odiki symperifora

Οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού  μέσα από έναν αριθμό δραστηριοτήτων κατάφεραν να κατανοήσουν τον ρόλο και την αναγκαιότητα της τήρησης των κανόνων του κ.ο.κ. , την υιοθέτηση στάσεων και συμπεριφορών, που θα τους επιτρέψουν να εξελιχθούν  σε  υπεύθυνους πεζούς ,ποδηλάτες αλλά και ενήλικες οδηγούς. Δείτε, εδώ, την  όμορφη δράση τους…..

λήψης 1

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου(International Day of Persons with Disabilities) , που καθιερώθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ με την υιοθέτηση του Προγράμματος Δράσης για τα ΑμεΑ το Δεκέμβριο του 1992, έγινε μια προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών του σχολείου μας σε θέματα αναπηρίας. Δείτε, την όμορφη δράση μας…

1747189329

Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες ,παιχνίδια, video (Η αληθινή ιστορία του Εμμανουέλ), έγινε προσπάθεια να μεταφερθούν τα παιδιά σε μια κατάσταση ενσυναίσθησης, αναφορικά με το τι βιώνει ένα άτομο με αναπηρία και τα εμπόδια που συναντά στην καθημερινότητά του.  Γνώρισαν τα παραολυμπιακά αθλήματα Γκολμπολ(ποδόσφαιρο για τυφλούς), Πετοσφαίριση, άρση βαρών σε πάγκο, Μπάσκετ σε αμαξίδιο. Δείτε, εδώ περισσότερα…..

images 1

Στα πλαίσια του πρώτου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι μικροί μαθητές της Γ΄ τάξης μέσα από έναν αριθμό δεξιοτήτων κατάλαβαν πάνω στο σώμα τους που βρίσκονται τα όργανα, κατανόησαν το θαύμα της ανθρώπινης φύσης. Δείτε,εδώ,περισσότερα…

thumbnail 2

Στα πλαίσια του πρώτου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι μικροί μαθητές της Β΄τάξης μέσα από ένα αριθμό δεξιοτήτων κατάλαβαν ότι τα συναισθήματα υπάρχουν μέσα μας και είναι άπιαστα. Ότι νιώθουμε είναι δικό μας και ότι δεν υπάρχει ζωή χωρίς αυτά.

Δείτε,εδώ,περισσότερα…

 

Στα πλαίσια του 1ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Ζω καλύτερα- Ευ ζην»  οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Δημοτικού  μέσα από έναν αριθμό δραστηριοτήτων επιδιώκεται να γνωρίσουν τις πιο σημαντικές ομάδες τροφών, την έννοια της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας. Με δεδομένο ότι η διατροφή αποτελεί, σύμφωνα με την πυραμίδα του Maslow, μία από τις βασικότερες ανάγκες επιβίωσης και βρίσκεται στη βάση της πυραμίδας, ένας επιπλέον στόχος των εργαστηρίων του θεματικού κύκλου είναι η κατανόηση της άμεσης σχέσης της ποιότητας της διατροφής με την ποιότητα ζωής μας και τη συνολική σωματική και ψυχική μας ευεξία και πληρότητα.

Δείτε εδώ την όμορφη παρουσίασή μας….

Kids 660x330

 

Οι μαθητές/τριες  μας ,παρουσίασαν μια πολύ όμορφη γιορτή, την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2022, για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με κύριο μήνυμα ότι ένα περιστέρι που πετά μέσα από τα παιδικά χέρια θα διψά για ελευθερία και δημοκρατία! Δείτε,περισσότερα….

Η 17η Νοεμβρίου είναι μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για τη σύγχρονη ιστορία της χώρας μας, όχι μόνο για τα όσα έγιναν εκείνη την μέρα το 1973, αλλά για το τι σηματοδοτεί γενικότερα.

Τι ακριβώς γιορτάζουμε όμως την ημέρα αυτή; 

Εδώ Πολυτεχνείο | 17 Νοέμβρη | ταινία για δημοτικό σχολείο

Τραγούδια για το Πολυτεχνείο

 

Οι μαθητές/τριες  του Β1 με αφορμή το μάθημα του Β’ τεύχους της Γλώσσας στην ενότητα ,”που λες είδα”, συζήτησαν, ζωγράφισαν, άκουσαν τραγούδια και το αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους. Θέλετε να μάθετε τι είναι η Χωχαρούπα;