ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ – 5ο και 6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Στο κλείσιμο των εργαστηρίων , τα παιδιά εστίασαν στις λύσεις και πρότεινα τρόπους που θα μπορέσουν να βοηθήσουν τα ζώα ώστε να πάψουν να απειλούνται με εξαφάνιση.

Εικόνες από το τμήμα Α:

IMG b35df2666bf255624e233dda48ad7713 V

Κατέγραψαν σε ομαδική αφίσα τις λύσεις – προτάσεις τους για την προστασία των ζώων.

IMG ae86e5cf44874faaab9c8724e4a0c4f2 V

Έγραψαν γράμμα σε μία αρκουδίτσα που κινδυνεύει και της υποσχέθηκαν ότι θα τη βοηθήσουν.

Και το έκαναν…..Με τη μέθοδο STEM (εκπαιδευτική ρομποτική) δημιούργησαν μία σχεδία και ένα αμαξίδιο για να σώσουν την πληγωμένη αρκουδίτσα.

IMG 82d342e1d6b9080032f8b9a9aa5063a6 V IMG 4b7bb0f624c67424825437f4fbe06813 V IMG 619d598e3ba2162efa3fec19552d3358 V IMG 7fcc3a11c20faa938df85530c7e179ce V IMG 4419a6b935cf9772eda68a2c5b32f30c V IMG 4167bff8d60e205fa4463355f1dd44d7 V    ”Σχεδία”

IMG 4f81241a49f25b86b8117faa9f1033f5 V      IMG a1ef3b2890035525e9fd0c80beb913f1 V    ”Αμαξίδιο”

IMG fc765582c73a1a59f4d03f8ff3af18e9 V IMG c9500b66c30bb4f6e3c836000671fa7c V IMG 6fa371da2c48ec734afe353f7f8ac9ec V

Για να βοηθήσουν τα πουλάκια που επισκέπτονται την αυλή του σχολείου μας έφτιαξαν μία ”ταίστρα”.

IMG 7370e8289714978665280fdb3356232b V

Αξιολόγησαν το πρόγραμμα των εργαστηρίων για τα ζώα υπό εξαφάνιση και αυτοαξιολογήθηκαν.

IMG 3ae5aaac220fe2de37fcae5a9f22d0a2 V IMG 4dee082c16e3027e74e63cf684fe08cb V IMG c46ee2abf88280aca55472b81d2674c4 V

Στο τέλος αυτής της προσπάθειας τα παιδιά παρέλαβαν επάξια τον έπαινο συνεργατικότητας και δημιουργικότητας!!!

Εικόνες από το τμήμα Β :

    20220228 095304               IMG e0ada8e91dbdb6e426d6fe2d480c26d6 V

Τα παιδιά δημιούργησαν σε ομαδική αφίσα τις προτάσεις τους για την προστασία των ζώων.

20220214 115258 1 20220308 090715 20220308 090709

Για να βοηθήσουν τα πουλάκια που προσπαθούν να βρουν φαγητό στην αυλή του σχολείου μας, έφτιαξαν μία ”ταίστρα”.

20220228 124723 1 20220228 124729 1

Κατέγραψαν τις ιδέες τους για την προστασία των ζώων και σε ατομικό φύλλο εργασίας.

Η συζήτηση, βέβαια , πήγε και στους αγαπημένους τους δεινόσαυρους που  έχουν εξαφανιστεί. Αναρωτήθηκαν από που αντλούμε πληροφορίες για αυτά τα ζώα και τέλος αποφάσισαν να φτιάξουν με πηλό τα δικά τους απολιθώματα με τα πέλματα των δεινοσαύρων που έχουμε στην τάξη μας.

20220216 114621            20220218 114423        20220228 102338            

Τα παιδιά ανακηρύχτηκαν σε άξιοι υπερασπιστές των ζώων και για αυτό παρέλαβαν το παράσημό τους για τη συμμετοχή τους και σε αυτά τα εργαστήρια.

20220302 111141          20220302 111301

20220204 110109

Μερικά από τα βιβλία που διαβάσαμε.

20220309 105613

Στο τέλος του 2ου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τα παιδιά προχώρησαν σε αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση του προγράμματος.