Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
Σήμερα Τρίτη 19 Νοεμβρίου οι μαθητές/τριες των τάξεων Ε΄και ΣΤ΄παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου . Ήταν μια μοναδική εμπειρία γνώσης και ανταλλαγής εμπειριών προς ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο!



