Στο κλείσιμο των εργαστηρίων , τα παιδιά εστίασαν στις λύσεις και πρότεινα τρόπους που θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα ζώα ώστε να πάψουν να απειλούνται με εξαφάνιση.
Εικόνες από το τμήμα Α:
Κατέγραψαν σε ομαδική αφίσα τις λύσεις – προτάσεις τους για την προστασία των ζώων.
Έγραψαν γράμμα σε μία αρκουδίτσα που κινδυνεύει και της υποσχέθηκαν ότι θα τη βοηθήσουν.
Και το έκαναν…..Με τη μέθοδο STEM (εκπαιδευτική ρομποτική) δημιούργησαν μία σχεδία και ένα αμαξίδιο για να σώσουν την πληγωμένη αρκουδίτσα.
Για να βοηθήσουν τα πουλάκια που επισκέπτονται την αυλή του σχολείου μας έφτιαξαν μία ”ταίστρα”.
Αξιολόγησαν το πρόγραμμα των εργαστηρίων για τα ζώα υπό εξαφάνιση και αυτοαξιολογήθηκαν.
Στο τέλος αυτής της προσπάθειας τα παιδιά παρέλαβαν επάξια τον έπαινο συνεργατικότητας και δημιουργικότητας!!!
Εικόνες από το τμήμα Β :
Τα παιδιά δημιούργησαν σε ομαδική αφίσα τις προτάσεις τους για την προστασία των ζώων.
Για να βοηθήσουν τα πουλάκια που προσπαθούν να βρουν φαγητό στην αυλή του σχολείου μας, έφτιαξαν μία ”ταίστρα”.
Κατέγραψαν τις ιδέες τους για την προστασία των ζώων και σε ατομικό φύλλο εργασίας.
Η συζήτηση, βέβαια , πήγε και στους αγαπημένους τους δεινόσαυρους που έχουν εξαφανιστεί. Αναρωτήθηκαν από που αντλούμε πληροφορίες για αυτά τα ζώα και τέλος αποφάσισαν να φτιάξουν με πηλό τα δικά τους απολιθώματα με τα πέλματα των δεινοσαύρων που έχουμε στην τάξη μας.
Τα παιδιά ανακηρύχτηκαν σε άξιοι υπερασπιστές των ζώων και για αυτό παρέλαβαν το παράσημό τους για τη συμμετοχή τους και σε αυτά τα εργαστήρια.
Στο τέλος του 2ου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τα παιδιά προχώρησαν σε αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση του προγράμματος.