Αρχική » Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

Σήμερα Τρίτη 19 Νοεμβρίου οι μαθητές/τριες των τάξεων Ε΄και ΣΤ΄παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου . Ήταν μια μοναδική εμπειρία γνώσης και ανταλλαγής εμπειριών προς ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο!

IMG 3804 IMG 3805 IMG 3806

Όνομα συντάκτη

Όνομα: 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ

Σύντομο βιογραφικό:
Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση