Καλό Καλοκαίρι 2019

Καλό καλοκαίρι!

“Καλό καλοκαίρι!” από Hloipapa διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-sa-2.0

Άλλο ένα δημιουργικό σχολικό έτος έφτασε στο τέλος του. Ευχόμαστε στα “εκτάκια” μας ό,τι καλύτερο για το γυμνάσιο και σε όλες τις μαθήτριες, όλους τους μαθητές μας καθώς και στους γονείς τους, καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο!