Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ

3127e09db5dfe4e33f9cceb2546c5320

Η Αμυγδαλιά του Βαν Γκογκ στάθηκε η αφορμή για να συζητήσουμε για την αμυγδαλιά και στα δύο τμήματα.

Vincent van Gogh ΑΝΘΙΣΜΕΝΗ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ

ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ (ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ)

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG a23b4b1d1f1b32d400b20269cbfaad39 V IMG f45e0415ca51053b77c78505f6718bac V      IMG 61e9d7ad8d59ce7356411981d3e9f3cc V

Τα παιδιά ζωγράφισαν την αμυγδαλιά , αφού παρατήρησαν τον πίνακα του Βίνσεντ Βαν Γκογκ.

IMG 3f1715f0c30eb93bb9b5ba232c69f1f2 V

Άνθισε η αμυγδαλιά, ομόρφυνε η τάξη μας!!!!

Εικόνες από το τμήμα Β:

20220228 094122

Παρατηρήσαμε τα άνθη της αμυγδαλιάς.

20220222 094628                    20220222 094648

Διαβάσαμε το μύθο της αμυγδαλιάς.

       20220217 091414         20220217 121248

Τα παιδιά δημιούργησαν πίνακες ζωγραφικής με διάφορες τεχνικές ( πινέλα , τύπωμα με πον – πον , μπατονέτες) .

Στο τέλος όλα τα έργα τέχνης μπήκαν σε κορνίζα!

20220221 104618          20220221 104608

Στο ολοήμερο τμήμα:

20220228 094039

Με έμπνευση και πάλι από την αμυγδαλιά του Βαν Γκογκ, τα παιδιά δημιούργησαν ένα ομαδικό έργο τέχνης με την <<ανθισμένη αμυγδαλιά>> και στόλισαν την πόρτα της τάξης μας.

 

2oς Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων : Φροντίζω το περιβάλλον

Υποθεματική : Ζώα υπό εξαφάνιση

Η συνεχώς αυξανόμενη οικολογική κρίση έχει καταστήσει εμφανές ότι είναι
αναγκαία η υιοθέτηση νέων αξιών όσον αφορά τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων,
αλλά και τη σχέση των ανθρώπων με τα άλλα ζώα και τη φύση.
Ανάμεσα στα πολλά προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η κοινωνία είναι
και η κακοποίηση ζώων. Αρκετά δισεκατομμύρια ζώα, κάθε χρόνο, κακοποιούνται
με ποικίλους τρόπους και για διάφορους λόγους από τον άνθρωπο. Πολλά είναι τα
παραδείγματα κακοποίησης ζώων με σκοπό το οικονομικό όφελος, την ψυχαγωγία,
την έρευνα, την τροφή, την ένδυση κλπ. με αποτέλεσμα να απειλούνται με εξαφάνιση.

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG 8b57fd13d3a84f12d59cf50f8d3a1c40 V

Τα παιδιά διάλεξαν κάρτες με εικόνες ζώων υπό εξαφάνιση και χωρίστηκαν σε ομάδες.

IMG c73144a2ca7dab64f7597a461fd8b1b9 V

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Οι ομάδες συνέθεσαν το κοινό συμβόλαιο συνεργασίας που θα ακολουθήσουν κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων.

 

IMG 9b2c48624a7671aa59967e5aacae0d55 V

Εννοιολογικός χάρτης

Τα παιδιά , αφού συζήτησαν και παρατήρησαν πολλές εικόνες σχετικές με τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα ζώα, δημιούργησαν τη δική τους αφίσα , αναφορικά με τους κινδύνους.

IMG ae5d4e6528683c8a8eace83ac43296fb V

Κίνδυνοι εξαφάνισης των ζώων

Στη συνέχεια συνέθεσαν τον εννοιολογικό χάρτη καταγράφοντας τι γνωρίζουν ήδη για το θέμα και σημείωσαν τι θέλουν να μάθουν.

IMG 909cca9bdd931df8eb8cfb3d8a4d0a0b V

Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος για το θέμα, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν εξώφυλλο σε βιβλιαράκι με ζωγραφιές, για έναν συμμαθητή τους που είχε γενέθλια, με θέμα τα ζώα της θάλασσας.

Εικόνες από το τμήμα Β:

20220208 120456 20220208 120451 20220208 120445

Σαν αφόρμηση για την εισαγωγή στο θέμα, τα παιδιά επιλέγουν τα παιδιά επιλέγουν εικόνες με ζώα υπό εξαφάνιση και έτσι χωρίζονται σε ομάδες.

20220121 100008

1η Ομάδα : ΤΑ ΚΑΡΧΑΡΙΑΚΙΑ  20220121 100603

2η Ομάδα :ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

Οι δύο ομάδες αποφασίζουν τους κανόνες του συμβολαίου συνεργασίας για τον 2ο θεματικό κύκλο και τους καταγράφουν με ζωγραφιές.

Στην ολομέλεια , παρουσιάζει τους κανόνες ο εκπρόσωπος της ομάδας τους και συνθέτουν το τελικό συμβόλαιο.

20220131 211111

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στο τέλος των δύο πρώτων εργαστηρίων κατέγραψαν στον εννοιολογικό χάρτη τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους για το θέμα : <<Ζώα υπό εξαφάνιση>>.

20220207 092450

Εννοιολογικός χάρτης

Τα παιδιά προχώρησαν σε μία πρώτη ομαδοποίηση των ζώων που κινδυνεύουν σε αυτά που ζουν στη στεριά, στη θάλασσα και στον αέρα.

20220204 103111 1

          20220221 092558 1

Παρατήρησαν , συζήτησαν εικόνες με κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα ζώα.

20220228 102848

Παρακολούθησαν στο youtube την ”φιόρα”, μία χελωνίτσα καρέτα-καρέτα και τον ”λεβάντε” , μία φώκια μονάχους-μονάχους που συζητούσαν για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν.

 

Στο τέλος του 2ου εργαστηρίου , σε ατομικό φύλλο εργασίας τα παιδιά αποτύπωσαν από τι κινδυνεύουν τα ζώα.

20220215 102207 1

 

   

 

 

Η έλευση του νέου έτους στάθηκε η αφορμή για να επεξεργαστούμε την έννοια του χρόνου.

Μιλήσαμε για τους μήνες , τις εποχές και τα χαρακτηριστικά τους.

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG e9d84d128ad4075aaea09f6a8c07226d V

12 μήνες αθλητές

IMG e34417d8f72551d898f243b0254cd3fc V                                 IMG 4543102a5ef17676ed61daa6602c5086 V

                                                           Χαρακτηριστικά στοιχεία των εποχών

IMG 706db43b5aaf01b78cd38cf14b391a12 V

Κατανόηση του χρόνου … με αφορμή τα γενέθλια των παιδιών.

IMG 7c788ff71653e76587d76933bad4bb7f V IMG 0f3c1cf5e13747a1c57f156ac7e32188 V

Ο μύθος της Περσεφόνης!

 

IMG e5a705f13480389d1db3c7ec249edc14 V 1

Μέρα – Νύχτα IMG 6bd53a89177ee6524c008760afd815bf V         IMG 17d8867e7bd7fa01c8297958781f6fa7 V       IMG 3480c21a2cfb69ebc2930250f3bfbecd V IMG eb36c274aa37207068d8fb48659e025c V

IMG 5fa3b1be461c3ea8ccf964287b099588 V IMG d5dc43130d0bf295d8f5ba96579e92ca V

Δραματοποίηση : Η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο!!!

IMG f155530414759be0396b2acb6e016e14 V

Τα παιδιά έφτιαξαν βιβλιαράκια με  τις εποχές!!!

 

Εικόνες από το τμήμα Β:

20220112 092443 20220112 092457 20220112 120314

Υποδεχτήκαμε τον νέο χρόνο με … πυροτεχνήματα!

20220113 102347

Στην κατανόηση της κυκλικής ακολουθίας των εποχών βοηθά η χρήση συμβόλων και χαρακτηριστικών εικόνων για κάθε εποχή.

20220119 115701

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ”Ο τροχός των εποχών”

20220119 115346

Ατομική εργασία: ”Ο τροχός των εποχών”

20220201 112822 20220201 115252 20220201 120755

Κατανόηση των εποχών και των μηνών με τη δημιουργία συμβόλων.

20220131 120935

ΟΡΑΤΗ ΣΚΕΨΗ: Τα παιδιά αποτυπώνουν τις γνώσεις τους για τον ΧΕΙΜΩΝΑ ακολουθώντας τη Ρουτίνα Σκέψης: <<Χρωμάτισε – Συμβόλισε – Απεικόνισε , (χρώμα – σύμβολο – εικόνα).

20220119 115406 20220119 115433

Ο ”χειμώνας” μέσα από τα εικαστικά.

Εικόνες από το ολοήμερο τμήμα:

IMG 20220201 235116 IMG 20220201 235159 IMG 20220202 000350 IMG 20220202 073921

Τα παιδιά εικονογράφησαν το παραμύθι : ” Η κυρά – καλή και η κυρά – κακή”.

IMG 20220121 175037

Τα πορτρέτα των παιδιών με την αγαπημένη τους εποχή.

 

 

 

…συνέχεια με εικόνες από το Τμήμα Β:

20211217 085052

Κάθε μέρα , την ευχή που ανοίγαμε από τα πουγκάκια του δέντρου αντίστροφης μέτρησης τη γράφαμε.

20211217 094202 20211217 112243 20211217 112300

Κατασκευή : ημερολόγια για το 2022.

20211213 122146

Οι ευχετήριες κάρτες μας

 

20211213 122218

Χριστουγεννιάτικα στολίδια από χαρτόνι

20211217 084519

Τα ταρανδάκια μας

 

Ζωγραφίζουμε ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων στην Ελλάδα:

20211217 085420

Το σπάσιμο του ροδιού

20211217 085315

Τα κάλαντα

20211217 085012

Ο στολισμός του καραβιού

20211220 093038                         20211220 092824                        20211220 092229

…..και λίγο STEM! Τα παιδιά κατασκεύασαν χριστουγεννιάτικα δέντρα με τουβλάκια και μετά αποτύπωσαν το σχέδιο στο χαρτί.

    20211217 085550                           20211217 085800                   20211217 085605

Μερικά από τα βιβλία που διαβάσαμε!

20211222 113651 1

Στη μάγισσα Φρικαντέλα τα παιδιά έψαλαν τα κάλαντα από όλη την Ελλάδα και τελικά την έκαναν να τα αγαπήσει!!!

Εικόνες από το ολοήμερο τμήμα :       

20211206 103930

Στολισμός της πόρτα με τον… άτακτο τάρανδο!!!

IMG 20211222 181418     IMG 20211222 182658 IMG 20211222 182809 IMG 20211222 182717  IMG 20211222 174614 IMG 20211222 182740 IMG 20211222 181451 IMG 20211222 194601

Τα παιδιά δημιούργησαν βιβλίο με ζωγραφιές με ήθη και παραδόσεις των Χριστουγέννων , από όλο τον κόσμο.

IMG 20211223 185553

Ευχετήριες κάρτες

IMG 20211223 185644

Χιονόμπαλες με τη φωτογραφία των παιδιών

 

IMG 20211223 185410

Σακούλες που έκρυβαν όλες τις κατασκευές.

IMG 20211223 123856

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!! 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Τα φετινά Χριστούγεννα τα περιμέναμε όλοι – και κυρίως τα παιδιά – με μεγάλη προσμονή, χαρά και ενθουσιασμό. Όσα δεν μπορέσαμε να ζήσουμε πέρυσι με τα σχολεία κλειστά, λόγω των ειδικών συνθηκών, τα πραγματοποιήσαμε φέτος. Οι μαθητές/τριες, δούλεψαν ασταμάτητα με όρεξη σαν τους βοηθούς του Αϊ – Βασίλη, κατασκεύασαν, έγραψαν, ζωγράφισαν, τραγούδησαν …

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το 8ο Νηπιαγωγείο Αθηνών έλαβε μέρος στη δράση του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού : Make A Wish (Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος) . Τα παιδιά προμηθεύτηκαν τα αστέρια της ευχής δίνοντας δύναμη στις ευχές των παιδιών με σοβαρές ασθένειες.

Ευχαριστούμε τα παιδιά και τους γονείς για τη συμμετοχή τους σε αυτήν τη δράση!

20211217 112446

Τα αστέρια της ευχής

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εικόνες από το Τμήμα Α:

262908692 605716117335666 427207701593168521 n

Το δέντρο της αντίστροφης μέτρησης

262756099 436394691422101 2832223056779719946 n 262827522 1557076434640988 5754231708493845648 n IMG 57fcda2c2628ce2dc8b64419fd2f4f99 V

Στολισμός την πόρτας με τον τάρανδο που ψέλνει τα ….κάλαντα !

IMG 9cfa377477bcf191902ecbe30dc8ec43 V

Χριστουγεννιάτικα δέντρα για το ταμπλό

IMG c991415042f1795a1d06c96093c81a9a V

Χριστουγεννιάτικη νύχτα στο ταμπλό!

IMG 4f3be167acf22a612146b80afd64a27f V

Τα παιδιά ανέλυσαν τον πίνακα ζωγραφικής του ζωγράφου Ν. Λύτρα,  με τίτλο : ” ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ” , μέσα από τη ρουτίνα σκέψης: <<ΒΛΕΠΩ-ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ-ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ>>

IMG 20211223 140513

Τα παιδιά ζωγράφισαν έθιμα και παραδόσεις των Χριστουγέννων από όλη την Ελλάδα.

20211217 11211020211217 112024

Τα ημερολόγια για το 2022!!!

              IMG 20211223 140528                                                                            IMG 9071fc83a8edbdf97e76823838153e14 V

Τα παιδιά κατασκεύασαν με πηλό σπιτάκια για γούρι για το 2022!  Επίσης, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν τις δικές τους ευχετήριες κάρτες!

Εικόνες από το Τμήμα Β:

20211203 093011           20211201 120226

Ξεκινήσαμε από την 1η Δεκεμβρίου, με το δέντρο της αντίστροφης μέτρησης. Κάθε μέρα ένα παιδί ανοίγει το πουγκάκι (με την αντίστοιχη ημερομηνία) , διαβάζει την ευχή και παίρνει την έκπληξη που υπάρχει μέσα!

20211217 084639

Στολισμός της πόρτας

20211217 084541

Νύχτα Χριστουγέννων στο ταμπλό μας.

 

 

 

 

                                  

Εδώ και χιλιάδες χρόνια η ελιά και ο καρπός της ”ζει” στις χώρες την Μεσογείου. Η ελιά αποτελεί ένα πολύτιμο δώρο της φύσης που συνδέεται με πολλούς τομείς της ζωής μας. Αξίζει  να τη γνωρίσουν τα παιδιά και να μάθουν  την ανεκτίμητη αξία της για τη διατροφή μας , την υγεία αλλά και τον πολιτισμό μας.

” Η θεματική για την ελιά πραγματοποιήθηκε ως επέκταση των εργαστηρίων δεξιοτήτων για τη διατροφή , αφού το ελαιόλαδο αποτελεί το βασικότερο στοιχείο της μεσογειακής διατροφής”

Εικόνες από το τμήμα Α:

262503447 425806635832876 1559426794935465210 n

Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ – Ομαδική εργασία  IMG ebacf131dc21c09ce20ac3a526fde20a V

Η θεά Αθηνά δώρισε στους Αθηναίους το δέντρο της ελιάς μετά από μία μονομαχία με τον θεό Ποσειδώνα.

Προς τιμήν της οι Αθηναίοι έδωσαν το όνομα της θεάς στην πόλης τους και έχτισαν τον Παρθενώνα στον ιερό βράχο της Ακρόπολης.

 

262688074 612493746538391 4953807460299038828 n      263746322 650942052924317 1061483659721540381 n     262679500 627596335091405 3887133834068368138 n

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον κότινο!

Ο κότινος ήταν στεφάνι από κλαδί αγριελιάς με το οποίο στεφάνωναν τον νικητή στους ολυμπιακούς αγώνες της αρχαιότητας, κάτι το οποίο ήταν ιδιαιτέρως τιμητικό.

Εικόνες από το τμήμα Β :

20211130 074310   

Διαβάσαμε το βιβλίο ”Η ελίτσα”, από το οποίο τα παιδιά έμαθαν για την προσφορά της ελιάς σε πολλούς τομείς της ζωής μας. (διατροφή, υγεία , πολιτισμός, ιστορία)

λήψης

Ο Ελαιώνας του ”Βαν Γκογκ”

20211130 074228  

Τα παιδιά, αφού παρατήρησαν , ανέλυσαν και σχολίασαν τα χρώματα που χρησιμοποιεί ο ζωγράφος στο έργο του, με τίτλο << Ο ΕΛΑΙΩΝΑΣ>>, ζωγράφισαν το δικό τους έργο τέχνης.

λήψης 1

”Το μάζεμα της ελιάς” του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ

20211217 084825

Οι μαθητές/τριες, ”αποτύπωσαν στο χαρτί” τη διαδικασία του μαζέματος της ελιάς, παίρνοντας πληροφορίες από τον πίνακα ζωγραφικής του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ .

20211129 121511

Τα παιδιά έμαθαν ότι πάνω στα αγγεία (πήλινα δοχεία που χρησιμοποιούσαν στην αρχαιότητα για την αποθήκευση λαδιού,  κρασιού κλπ.) ζωγράφιζαν οι αρχαίοι Έλληνες διάφορες εικόνες από την καθημερινότητά τους. Στα δικά τους ”αγγεία” ζωγράφισαν τη θεά Αθηνά και την ελιά που είναι σύμβολό της.

Στα δύο τελευταία εργαστήρια δεξιοτήτων για τη διατροφή, τα παιδιά παρατηρούν εικόνες, τις επεξεργάζονται , συζητούν και τέλος οι νηπιαγωγοί καταγράφουν τις ιδέες τους ακολουθώντας τη <<ρουτίνα σκέψης ”ΒΛΕΠΩ – ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ – ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ”>>.

Στη συνέχεια τα παιδιά , δημιούργησαν τις δικές του τρισδιάστατες πυραμίδες της διατροφής . Το πρόγραμμα έληξε με μία μεγάλη φρουτοσαλάτα που απόλαυσαν οι μαθητές/τριες στην τάξη τους.

Εικόνες από το τμήμα Α:

262951395 1542432759469986 8444310072429915771 n   263476843 638603003829092 561064749281793566 n  

Φτιάχνουμε και απολαμβάνουμε τη δική μας φρουτοσαλάτα!

1637571990720

ΟΡΑΤΗ ΣΚΕΨΗ: Ρουτίνα Σκέψης ”Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι”

 

    262671888 2403878366410362 4781622807553562390 n                             263552912 421943396093352 4780292880014001459 n

  Το σπίτι του γερού οργανισμού!

263093695 4041764882589873 8255998710094381682 n

Πυραμίδες της υγιεινής διατροφής.

 

Εικόνες από το τμήμα Β:

 

20211118 104116

ΟΡΑΤΗ ΣΚΕΨΗ: ΡΟΥΤΙΝΑ ΣΚΕΨΗΣ <<Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι>>

20211109 112228 20211109 112306 20211109 112320 20211109 112331

20211110 103538

Πυραμίδες της υγιεινής διατροφής                                                       

IMG 2f795e11a28746870004d0d5c03e2f9b V    IMG 9a35e31c14f6689cac0a5b583dbfef9a V             IMG 516373a93192c8f3b6cb040694486f52 V                IMG adcc199fd74d0d83a9b751c9a8e74143 V               IMG 5e76cb70e12b9e49239651d99ddebc5a V       IMG 78fd2f0cf290dc1d10d34d8f108b2106 V  

 ……  και τελικά απολαύσαμε τη φρουτοσαλάτα μας!!!!!!

Στα πλαίσια της αξιολόγησης , οι μαθητές κατά τη διάρκεια του προγράμματος, συμπλήρωναν κάποια στοχευμένα φύλλα εργασίας ως εμπέδωση των ”νέων γνώσεων” που κατέκτησαν.

262609782 918249678808373 1592112141584788671 n 262708903 3064360977150636 1827366668997296315 n 1637571990751 1637572080493

Το σημαντικότερο όλων, είναι, ότι και με το τέλος του προγράμματος για τη διατροφή, τα παιδιά συνεχίζουν να φέρνουν στο σχολείο υγιεινά πρωινά !!!

20211019 102648

Τα παιδιά έχουν έμφυτη τάση να εξερευνούν τον κόσμο που τα περιβάλλει και να τον αναπαριστούν με σχέδια και χρώματα. Αυτός είναι και ο λόγος που από τις πρώτες θεματικές που επεξεργαζόμαστε στο νηπιαγωγείο είναι τα <<χρώματα>>.

Εικόνες από το τμήμα Β:

20211105 120413

Τα παιδιά μαθαίνουν ότι υπάρχουν τρία βασικά χρώματα (κόκκινο- μπλε – κίτρινο). Από τις αναμίξεις των βασικών χρωμάτων προκύπτουν τα συμπληρωματικά χρώματα.

 20211105 120445       20211101 110247

Μαθαίνουν και ζωγραφίζουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου , δημιουργούν τους δικούς τους παρδαλούς ”Έλμερ”, ομαδοποιούν τα χρώματα σε θερμά (κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί, καφέ) και ψυχρά (μπλε, γαλάζιο, πράσινο , μωβ).

20211123 111027

Γράφουν τη δική τους ιστορία για τα χρώματα σε μικρό βιβλίο σύμφωνα με την τεχνική του Γάλλου παιδαγωγού Freinet.

Εικόνες από το τμήμα Α:

1637571951802

Ατομική εργασία για τα θερμά – ψυχρά χρώματα

1637571951786

Ομαδική εργασία για τα θερμά – ψυχρά χρώματα

 

Στο 3ο και 4ο εργαστήριο δεξιοτήτων τα παιδιά ασχολήθηκαν διεξοδικά με την πυραμίδα της διατροφής.

Επεξεργάστηκαν μία τρισδιάστατη πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής που υπάρχει μέσα στις τάξεις μας . Συζήτησαν για τη θέση των τροφών στην πυραμίδα (ψηλά ή χαμηλά) και τι σημαίνει αυτό για τη συχνότητα που μπορούμε να τις βάζουμε στη διατροφή μας.

Ζωγράφισαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα σε φύλλο εργασίας και την επεξεργάστηκαν και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Έλυσαν γρίφους , έπαιξαν παιχνίδια σχετικά με τη διατροφή.

Εικόνες από το τμήμα Α:

1636649286968

Τα παιδιά μελετούν και συνθέτουν την πυραμίδα της διατροφής

1636649432074

1637309728383 1637309728362 1637312340933

Επεξεργάζονται την πυραμίδα στον Η/Υ και στο πρόγραμμα paint ζωγραφίζουν φρούτα.

1636649432041

Σε εβδομαδιαίο προγραμματισμό σημειώνουν τη συχνότητα που τρέφονται υγιεινά στο πρωινό.

1636649287025

Επιβραβεύονται με αυτοκόλλητο κάθε φορά που έχουν φρούτο στο πρωινό τους.

1636649287002

Τα παιδιά δημιούργησαν τη δική τους ιστορία σε μικρό βιβλίο , σύμφωνα με την τεχνική του Γάλλου παιδαγωγού Freinet.

Εικόνες από  το τμήμα Β:

20211102 103808

Τα παιδιά επεξεργάστηκαν την πυραμίδα της διατροφής και διαβάσαμε το βιβλίο: ” Γιατί δε μπορώ να τρώω συνέχεια γλυκά; ”

      20211104 102358                                   20211104 103036

Ο Ρούλης υγιεινούλης μας επισκέφτηκε στην τάξη και μας έβαλε γρίφους – αινίγματα για τα φρούτα και τα λαχανικά

      20211104 120901                                                20211105 102003

Τα παιδιά έφτιαξαν το <<Φανάρι της Υγιεινής Διατροφής>> . Το τοποθέτησαν στο μαγαζάκι μας για να θυμίζει στους ”πελάτες μας” ποια τρόφιμα μπορούν να ψωνίζουν συχνά και ποια όχι!

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

Η επέτειος του Πολυτεχνείου στάθηκε η αφορμή για πολλές συζητήσεις. Μιλήσαμε για τους φοιτητές και τα ιδανικά που διεκδίκησαν, παρακολουθήσαμε φωτογραφικό και ηχητικό υλικό, διαβάσαμε βιβλία που αναφέρονται στην Δημοκρατία και τα παιδιά δημιούργησαν ποικίλες κατασκευές.

Φωτογραφικό υλικό :

10       7               polytehneio 1973 fot v karamanolis arheio antidiktatorikis neolaias 1 f5074b8a6004b31a5a6fb31e4478d5ba L

 

Ακούσαμε τραγούδια:

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο – Τάνια Τσανακλίδου

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Ο Δρόμος

Διαβάσαμε βιβλία για τη Δημοκρατία:

sofielia                    large 20160721202200 sto dasos 1                        3122F67B9A49528DCAE4A330D5BE232D 1

 

Στο τμήμα Α τα παιδιά ζωγράφισαν το Πολυτεχνείο και τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης :

1637219436182          1637219436164

Δημιούργησαν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τα έργα του καλλιτέχνη Banksy (street art) :

1637219436209    1637219436197

Τα παιδιά στο τμήμα Β ζωγράφισαν το Πολυτεχνείο:

     20211117 091539                                           20211117 091528

Δημιούργησαν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τα έργα του καλλιτέχνη Banksy (street art) :

                   20211116 121506 1                              20211116 121540

Έφτιαξαν κόκκινα γαρύφαλλα :

20211116 121200

Στο ολοήμερο , τα παιδιά αποτύπωσαν μέσα από μία ”φωτογραφική μηχανή” τα γεγονότα το πολυτεχνείου.

  IMG 20211116 154500 1               IMG 20211116 171115

Την ημέρα της επετείου τα παιδιά και από τα δύο τμήματα παρακολούθησαν την ιστορία της ντενεκεδούπολης σε κουκλοθέατρο:

IMG 16c4458fa385be28033368b5a19313c4 V IMG 84fe742faa0fe9141b6a6038554b8d0d V IMG 93e5bf5edf89d3bade299db8e8bc666b V IMG e4b8aade35307d98e1ae8ac4ed79f31e V IMG fe3a5825e4db5cece38905333f2fcb91 VIMG 316a648742e0cab034c7ebe60ca9f7ad V