Την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ και Γ΄ τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης συμμετείχαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα στην παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Παραδοσιακά Παιχνίδια» στην Αίθουσα Τέχνης του Δήμου Κοζάνης.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρύτερου εκπαιδευτικού προγράμματος «Δημιουργώντας Ανθεκτικές Κοινωνίες: Πολιτισμός, Τέχνη και Κλιματική Ουδετερότητα», υπό την αιγίδα του Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας – CluBE. Το πρόγραμμα προάγει τη βιωσιμότητα, τη δημιουργική έκφραση και τη συλλογική δράση για έναν πιο δίκαιο και οικολογικό κόσμο. Μέσα από τις δραστηριότητες των παιδιών αναδείχθηκε η σύνδεση της πολιτιστικής κληρονομιάς με τις αξίες της αειφορίας και της κλιματικής ευαισθητοποίησης. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές μας παρουσίασαν με κέφι και φαντασία τα παραδοσιακά παιχνίδια που έμαθαν, έπαιξαν μεταξύ τους αλλά και με τους γονείς τους στην αυλή του σχολείου μας και διαπίστωσαν ότι μπορούν να περάσουν δημιουργικά κι ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο τους, δείχνοντας πώς η πολιτιστική μνήμη μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για ένα βιώσιμο μέλλον.
Το σχολείο μας είχε την τιμή να αναγνωριστεί ως Μέλος της Ομάδας Δράσης για το Κλίμα για το σχολικό έτος 2024-2025, ένα αποτέλεσμα της συνεχούς συμμετοχής του σε περιβαλλοντικά και πολιτιστικά προγράμματα που ενισχύουν τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και τη γνώση για το κοινό καλό.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και Γ΄ τάξης για τη συμμετοχή και τη ζωηρή παρουσίασή τους, τους γονείς τους που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση καθώς και τις εκπαιδευτικούς κα Λάσκη Ειρήνη, κα Κοκκινοπλίτη Καλλιόπη, κα Χατζηγιαννακίδου Θεοδώρα, κα Καραλευθέρη Σοφία, κα Μουρατίδου Γεωργία και κα Ζαρακώτα Χρυσούλα για την πολύτιμη καθοδήγηση, την άψογη οργάνωση και την εκπροσώπηση του σχολείου μας σε αυτή τη σημαντική εκπαιδευτική δράση.
Μέσα από πρωτοβουλίες σαν κι αυτή, το σχολείο μας συνεχίζει να καλλιεργεί στους μαθητές του αξίες που εμπνέουν σεβασμό για το περιβάλλον, εκτίμηση για την παράδοση και ενεργό συμμετοχή στην κοινωνία του μέλλοντος.






