Τη Δευτέρα 21 Απριλίου, ο Δήμος Λεβαδέων βράβευσε στην κεντρική πλατεία της πόλης τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων που συμμετείχαν με τις πασχαλινές ζωγραφιές τους στο διαγωνισμό για την αφίσα και τις ευχετήριες κάρτες του Δήμου.
Η μαθήτρια της Δ’ τάξης του σχολείου μας Νικολέτα Ζαφείρη βραβεύτηκε για την πασχαλινή ζωγραφιά της! Τη συγχαίρουμε και της ευχόμαστε πάντα δημιουργική και με πολλές επιτυχίες!

