33078e27 V  IMG f5a6a948f28b85ab61e41e65e85fa360 V

Μετά την ανάγνωση του βιβλίου : ”Ειρήνη είναι…”, ζωγράφισαν την Ειρήνη .

Η συζήτηση οδηγήθηκε στα ΑΜΕΑ . Τα παιδιά με πολύ ενδιαφέρον μίλησαν για το δικαίωμά τους  , στην προσβασιμότητα , τον σεβασμό, την αλληλοβοήθεια. Μέσα από βιωματικές καταστάσεις προσπάθησαν να κατανοήσουν ποιες αντικειμενικές δυσκολίες συναντούν τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες και κατά συνέπεια πως νιώθουν όταν δε σέβονται οι γύρω τους και τα δικά τους δικαιώματα.

IMG e0359b97372b10c9e1ab24a31df27ba2 V IMG 77dcd46a0756a763d05fa4b1ea158ab7 V IMG 8434b5378a941e9f11026b224e863da6 V IMG 395a2c963849880f92d9bb0c6d01518b V

IMG 9aa0eed0b6b630a8b67a706754aeaa5a V   IMG 5108eec28d4cf47e248533b6948b4769 V   IMG 3afbac882911ef1c63cffc9da52b7864 V

Ζωγραφική με το στόμα!

IMG 9b4396ab9aa23382bae2d6c9ead329bb V IMG 5ca11ef574cced15d9de3d4e9fd7ba26 V IMG 76f24f308ae0a8de328f1e234bd242c6 V

Προσπάθεια κατανόησης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν  τα άτομα με κινητικές δυσκολίες.

IMG d20aaa1a39b1000bd9d139d81350124b V 1 IMG f432735e999fd1f742893d243293c496 V 1  IMG 333a51f1a9b6288cbbb8d1259c5953f3 V   IMG 06a8eb1e2c4a59cdd6abb5b68652371e V

Κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης και συζήτηση για τους ανθρώπους ”οδηγούς”, που καθοδηγούν αυτά τα άτομα.

 

 

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

18211

Εικόνες από το τμήμα Α:

Τα παιδιά έφτιαξαν βιβλία, στα οποία εξιστορείται η ιστορία του ελληνικού έθνους, από την άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1453 έως την ελληνική επανάσταση το 1821.

IMG c38c476a1e4e52de3d106efac2ccd05d V IMG 7130e83b31a4b3af3a30b5d874451b2d V IMG ba0ec6d6c8f7ce0c3fc2599b4e9ba34f V IMG 1f7ce9ee7568a770111d70b8e2bb5c42 V IMG f77dbbf6c01ef0b523e7888b887eb8a4 V IMG 2d13267373e7a892df4030ad88148613 V IMG 82bf31ab85d966cb14b22a3a9fbaebd3 V IMG cefbb8ae8ad7fb96ef0413f8baf1f604 V IMG 7c1779e4d75bb79f99d6cca3abc6d5d2 V IMG 6f4fe89c93a7147eb1275c661ea1ae56 V IMG 6386b63f1a307fb10c2d57070f6e7fe9 V IMG 5859a62c2129b8f6dddbd268e7dab5b1 V

IMG eaec790694dfbf6a3c8ae8af56026543 V IMG c999a39a9dd5c117e21a3bad7f7b47a4 V

Τραγούδησαν και δραματοποίησαν τον χορό του Ζαλόγγου.

IMG 20220325 215452

Παραδοσιακά κεντήματα με εικόνες από το βιβλίο , ” ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ”, της Ευγενίας Φακίνου.

Εικόνες από το τμήμα Β:

20220323 115924

Είδαμε εικόνες και διαβάσαμε ιστορικά γεγονότα, τα οποία στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν.

20220322 091742       20220322 091723

”Το κρυφό σχολειό”

λήψης 1

”Η ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ” του Θ. Βρυζάκη

     20220322 091703      20220322 091708

Τα παιδιά , αφού παρατήρησαν , συζήτησαν, ανέλυσαν τον πίνακα ζωγραφικής του Θεόδωρου Βρυζάκη , τον αποτύπωσαν ζωγραφίζοντάς τον.

.jpg

”Τα ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου

20220322 093216     20220322 093253   20220322 093211

Αφού διαβάσαμε << ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ>> της Ευγενίας Φακίνου ,μιλήσαμε για τη λαϊκή παράδοση και τα κεντήματα από την εποχή της επανάστασης. Στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους ”παραδοσιακά κεντήματα” αντλώντας εικόνες από το βιβλίο.

1                                  20220318 093305

Τα κορίτσια αποφάσισαν να φτιάξουν παραδοσιακές ποδιές και τα αγόρια τσαρούχια.

20220322 093107                 20220322 093151                 20220322 093200

20220323 120735                                20220323 120832

20220322 091829             20220322 091807

Ζωγράφισαν παραδοσιακές ενδυμασίες!!!

20220323 115954

Οι ήρωες της επανάστασης είναι ένα πολύ αγαπημένο θέμα των παιδιών. Παρατήρησαν κάποιους από τους ήρωες και τελικά επέλεξε κάθε παιδί ποιόν θέλει να ζωγραφίσει.

20220323 121949

   Square 25032022 200735    Square 25032022 224712     Square 25032022 224804

Oι ήρωές μας ”μπήκαν” σε κορνίζα!

20220324 091942

Την ημέρα της γιορτής , τα παιδιά παρακολούθησαν σε κουκλοθέατρο , την ιστορία για το κρυφό σχολειό.

Εικόνες από το ολοήμερο τμήμα :

ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

20220323 120101

Ο χορός του Ζαλόγγου

 

IMG 20220323 163506

Οι ήρωες του 1821                                                    

IMG 20220325 215922

Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού: πίσω από κάθε φωτοτυπημένο τσαρούχι  τα παιδιά έπρεπε να αποκωδικοποιήσουν τη λέξη (με το αλφάβητο της φιλικής εταιρείας) για να βρουν σε ποιο σημείο της τάξης έχω κρύψει η νηπιαγωγός το κάθε τσαρούχι από τη στολή του τσολιά.

IMG 20220325 220102 1

Τα παιδιά γράφουν το όνομα τους με βάση τον κώδικα της φιλικής εταιρείας.

IMG 20220325 215434                   IMG 20220325 215724

Τα παιδιά έφτιαξαν βιβλία με εικόνες από την Ελληνική Επανάσταση.

ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ !!!

Τη φετινή χρονιά , μετά από δύο χρόνια – λόγω πανδημίας – , γιορτάσαμε  στο νηπιαγωγείο μας τις Απόκριες.

Χορέψαμε , παίξαμε, διασκεδάσαμε και βέβαια μασκαρευτήκαμε!!!

Εικόνες από το τμήμα Α:

     IMG f4fe200f8ba91283b7c0def2bc9abe65 V            IMG 0b457c74587298e5c4731cfbc2b67415 V

Ζωγράφισαν τα παιδιά τον δικό τους κλόουν και ”ανακάλυψαν” το Κ,κ του κλόουν.

 03939    IMG 067712242ff2e41cd2dd49bbbbf4b20e V

Αφού διάβασαν την συγκινητική ιστορία του Αρλεκίνου, ζωγράφισαν τον Αρλεκίνο και την αγαπημένη του χορεύτρια.

IMG 5960ee28e6b6fc773e4055c68bd84c0d V

Τα Διονύσια ή Ανθεστήρια στην αρχαία Ελλάδα. Οι ελληνικές απόκριες έχουν τις ρίζες τους στην αρχαία Ελλάδα. Οι άνθρωποι πανηγύριζαν το τέλος του χειμώνα και τον ερχομό της άνοιξης.

IMG e4702a9b2ff52b4c3f3e7e1ab39ddbca V

Οι μαθητές έφτιαξαν τους δικούς τους χαρταετούς για την Καθαρή Δευτέρα.

Εικόνες από το τμήμα Β:

20220301 092311    20220224 125320     20220224 125307

Οι μάσκες μας!!!

.jpg

Φτιάξαμε το δικό μας ”γαϊτανάκι” και χορέψαμε σύμφωνα με το έθιμο.

20220303 094426

Το πέταγμα του χαρταετού

20220303 094444

Το γαϊτανάκι

20220303 094531

Οι κλόουν μας

20220303 094327          20220303 094400

 Οι χαρταετοί μας …με την ευχή να πετάξουν ψηλά μαζί με τις ευχές των παιδιών.

λήψης

Το καρναβάλι του Αρλεκίνου του Χουάν Μιρό 

Τα παιδιά αφού παρατήρησαν και ανέλυσαν τον πίνακα ζωγραφικής του Χουάν Μιρό με τίτλο <<Το καρναβάλι του Αρλεκίνου>>, συνέθεσαν τα δικά τους έργα τέχνης.

20220304 121316       20220304 121237

.jpg

Στο αποκριάτικο πάρτυ , περάσαμε τέλεια!!!!

 

ΚΑΛΗ  ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

Στο κλείσιμο των εργαστηρίων , τα παιδιά εστίασαν στις λύσεις και πρότεινα τρόπους που θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα ζώα ώστε να πάψουν να απειλούνται με εξαφάνιση.

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG b35df2666bf255624e233dda48ad7713 V

Κατέγραψαν σε ομαδική αφίσα τις λύσεις – προτάσεις τους για την προστασία των ζώων.

IMG ae86e5cf44874faaab9c8724e4a0c4f2 V

Έγραψαν γράμμα σε μία αρκουδίτσα που κινδυνεύει και της υποσχέθηκαν ότι θα τη βοηθήσουν.

Και το έκαναν…..Με τη μέθοδο STEM (εκπαιδευτική ρομποτική) δημιούργησαν μία σχεδία και ένα αμαξίδιο για να σώσουν την πληγωμένη αρκουδίτσα.

IMG 82d342e1d6b9080032f8b9a9aa5063a6 V IMG 4b7bb0f624c67424825437f4fbe06813 V IMG 619d598e3ba2162efa3fec19552d3358 V IMG 7fcc3a11c20faa938df85530c7e179ce V IMG 4419a6b935cf9772eda68a2c5b32f30c V IMG 4167bff8d60e205fa4463355f1dd44d7 V    ”Σχεδία”

IMG 4f81241a49f25b86b8117faa9f1033f5 V      IMG a1ef3b2890035525e9fd0c80beb913f1 V    ”Αμαξίδιο”

IMG fc765582c73a1a59f4d03f8ff3af18e9 V IMG c9500b66c30bb4f6e3c836000671fa7c V IMG 6fa371da2c48ec734afe353f7f8ac9ec V

Για να βοηθήσουν τα πουλάκια που επισκέπτονται την αυλή του σχολείου μας έφτιαξαν μία ”ταίστρα”.

IMG 7370e8289714978665280fdb3356232b V

Αξιολόγησαν το πρόγραμμα των εργαστηρίων για τα ζώα υπό εξαφάνιση και αυτοαξιολογήθηκαν.

IMG 3ae5aaac220fe2de37fcae5a9f22d0a2 V IMG 4dee082c16e3027e74e63cf684fe08cb V IMG c46ee2abf88280aca55472b81d2674c4 V

Στο τέλος αυτής της προσπάθειας τα παιδιά παρέλαβαν επάξια τον έπαινο συνεργατικότητας και δημιουργικότητας!!!

Εικόνες από το τμήμα Β :

    20220228 095304               IMG e0ada8e91dbdb6e426d6fe2d480c26d6 V

Τα παιδιά δημιούργησαν σε ομαδική αφίσα τις προτάσεις τους για την προστασία των ζώων.

20220214 115258 1 20220308 090715 20220308 090709

Για να βοηθήσουν τα πουλάκια που προσπαθούν να βρουν φαγητό στην αυλή του σχολείου μας, έφτιαξαν μία ”ταίστρα”.

20220228 124723 1 20220228 124729 1

Κατέγραψαν τις ιδέες τους για την προστασία των ζώων και σε ατομικό φύλλο εργασίας.

Η συζήτηση, βέβαια , πήγε και στους αγαπημένους τους δεινόσαυρους που  έχουν εξαφανιστεί. Αναρωτήθηκαν από που αντλούμε πληροφορίες για αυτά τα ζώα και τέλος αποφάσισαν να φτιάξουν με πηλό τα δικά τους απολιθώματα με τα πέλματα των δεινοσαύρων που έχουμε στην τάξη μας.

20220216 114621            20220218 114423        20220228 102338            

Τα παιδιά ανακηρύχτηκαν σε άξιοι υπερασπιστές των ζώων και για αυτό παρέλαβαν το παράσημό τους για τη συμμετοχή τους και σε αυτά τα εργαστήρια.

20220302 111141          20220302 111301

20220204 110109

Μερικά από τα βιβλία που διαβάσαμε.

20220309 105613

Στο τέλος του 2ου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τα παιδιά προχώρησαν σε αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση του προγράμματος.

Στο 3ο και  4ο εργαστήριο , τα παιδιά ασχολήθηκαν περισσότερο αναλυτικά με τα ζώα υπό εξαφάνιση. Ανακάλυψαν σε ποια μέρη του πλανήτη μας, απειλούνται ζώα και ποια είναι αυτά. Βρήκαν και παρουσίασαν πληροφορίες για αυτά τα ζώα .

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG 8f7f3f2e496bf0fa174053155d4be7f2 V

Τα παιδιά χώρισαν τον παγκόσμιο χάρτη στις ηπείρους  – τις οποίες έμαθαν- και τοποθέτησαν   εικόνες ζώων που κινδυνεύουν στις διάφορες περιοχές.

IMG 0f8c58f869b7cd2bf05ce35763e86338 V IMG 2dede07f4c774632a9626e18e791c428 V IMG 4c438646281b13dc5914f5ea863b51f2 V IMG 7b4f49b702406d8b9f166426225cb5a9 V IMG 881871c9e6f0da0fea0e678b707a9ad4 V

Τα παιδιά κατέγραψαν τους κινδύνους από τους οποίους απειλούνται τα ζώα.

IMG fea88a563055b0569ea9b17c895ccc0a V

Ζωγράφισαν τη χελώνα καρέτα – καρέτα,

IMG 9b12551ee891427a6e88ed7a3765ec8f V

δημιούργησαν ζώα με τη μέθοδο ”τάνγκραμ”.

 

Εικόνες από το τμήμα Β:

  20220207 092300     20220309 105757     

Τα παιδιά παρουσίασαν στην ολομέλεια , τις πληροφορίες που έφεραν από το σπίτι τους για τα ζώα που απειλούνται.

20220309 105228     20220208 101126    20220208 101315

Στη συνέχεια έλυσαν γρίφους  – αινίγματα σχετικά με τα ζώα και στη συνέχεια ζωγράφισαν τις απαντήσεις.

         20220217 115358                                          20220217 115037

Τα παιδιά δημιούργησαν σε ομαδική εργασία τον παγκόσμιο χάρτη , έμαθαν τις ηπείρους και εντόπισαν τα ζώα που απειλούνται σε κάθε ήπειρο.

Στη συνέχεια δημιούργησαν και τον δικό τους ατομικό παγκόσμιο χάρτη πάνω στον οποίο κόλλησαν εικόνες με τα ζώα.

      20220218 100610      20220221 120048      20220221 120222

20220217 120337

Παρατήρησαν τον χάρτη της Ελλάδας και εντόπισαν τα μέρη που ζει η χελώνα καρέτα – καρέτα και η φώκια μονάχους – μονάχους.