Ιούν 04 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

Μηχανογραφικό 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

        Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι το μηχανογραφικό δελτίο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2009 των υποψηφίων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων (ΟΜΑΔΑΣ Β΄) έχει ήδη αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθεύονται το μηχανογραφικό δελτίο είτε μέσω του διαδικτύου, είτε απευθείας από το Λύκειό τους, προκειμένου να το μελετήσουν πριν τη συμπλήρωση και υποβολή του, η οποία προγραμματίζεται περίπου για το πρώτο δεκαπενθήμερο  Ιουλίου 2009.
       Για πρώτη φορά οι υποψήφιοι με τον τρόπο αυτό ενημερώνονται για το περιεχόμενο του μηχανογραφικού δελτίου τέσσερις (4) μήνες πριν την προθεσμία κατάθεσής του, ώστε να έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους να το μελετήσουν προσεκτικά και να πληροφορηθούν για τις σχολές επιλογής τους. 


Μπορείτε να ανακτήσετε το μηχανογραφικό δελτίο γιατο σχολικό έτος 2008-2009 από το σύνδεσμο:

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ – ΕΠΑΛ Β’ ΟΜΑΔΑ ΕΤΟΥΣ 2009

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Ιούν 04 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

Οι μαθητές της Γ’ τάξης των Λυκείων που θα προσέλθουν στις πανελλήνιες εξετάσεις θα κληθούν να συμπληρώσουν Μηχανογραφικό Δελτίο, στο οποίο εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τις σχολές στις οποίες επιθυμούν να εισαχθούν.

Το Μηχανογραφικό Δελτίο (στα Γενικά Λύκεια) διαχωρίζεται σε πέντε διακριτά πεδία σχολών (κατηγορίες) τα οποία ονομάζονται Επιστημονικά Πεδία. Κάθε επιστημονικό πεδίο περιέχει σχολές αντίστοιχων σχετικά επιστημονικών τομέων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ορισμένες γενικές ομάδες σχολών ανά επιστημονικό πεδίο.

1ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές θεωρητικών ειδικοτήτων: Φιλόλογοι, Νομικοί…

2ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές θετικών ειδικοτήτων: Μαθηματικοί, Φυσικοί… 3ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές ιατρικών επαγγελμάτων: Ιατρική, Φαρμακευτική…

4ο Επιστημονικό πεδίο : Πολυτεχνικές σχολές, αρχιτέκτονες, τοπογράφοι

5ο Επιστημονικό πεδίο : Σχολές οικονομικού προσανατολισμού και διοίκησης επιχειρήσεων

Πέρα από τις παραπάνω ομαδοποιήσεις υπάρχουν και σχολές/τμήματα που λόγω συναφών επαγγελματικών ειδικοτήτων, περιλαμβάνονται σε περισσότερα από ένα επιστημονικά πεδία, όπως τα Παιδαγωγικά τμήματα (Δάσκαλοι), τα οποία αναφέρονται ως κοινά τμήματα.

Κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μέχρι και δύο Επιστημονικά Πεδία και όσες σχολές επιθυμεί από κάθε επιστημονικό πεδίο. Δεν υπάρχει περιορισμός στο συνολικό πλήθος των σχολών που θα επιλέξει ο κάθε υποψήφιος. Έχει δηλαδή τη δυνατότητα να επιλέξει ακόμα και όλες τις σχολές που βρίσκονται στα δύο επιστημονικά πεδία της επιλογής του.

Στη συνέχεια ο υποψήφιος καλείται να ταξιμονήσει με αριθμητική κλίμακα τις σχολές, ανάλογα με τις επιθυμίες του, όπου το 1 αντιστοιχεί στην πρώτη επιθυμητή σχολή, το 2 στη δεύτερη κ.ο.κ. Η αρίθμηση των σχολών δεν ακουληθεί κάποια λογικά σειρά και ούτε χρειάζεται να εξαντληθούν οι σχολές ενός επιστημονικού πεδίου, πρωτού αρχίσει η δήλωση των σχολών άλλου επιστημονικού πεδίου. Είναι δυνατό δηλαδή να εναλλάσονται οι σχολές από το ένα επιστημονικό πεδίο στο άλλο, ανάλογα με τις επιθυμίες του υποψηφίου. Να δηλωθεί δηλαδή μία σχολή από ένα επιστημονικό πεδίο, στη συνέχεια 5 σχολές του άλλου πεδίου, μετά 3 σχολές του 1ου πεδίου κ.ο.κ.

Προσοχή χρειάζεται ώστε να μη δοθεί ίδιος αριθμός σε δύο ή περισσότερες σχολές, όπως και να μην υπάρξουν κενά στην αρίθμηση με την παράλειψη κάποιου αριθμού.

Με την ταξινόμηση των σχολών ο κάθε υποψήφιος δηλώνει την προτεραιότητα που δίνει στην κάθε σχολή. Έτσι αν για παράδειγμα συγκεντρώσει Μόρια εισαγωγής που του προσφέρουν την εισαγωγή στις σχολές της 4ης επιλογής του, θα εισαχθεί στη σχολή της 4ης επιλογής, ανεξάρτητα από το αν η 5η επιλογή είχε μεγαλύτερη βάση εισαγωγής ή όχι και αν ‘έπιανε΄τα μόρια της ή όχι.
Δηλαδή από όλες τις σχολές στις οποίες έχει συγκεντρώσει περισσότερα μόρια από τη βάση εισαγωγής, εισάγεται σε αυτήν που έχει δηλώσει “πρώτη”, δηλαδή με καλύτερη σειρά προτίμησης (μικρότερο αριθμό στην αριθμητική κλίμακα).

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Ιούν 04 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

ειδικά μαθήματα 2009

Αθήνα,  3 Ιουνίου 2009

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   

 

Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων για τους αποφοίτους Λυκείου και τους κατόχους πτυχίου Β΄ κύκλου ΤΕΕ οι οποίοι έχουν δηλώσει εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή για εισαγωγή το τρέχον έτος σε σχολή ή τμήμα για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα θα διενεργηθούν από 27 Ιουνίου μέχρι και 4 Ιουλίου στα παρακάτω εξεταστικά κέντρα και με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων που έχει ανακοινωθεί.

     Ειδικότερα :

 
Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

      Οι εξετάσεις κατά  ειδικό μάθημα θα διενεργηθούν ως εξής:  

     ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

ΗΜΕΡΑ

Σάββατο

Δευτέρα

Τρίτη

Τετάρτη

Πέμπτη

Παρασκευή

Σάββατο

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

27-6-2009

29/6/2009

30/6/2009

1/7/2009

2/7/2009

3/7/2009

4/7/2009

                 ΠΡΩΙ

ΑΓΓΛΙΚΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧ

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΑΡΜΟΝΙΑ

ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

 

 

   ΑΠΟΓΕΥΜΑ      

 

 

 

ΙΣΠΑΝΙΚΑ

 

ΙΤΑΛΙΚΑ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 8.00 π.μ. για όλα τα μαθήματα εκτός των Ιταλικών και των Ισπανικών για τα οποία ορίζεται η 5.00 μ.μ.

 

   Β. ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

      Οι εξετάσεις στο ειδικό μάθημα των ΑΓΓΛΙΚΩΝ θα διενεργηθούν στα εξεταστικά κέντρα που έχουν οριστεί από την οικεία Διεύθυνση ή Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

  Γ.  ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΗΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ)

1.  ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

            Στην ΑΘΗΝΑ θα εξεταστούν οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια ή σε επιτροπή συγκέντρωσης μηχανογραφικών δελτίων αποφοίτων ΤΕΕ ή ΕΠΑΛ (ομάδα Α΄) των γεωγραφικών Περιφερειών Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας, Ηπείρου, Κρήτης, Νήσων Ιονίου και Αιγαίου Πελάγους, Κυκλάδων και Δωδεκανήσου. Αναλυτικά τα εξεταστικά αυτά κέντρα κατά ειδικό μάθημα για τους υποψηφίους αυτούς είναι:

 

α) Για τα ειδικά μαθήματα

«ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ» και «ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ»

Η κατανομή των υποψηφίων στα εξεταστικά κέντρα θα γίνει ως εξής:

·         Για τους υποψήφιους που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια της Περιφέρειας της ΑΤΤΙΚΗΣ ή μηχανογραφικό δελτίο ΤΕΕ ή ΕΠΑΛ (ομάδα Α΄) στην ίδια περιοχή

     1. Στο Ε.Κ. του 4ου Γενικού Λυκείου Καλλιθέας (οδός Ελ. Βενιζέλου 175, Καλλιθέα) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Θ.

     2. Στο Ε.Κ. του Πειραματικού Γενικού Λυκείου Ιωνιδείου (οδός Σωτήρος Διός 17, Πειραιάς) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από  Ι μέχρι και Κ.

      3. Στο Ε.Κ. του 26ου Γενικού Λυκείου Αθήνας (οδός Μαρασλή 10, Αθήνα)  όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Λ μέχρι και Μ.

     4. Στο Ε.Κ. του 13ου Γενικού Λυκείου Αθήνας (οδός Αλφειωνίας και Βουτσινά, Αθήνα)  όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Ν μέχρι και Π.  

     5. Στο Ε.Κ. του Γενικού Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής (οδός Μουσών και Παπαδιαμάντη, Ψυχικό) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Ρ μέχρι και Ω.

·         Για τους υποψήφιους που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια της Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας (εκτός Αττικής), Ηπείρου, Κρήτης, Νήσων Ιονίου και Αιγαίου Πελάγους, Κυκλάδων και Δωδεκανήσου ή μηχανογραφικό δελτίο ΤΕΕ ή ΕΠΑΛ (ομάδα Α΄) στις αντίστοιχες περιοχές

     1. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Αργυρούπολης (οδός Πολεμιστών 15, Αργυρούπολη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Λ.

     2. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Αμαρουσίου (οδός Κηφισίας 213, Μαρούσι) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Μ.

     3. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Αλίμου (οδός Υψηλάντου και Θησείου, Άλιμος) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Ν μέχρι και Ω.

 

 

     β) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ»

     1. Στο Ε.Κ. του 15ου Γενικού Λυκείου Αθήνας (οδός Ρηνείας 2, Κυψέλη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Ι.

     2. Στο Ε.Κ. του 1ου Γενικού Λυκείου Νέας Σμύρνης (οδός Αγίου Ανδρέου 2 & Κοραή, Νέα Σμύρνη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Κ μέχρι και Μ.

     3. Στο Ε.Κ. του 5ου Γενικού Λυκείου Ηλιούπολης (Βουλιαγμένης 525, Ηλιούπολη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Ν μέχρι και Ω.

 

 

      γ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΙΣΠΑΝΙΚΑ»

          Όλοι οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στην ΑΘΗΝΑ στο Ε.Κ. του Γενικού Λυκείου Καλλίπολης (οδός Μ. Χατζηκυριακού 27, Πειραιάς).

 

       δ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΓΑΛΛΙΚΑ»

       1. Στο Ε.Κ. του 3ου Γενικού Λύκειου Αιγάλεω (οδός Αγ. Βασιλείου & Λακωνίας, Αιγάλεω) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Ι.

            2. Στο Ε.Κ. του 3ου Γενικού Λύκειου Νέας Φιλαδελφείας (οδός Θεσσαλονίκης και Λαχανά, Νέα Φιλαδέλφεια) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Κ.

       3. Στο Ε.Κ. του 53ου Γενικού Λύκειου Αθήνας (οδός Γράμμου 23, Αθήνα) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Λ μέχρι και Ν.

      4. Στο Ε.Κ. του 5ου Γενικού Λυκείου Βύρωνα (οδός Μηδείας και Ταταούλων έναντι 23, Τέρμα Γραμμής 11 ΗΛΠΑΠ-Βύρωνας) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Ξ μέχρι και Ρ. 

      5. Στο Ε.Κ. του 2ου Γενικού Λυκείου Χαϊδαρίου (οδός Φιλοπάππου 28, Χαϊδάρι) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Σ μέχρι και Ω.

 

      ε) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΡΜΟΝΙΑ»

      1. Στο Ε.Κ. του 3ου Γενικού Λυκείου Περιστερίου (οδός Κύπρου & Ψαρών 18, Περιστέρι) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Λ.

      2. Στο Ε.Κ. του 4ου Γενικού Λυκείου Περιστερίου (οδός Κλείτορος και Αγίου Παύλου 53, Περιστέρι) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Μ μέχρι και Ω.

 

     στ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΙΤΑΛΙΚΑ»

     Όλοι οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στην ΑΘΗΝΑ στο Ε.Κ. του 3ου Γενικού Λυκείου

   Νέας Σμύρνης (οδός Νικομηδείας 7, Νέα Σμύρνη).

 

     ζ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ»

      1. Στο Ε.Κ. του 5ου Γενικού Λυκείου Ν. Ιωνίας (οδός Εμ. Παππά 6 & Φιλελλήνων, Ν. Ιωνία) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Λ.

      2. Στο Ε.Κ. του 6ου Γενικού Λυκείου Αιγάλεω (οδός Μίνωος & Προόδου, Αιγάλεω) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Μ μέχρι και Ω.

 

2.  ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα εξεταστούν οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια ή σε επιτροπή συγκέντρωσης μηχανογραφικών δελτίων αποφοίτων ΤΕΕ των Περιφερειών Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης.

       Αναλυτικά τα εξεταστικά αυτά κέντρα  κατά ειδικό μάθημα για τους υποψηφίους αυτούς είναι:

 

Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα εξεταστούν οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια ή σε επιτροπή συγκέντρωσης μηχανογραφικών δελτίων αποφοίτων ΤΕΕ ή ΕΠΑΛ (ομάδα Α΄) των γεωγραφικών Περιφερειών Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης.

       Αναλυτικά τα εξεταστικά αυτά κέντρα κατά ειδικό μάθημα για τους υποψηφίους αυτούς είναι:

 

     α) Για τα ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

     «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ» ΚΑΙ «ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ»

     1. Στο  Ε.Κ. του  30ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης (οδός Σ. Γεναδίου 53, Θεσσαλονίκη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Ι.

     2. Στο Ε.Κ. του 21ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης (οδός Γ. Παπανδρέου Θ. Σοφούλη 1) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Κ μέχρι και Ο.

     3. Στο Ε.Κ. του 3ου Γενικού Λυκείου Ευόσμου (οδός Παπάγου και Θεοδώρας, Εύοσμος) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Π μέχρι και Ω.

    

     β) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ»

     1.  Στο Ε.Κ. του 20ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης (οδός Κλεάνθους 30, Θεσσαλονίκη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Λ.

     2. Στο Ε.Κ. του 1ου ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Σταυρούπολης (οδός Λαγκαδά 197, Σταυρούπολη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Μ μέχρι και Ω.

 

     γ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΙΣΠΑΝΙΚΑ»

         Όλοι οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο Ε.Κ. του 2ου  Πειραματικού Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης (οδός Κριεζώτου 2, Θεσσαλονίκη).

 

 

       δ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΓΑΛΛΙΚΑ»

      Όλοι οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο Ε.Κ. του 2ου Γενικού Λυκείου Σταυρούπολης (οδός Πεσόντων Ηρώων 2, Σταυρούπολη).

 

       ε) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΡΜΟΝΙΑ»

      1. Στο Ε.Κ. του 17ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης (οδός Χριστοπούλου 6, Θεσσαλονίκη) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α μέχρι και Ο.

       2. Στο Ε.Κ. του 2ου ΓΕΛ Συκεών (Σπάρτακου 24, Συκιές) όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Π μέχρι και Ω.

 

      στ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ «ΙΤΑΛΙΚΑ»

      Όλοι οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο Ε.Κ. του 1ου ΤΕΕ-ΕΠΑΛ Συκεών (οδός Ηρώων Πολυτεχνείου & Γ. Ρίτσου 2, Συκιές).

 

       ζ) Για το ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ»

      Όλοι οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο Ε.Κ. του 2ου Γενικού Λυκείου Νεάπολης (Στρ. Στρεμπενιώτη, Νεάπολη).

 

                                           Δ. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

     

      1. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρxονται στις αίθουσες εξέτασης το αργότερο στις 7.30 το πρωί, και οι υποψήφιοι των Ιταλικών και των Ισπανικών πρέπει να προσέρχονται το αργότερο στις 4.30 το απόγευμα.

      2. Ο xρόνος διάρκειας της εξέτασης των Ξένων Γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις (3) ώρες και του Ελεύθερου και Γραμμικού σxεδίου έξι (6) ώρες. Ειδικά για το μάθημα «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων», διευκρινίζεται ότι η διάρκεια εξέτασης είναι περίπου είκοσι (20) λεπτά.

      3. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί  τους  το δελτίο εξεταζομένου.

      4. Κατά την εξέταση στο Γραμμικό Σxέδιο δίνεται στους υποψήφιους xαρτί σxεδίασης, που οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 0,50 Χ 0,70 μ. και οι εσωτερικές διαστάσεις, στις οποίες γίνεται η σxεδίαση, 0,50 Χ 0,58 μ. Για τον λόγο αυτό ο υποψήφιος πρέπει να έxει μαζί του στις εξετάσεις πινακίδα σxεδίασης διαστάσεων αναλόγων με το xαρτί σxεδίασης και τα απαραίτητα για τη σxεδίαση όργανα και υλικά, δηλαδή xαρτί πρόxειρο σxεδίασης, όργανα για σxεδίαση με σινική μελάνη για διαφορετικά πάxη γραμμών, ταυ ή παραλληλογράφο, τρίγωνα σxεδίασης, κοινό υποδεκάμετρο και τα λοιπά αναγκαία μέσα σxεδίασης (διαβήτη, καμπυλόγραμμο, μολύβι, γομολάστιxα, ξύστρα κ.λπ.). Απαγορεύεται, όμως, να xρησιμοποιεί συστήματα σxεδίασης, δηλαδή ειδικά εκτυπωτικά μηxανήματα γραφής και σxεδίασης γραμμάτων, ζελατίνες ή μεταλλικά στοιxεία τυποποιημένων γραμμάτων, αυτοκόλλητα (ράστερ, λετρασέτ κ.λ.π.) γραμμάτων ή γραμμοσκιάσεων, μηxανικούς σxεδιαστικούς βραxίονες για τη σxεδίαση γραμμών σε διάφορες κλίσεις, αρθρωτά τρίγωνα  μεταβαλλόμενων γωνιών, αρθρωτούς παράλληλους κανόνες, κλιμακόμετρα (υποδεκάμετρα σε διάφορες κλίμακες, ένα: είκοσι, ένα : πενήντα κ.λπ.), υπολογιστικές μηxανές (κομπιούτερς).

      5. Κατά την εξέταση στο Ελεύθερο Σxέδιο δίνεται στους υποψήφιους xαρτί σxεδίασης, που οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 0,50 Χ 0,70 μ. και οι εσωτερικές διαστάσεις, στις οποίες γίνεται η σxεδίαση, 0,50 Χ 0,50 μ. Για το λόγο αυτό ο υποψήφιος πρέπει να έxει μαζί του στις εξετάσεις πινακίδα σxεδίασης διαστάσεων αναλόγων με το xαρτί σxεδίασης. Η εξέταση γίνεται με μολύβια. Ο υποψήφιος πρέπει να έxει μαζί του, εκτός από την πινακίδα, μολύβια μαλακά και σκληρά, γομολάστιxα, ξύστρα.

Επίσης επιτρέπεται η xρησιμοποίηση βελόνας μετρήματος και νήματος στάθμης, ενώ δεν επιτρέπεται η xρησιμοποίηση σπρέϋ.                                                                         

 

 

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 27 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

Αφιέρωμα στον Γιάννη Ρίτσο

Τρίτη, 26 Μαΐου 2009


Με πενταήμερο αφιέρωμα στον Γιάννη Ρίτσο (1-5 Ιουνίου στο χώρο της οδού Πειραιώς 260) αρχίζει το φετινό Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου, τιμώντας την 100ή επέτειο της γέννησης του μεγάλου ποιητή.

Με πενταήμερο αφιέρωμα στον Γιάννη Ρίτσο (1-5 Ιουνίου στο χώρο της οδού Πειραιώς 260) αρχίζει το φετινό Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου, τιμώντας την 100ή επέτειο της γέννησης του μεγάλου ποιητή.

Το πρόγραμμα των παραστάσεων περιλαμβάνει:

1/6, 21:00 / Φαίδρα
1/6, 23:00 / Όταν έρχεται ο Ξένος

2/6, 21:00 / Όταν έρχεται ο Ξένος
2/6, 23:00 / Η σονάτα του σεληνόφωτος

3/6, 19:00 / Φαίδρα
3/6, 21:00 / Όταν έρχεται ο Ξένος
3/6, 23:00/ Η σονάτα του σεληνόφωτος

4/6, 21:00 / Φαίδρα
4/6, 23:00 / Η σονάτα του σεληνόφωτος

5/6, 19:00 / Όταν έρχεται ο Ξένος
5/6, 21:00 / Φαίδρα
5/6, 23:00/ Η σονάτα του σεληνόφωτος

Η σονάτα του σεληνόφωτος (1956)
Σκηνοθεσία – Ερμηνεία: Ρούλα Πατεράκη
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Επιμέλεια κίνησης: Μπέτυ Δραμισιώτη
Μουσική: Δημήτρης Καμαρωτός
Βοηθός σκηνοθέτη: Σύλβια Λιούλιου
Πιανίστας: Διονύσης Μαλλούχος Όταν έρχεται ο Ξένος (1958)
Σκηνοθεσία: Βίκτωρ Αρδίττης
Σκηνικά-κοστούμια: Αντώνης Δαγκλίδης
Μουσική: Δημήτρης Καμαρωτός
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Βοηθός σκηνογράφου: Στέλιος Διαμαντάς
Με τους: Ακύλλα Καραζήση, τον Βίκτωρα Αρδίττη και τη φωνή της Χρύσας Προκοπάκη.

Φαίδρα (1978)
Σκηνοθεσία – Μουσική επιμέλεια: Δημήτρης Λιγνάδης
Σκηνογράφος: Εύα Νάθενα
Βοηθός σκηνοθέτη: Νικόλας Στραβοπόδης
Επιμέλεια κίνησης: Λία Τσολάκη
Ερμηνεία: Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
Συμμετέχει ο Άρης Χ. Παπαδημητρίου

«Άφησέ με νάρθω μαζί σου. Τι φεγγάρι απόψε!
Είναι καλό το φεγγάρι, – δε θα φαίνεται
που ασπρίσαν τα μαλλιά μου. Το φεγγάρι
θα κάνει πάλι χρυσά τα μαλλιά μου. Δε θα καταλάβεις.
Άφησέ με νάρθω μαζί σου.
(Η σονάτα του σεληνόφωτος) «Την ώρα που μέναμε κλεισμένοι στη μεγάλη κάμαρα με τους σκεπασμέ-
νους καθρέφτες,
ήρθε Εκείνος, ακάλεστος, ξένος … τί ζητούσε; […]
Είναι πάντα μια γέννηση, …έλεγε ο Ξένος…
κι ο θάνατος μια πρόσθεση, όχι αφαίρεση. Τίποτα δε χάνεται».
(Όταν έρχεται ο Ξένος)

«Η αοριστία πάντα
μαρτυράει κάτι βαθύ κι ορισμένο -πιθανόν τραγικό ή και
κτηνώδες- μία θυσιασμένη επιθυμία,
λερναία επιθυμία·»
(Φαίδρα)

Ιnfo:
Η προπώληση των εισιτηρίων αρχίζει στις 11 Μαΐου.
Εισιτήρια:
€20 για τον 1 μονόλογο
€35 για τους 2 μονολόγους
€50 για τους 3 μονολόγους
€10 φοιτητικό (ισχύει μόνο για 1 μονόλογο)
Κρατήσεις: www.greekfestival.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 27 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

Θέματα πανελληνίων και προτεινόμενες λύσεις

Κάτω από: 1

http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/ejetaseis_GL_EPALb_2009_index.php

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 26 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

Πάλι «κλειδί» εισαγωγής τα μαθηματικά

 

 


Αποστολος Λακασας

Για μια ακόμη χρονιά τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης θα αποτελέσουν το μάθημα-«κλειδί» για την εισαγωγή στις υψηλόβαθμες σχολές των θετικών και τεχνολογικών επιστημών καθώς και τις ιατρικές. Οι πανελλαδικές εξετάσεις για τους περίπου 91.000 υποψηφίους για τα ΑΕΙ συνεχίστηκαν χθες με τα Μαθηματικά και τη Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης.

Ειδικότερα, τα θέματα στα Μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής κατεύθυνσης θεωρήθηκαν «σαφή και προσεγμένα ώστε να αποτυπωθούν η μελέτη και οι δυνατότητες κάθε υποψηφίου», όπως ανέφερε στην «Κ» ο γεν. γραμ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) κ. Ιωάννης Τυρλής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΜΕ, «ο βαθμός δυσκολίας είναι περίπου ίδιος με της προηγούμενης χρονιάς, και αναμένεται ανάλογη κατανομή της βαθμολογίας». Από την πλευρά του πάντως, ο μαθηματικός, διευθυντής του εκπαιδευτικού ομίλου ORION-IdEF κ. Μανόλης Αμαργιανάκης εκτίμησε στην «Κ» ότι το 4ο ζήτημα ήταν δυσκολότερο από πέρσι. Να σημειωθεί ότι πέρσι στα Μαθηματικά, μεταξύ των υποψηφίων της τεχνολογικής κατεύθυνσης, σημειώθηκε το υψηλότερο ποσοστό γραπτών κάτω από τη βάση την τελευταία τριετία. Δεν βαθμολογήθηκε πάνω από 10 το 75,70% των γραπτών.

Στη Νεοελληνική Λογοτεχνία θεωρητικής κατεύθυνσης δόθηκε, από τα διδαγμένα κείμενα, το ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη «Ο Ελεγκτής», ενώ το αδίδακτο ήταν το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου «Ανταπόδοση», που μιλά για το ρόλο του ποιητή. Η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων επισήμανε ότι «η επιλογή του αδίδακτου κειμένου είναι εύστοχη, καθώς η νοηματική συσχέτιση των δύο κειμένων είναι προφανής». «Οι μαθητές που είχαν διαβάσει, έγραψαν πολύ καλά. Αντίθετα, μαθητές μέτρια προετοιμασμένοι ήταν δύσκολο να αυτοσχεδιάσουν με αυτά τα θέματα», ανέφερε στην «Κ» η φιλόλογος του ORION-IdEF κ. Ελένη Σιαχάμη. Στη Νεοελληνική Λογοτεχνία πέρσι το 62,43% των υποψηφίων πέρασαν τη βάση, όμως, πάνω από 18 πήρε μόλις το 4,80%.
εφημερίδα “Καθημερινή”
 


Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 26 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

Σφαγή αναμένεται στη Βιολογία

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 


Ιδιαίτερα απαιτητικά ήταν χθες τα θέματα και στο μάθημα της Ιστορίας

Βαθμολογική «σφαγή» αναμένεται εφέτος στο μάθημα της Βιολογίας κατεύθυνσης, το οποίο επηρεάζει άμεσα τις Ιατρικές Σχολές. Ανάλογη είναι όμως η εικόνα και στην Ιστορία κατεύθυνσης. Τόσο στη Βιολογία όσο και στην Ιστορία τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν χθες οι υποψήφιοι για την ανώτατη εκπαίδευση της χώρας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά, ενώ, όπως έλεγαν εκπαιδευτικοί, τα ποσοστά των αριστούχων στα δύο μαθήματα αναμένεται ότι εφέτος θα… κατρακυλήσουν. Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν χθες και στα μαθήματα της ΧημείαςΒιοχημείας και Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, στα οποία τα θέματα ήταν βατά και δεν παρουσίασαν ιδιαίτερες δυσκολίες. Πρέπει να σημειωθεί ότι στη Βιολογία καταγράφονται κάθε χρόνο μεγάλα ποσοστά αριστούχων (πέρυσι έφθασαν στο 32%), καθώς πρόκειται για μάθημα που επηρεάζει τις επιστήμες Υγείας και κατ΄ επέκταση ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. Εφέτος ο αριθμός των αριστούχων αναμένεται ότι θα μειωθεί σημαντικά, καθώς τα θέματα που επελέγησαν από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας ήταν και ογκώδη και δύσκολα. Πάντως σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Βιοεπιστημόνων τονίζει ότι «τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα, παρουσίαζαν διαβάθμιση δυσκολίας, κάλυπταν επαρκές τμήμα της εξεταζόμενης ύλης και κυρίως, αρκετά από αυτά, απαιτούσαν τη κριτική σκέψη αλλά και τη συνδυαστική ικανότητα των εξεταζομένων». Σχετικά με το τρίτο θέμα που επέλεξε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων το οποίο κρίθηκε και το πιο απαιτητικό, η Ενωση τονίζει ότι «είναι αυτονόητο ότι οφείλουν να αξιολογηθούν ισότιμα οι διαφορετικοί τρόποι επίλυσης εφόσον είναι επαρκείς οι αιτιολογήσεις».

εφημερίδα: “Το Βήμα”

 


Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 26 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ Το χιούμορ δεν βοήθησε στην έκθεση


 

“Απίστευτες” θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν αρκετές από τις απαντήσεις που έδωσαν οι υποψήφιοι των πανελληνίων εξετάσεων στο μάθημα της έκθεσης, στην προσπάθειά τους να εξηγήσουν το φαινόμενο του καψίματος των βιβλίων στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Η χιουμοριστική τους διάθεση, ωστόσο, δεν φαίνεται να τους ευνόησε και πολύ, μιας και οι βαθμολογίες δεν διαφοροποιούνται από πέρυσι.
 

Της Φιλομήλας Δημολαϊδου

“Τα καίμε για πλάκα”, “τι οικολόγοι είμαστε, εάν καίμε τα βιβλία”, “το κάψιμο των βιβλίων είναι εκδήλωση καρναβαλισμού (αντί κανιβαλισμού)”, “τα βιβλία είναι πληγή (αντί πηγή) γνώσεων”, “δεν πρέπει να καίμε τα βιβλία, γιατί υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς”, “αφού δεν αγαπούν οι καθηγητές τα βιβλία, γιατί να τα αγαπάμε εμείς”. Είναι μερικά μόνο από τα σχόλια υποψηφίων που διάβασαν έκπληκτοι οι βαθμολογητές του μαθήματος της έκθεσης, κατά τη διόρθωση των κειμένων. Βέβαια, δεν ήταν όλες έτσι, υπήρχαν και τεκμηριωμένες απαντήσεις στο θέμα, που έστειλε η ΚΕΕ στα εξεταστικά κέντρα την πρώτη μέρα των πανελληνίων εξετάσεων και ζητούσε από τους υποψηφίους να αιτιολογήσουν το φαινόμενο του καψίματος των σχολικών βιβλίων και να αναφερθούν στους τρόπους που θα συμβάλουν στην αρμονική συνύπαρξη του βιβλίου με τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και γνώσης.

25% ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ

Παρόλη την ευκολία του θέματος, τις οδηγίες που έδωσε η ΚΕΕ στους βαθμολογητές να αποδεχτούν οιαδήποτε τεκμηριωμένη ανάπτυξη, είτε αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο είτε στο βιβλίο γενικά αλλά και την ευνοϊκότερη φετινή βαθμολόγηση του μαθήματος, οι υποψήφιοι δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Μάλιστα, εκτιμάται ότι οι βαθμολογίες είναι χειρότερες από τις περσινές. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα της Θεσσαλονίκης, ένα ποσοστό της τάξης του 25% των γραπτών είναι κάτω από τη βάση, ενώ μόλις το 15% κυμαίνεται από 15 έως 20.

ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Στα Μαθηματικά γενικής παιδείας η εικόνα των γραπτών είναι καλύτερη από την περσινή. Συγκεκριμένα, το 30% με 35% των υποψηφίων υπολογίζεται ότι έγραψε πάνω από 15, ενώ μόλις το 13% κάτω από τη βάση. Καλύτερες σε σχέση με πέρυσι φαίνεται ότι είναι οι επιδόσεις και στη Βιολογία γενικής παιδείας, αφού περίπου το 40% των γραπτών ξεπέρασε το 15.
Στα ίδια επίπεδα με τα περσινά εκτιμάται ότι θα κινηθεί και η Νεοελληνική Λογοτεχνία, όπως και τα Μαθηματικά κατεύθυνσης, η διόρθωση των οποίων άρχισε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας.

ΟΙ ΠΕΡΣΙΝΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

Κατά την περσινή χρονιά ιδιαίτερη αίσθηση είχε προκαλέσει η μεγάλη αποτυχία στα Μαθηματικά κατεύθυνσης, η οποία έφερε τα πάνω κάτω στις βάσεις εισαγωγής. Συγκεκριμένα, το 75% των υποψηφίων της τεχνολογικής κατεύθυνσης ΙΙ είχε γράψει κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά, ενώ στη θετική κατεύθυνση το ποσοστό αυτό έφτασε το 40,73%. Ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά αποτυχίας, σύμφωνα με τα στατιστικά που είχε δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας, παρατηρήθηκαν στην Ιστορία γενικής παιδείας με το 54% των γραπτών να κινείται κάτω από… δέκα, ενώ αντίστοιχα στην Ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης το ποσοστό αποτυχίας ήταν 48%. Ούτε η εικόνα των Αρχαίων Ελληνικών υπήρξε καλύτερη, καθώς κάτω από τη βάση έγραψε το 45% των υποψηφίων, ενώ στο μάθημα της Έκθεσης μόλις το 1,62% των γραπτών βαθμολογήθηκε με άριστα. Συνολικά, από τα περσινά στοιχεία προέκυψε αύξηση των αριστούχων σε 13 από 22 μαθήματα, ενώ την ίδια ώρα υπήρξε και αύξηση των αποτυχόντων (δηλαδή κάτω από τη βάση) σε 10 από 22 μαθήματα.
Κατά την περσινή χρονιά υπήρξε ακόμη ένα χαρακτηριστικό: οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης κέρδισαν τη μάχη της βαθμολογίας στα μαθήματα γενικής παιδείας. Εκτός από την Ιστορία, σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα γενικής παιδείας (Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Φυσική, Βιολογία) οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης τα πήγαν πολύ καλύτερα στη βαθμολογική κλίμακα “10-20” από εκείνους της θεωρητικής, ενώ σε σχέση με τους υποψήφιους της τεχνολογικής ΙΙ οι βαθμολογίες τους ήταν υψηλότερες σε όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας.
εφημερίδα “Μακεδονία”

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 08 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

ύλη Φυσικής

lastscan11.jpg

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

Μάι 08 2009

Άρθρα του/της 8lykkall

ύλη Μαθηματικών

lastscan5.jpg

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια

« Νεώτερα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »