ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας

 

Με την επιστολή αυτή , σας εκφράζω και εκ μέρους του συλλόγου διδασκόντων, θερμές ευχές για μια σχολική χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργική διάθεση. Επιζητούμε από εσάς στενή και εποικοδομητική συνεργασία προς όφελος των παιδιών σας .Καθημερινή μας φροντίδα είναι η βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας του σχολείου και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου μας. Προφανώς το εκπαιδευτικό έργο ανήκει στην αρμοδιότητα και ευθύνη των εκπαιδευτικών  και της Διεύθυνσης του σχολείου. Τα θέματα όμως της παιδαγωγικής λειτουργίας και το γενικότερο κλίμα στο σχολικό χώρο επηρεάζονται από την καλή συνεργασία των εκπαιδευτικών, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και των ιδίων των γονέων και κηδεμόνων.

 

Στην προσπάθειά μας αυτή επιθυμούμε και επιδιώκουμε η βελτίωση να είναι αποτέλεσμα της τήρησης των κανόνων του Σχολείου μας από τους μαθητές μας με τη βοήθεια και τη δική σας  συνεργασίας. Επειδή πιστεύουμε ότι η επιβολή πειθαρχικών ποινών είναι η έσχατη επιλογή, ζητάμε τη συνδρομή σας στην εφαρμογή προληπτικών μέτρων ,ώστε η προσπάθεια μας να είναι αποτελεσματικότερη. Το σχολείο έχει θεσπίσει κανόνες συμπεριφοράς και η συμμόρφωση σε αυτούς είναι απαραίτητη για όσους βρίσκονται σε αυτό.

 

-Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του/της, ο οποίος οφείλει να προσέρχεται στο Σχολείο κατά τις καθορισμένες ημέρες και ώρες της εβδομάδας για να ενημερώνεται  για τη φοίτηση, την επίδοση και τη συμπεριφορά  του/της.

 

-Οι γονείς οφείλουν να φροντίζουν για την έγκαιρη προσέλευση των παιδιών τους στο Σχολείο το πρωί.

 

-Οι απουσίες των μαθητών/τριών από μάθημα ενδιάμεσης ώρας είναι αδικαιολόγητες και ελέγχονται πειθαρχικά.

 

-Η καθυστερημένη προσέλευση σε μάθημα δεν επιτρέπεται. Κατά την διάρκεια του μαθήματος είσοδος ή έξοδος των μαθητριών επιτρέπεται μόνον για σοβαρούς λόγους και μόνο μετά από άδεια του διδάσκοντα.

 

-Κατά την διάρκεια του μαθήματος είσοδος ή έξοδος των μαθητών/τριών επιτρέπεται  για σοβαρούς λόγους και μόνο μετά από άδεια του διδάσκοντα.

 

-Να συμβουλεύετε και σεις τα παιδιά να αποφεύγουν τις καθυστερήσεις, τις απουσίες, την κατάχρηση αδειών, τη χωρίς άδεια έξοδο από το Σχολείο .Σε κάθε περίπτωση που ο μαθητής καθυστερεί, οφείλει προηγουμένως να περάσει από το γραφείο της Διεύθυνσης και να εξηγήσει το λόγο της καθυστέρησής του. Μαθητής που έχει λόγους να φύγει από το Σχολείο πριν από το τέλος της σχολικής ημέρας αποχωρεί με  άδεια από τη Διεύθυνση του σχολείου  (σημειώνεται στο απουσιολόγιο) και μετά από επικοινωνία με τους γονείς του.

 

-Να αποφεύγετε να ζητάτε άδειες απουσίας των μαθητών/τριών από τα μαθήματα. Χρήση άδειας πρέπει να γίνεται μόνο σε περιπτώσεις μεγάλης ανάγκης και πάντοτε αφού ενημερώσετε έγκαιρα το Διευθυντή του σχολείου. Σε μια τέτοια περίπτωση μπορείτε να συνεννοείσθε τηλεφωνικά με τη Διεύθυνση του σχολείου.

Γενικότερα θα βοηθήσετε ουσιαστικά στη φοίτηση, την επίδοση και την ασφάλεια του παιδιού σας εάν μας ενημερώνετε, έστω τηλεφωνικά, για οτιδήποτε συμβαίνει σ’ αυτό.

 

-Κάθε μαθητής είναι υπεύθυνος για τις φθορές που τυχόν προκαλέσει στο σχολείο και ελέγχεται πειθαρχικά. Κάθε σκόπιμη φθορά θα αποκαθίσταται από όποιον/α την προκάλεσε.

Συστήνετε στα παιδιά σας να σέβονται την ευπρέπεια και καθαριότητα των αιθουσών και των κοινόχρηστων χώρων του Σχολείου.

 

-Να επισημάνετε στα παιδιά σας ότι δεν πρέπει να φέρνουν στο σχολείο μεγάλα  χρηματικά ποσά και  αντικείμενα αξίας ή επικίνδυνα που δεν έχουν σχέση με τη σχολική πράξη. Πάντως για ό τι τους ανήκει είναι υπεύθυνα για τη φύλαξή του.

 

– Στο σχολείο απαγορεύεται το κάπνισμα.

-Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου εντός του σχολικού χώρου.

-Ακόμη βοηθήστε τα παιδιά να καταλάβουν ότι στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών είναι απαραίτητο να επικρατεί ο αμοιβαίος σεβασμός, ο δημοκρατικός διάλογος, η αναγνώριση και η ανοχή του άλλου, η αλληλεγγύη, η υπευθυνότητα και η συνέπεια.

Πολύ σοβαρά παραπτώματα, από το Σχολείο, θεωρούνται:

  • Η χειροδικία ή η άσκηση ψυχολογικής βίας από μεμονωμένα άτομα ή ομάδες.
  • Η πρόκληση ζημιών ή φθορών στην περιουσία του Σχολείου ή σε περιουσία προσώπων εντός του σχολικού χώρου.
  • Το κάπνισμα στους σχολικούς χώρους.
  • Η κατοχή ή χρήση αλκοόλ μέσα στους σχολικούς χώρους.
  • Η χρήση κινητού τηλεφώνου ή άλλης συσκευής επεξεργασίας εικόνας-ήχου.

ΦΟΙΤΗΣΗ

Η φοίτηση χαρακτηρίζεται ως επαρκής ή ανεπαρκής με βάση το γενικό σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητών/τριών εφόσον το σύνολο των απουσιών του/της δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114). 4. Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή/τριας που σημείωσε πάνω από εκατόν δεκατέσσερις (114) απουσίες. Οι μαθητές/τριες των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής είναι υποχρεωμένοι/ες να επαναλάβουν τη φοίτηση τους στην ίδια τάξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Η διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται σε 2 διδακτικές περιόδους, τετράμηνα. Το 1ο τετράμηνο διαρκεί από 11 Σεπτεμβρίου έως 20 Ιανουαρίου και το 2ο τετράμηνο από 21 Ιανουαρίου έως 31 Μαϊου.

Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες.

  1. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α’) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία),2) Μαθηματικά,3) Φυσική,4) Ιστορία.
  2. Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β ́) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:1) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση),2) Χημεία,3) Βιολογία,4) Γεωλογία- Γεωγραφία,5) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, 6)Θρησκευτικά,7) Αγγλικά,8) Δεύτερη ξένη γλώσσα και9) Οικιακή Οικονομία.
  3. Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ́) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Τεχνολογία – Πληροφορική, 2) Μουσική – Καλλιτεχνικά 3) Φυσική Αγωγη

Διαδικασία αξιολόγηση

Στα μαθήματα της Ομάδας Α ́ διενεργείται μόνο μια ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου. Στα μαθήματα της Ομάδας Β ́ διενεργείται μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου. Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της δεύτερης  ομάδας δύναται να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας σε κάποιο τμήμα ή κάποια τμήματα, την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων. Στα μαθήματα της τρίτης ομάδας δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία.

Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό:
Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα .Επίσης πραγματοποιούνται  ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες.

 

Γραπτές ανακεφαλαιωτικές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις

  1. Από την 1η μέχρι την 30η Ιουνίου η σχολική μονάδα ολοκληρώνει τις εξής διαδικασίες

α) την πρώτη εξεταστική περίοδο στην οποία διεξάγονται οι γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις μόνο στα μαθήματα της Ομάδας Α ́

β) το πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και παραπέμπονται σε επαναληπτική εξέταση

γ) τη δεύτερη εξεταστική περίοδο στην οποία διεξάγονται επαναληπτικές εξετάσεις σε όσα μαθήματα έχουν παραπεμφθεί μαθητές.

Βαθμός ετήσιας επίδοσης

  1. Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α ́) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης.
  2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β ́) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ ́) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου.

  Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης

  1. i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10),
  2. ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία(13).

β. Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τους παραπεμπόμενους μαθητές υλοποιείται από το σχολείο πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας πέντε έως δέκα (5-10) διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου διεξάγονται οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους παραπάνω μαθητές. Για τα μαθήματα της Α΄ Ομάδας οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Για τα μαθήματα της Β΄ και Γ΄ Ομάδας οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές.

Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α ́ και Β ́ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής, τότε επαναλαμβάνει την τάξη.

Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Γ ́ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, τότε δύναται να προσέλθει σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο(Τρίτη εξεταστική περίοδος ), στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10) καθώς και σε εξετάσεις επόμενου σχολικού έτους. Οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου διεξάγονται με τον τρόπο και τη διαδικασία των επαναληπτικών εξετάσεων του Ιουνίου.

 

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2102405177, 2102409367

Ιστοσελίδα σχολείου : blogs.sch.gr/8gymacha

 

Η Διευθύντρια  και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 8ου  Γυμνασίου Αχαρνών

 

 

Τελευταίες ενημερώσεις

Αρχείο

Σελίδες

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων