Paul Klee, χρώμα και εικαστικό σύμβολο

leo4Εμείς, οι μικροί μαθητές -μεγάλοι καλλιτέχνες- της Α΄ τάξης, μέσα από τη γνωριμία και την παρατήρηση των έργων του ζωγράφου Πάουλ Κλέε, επιχειρήσαμε τις δικές μας εικαστικές δημιουργίες και σας τις παρουσιάζουμε.

Στην αρχή, αξιοποιώντας απλά υλικά, πειραματιστήκαμε με τις γραμμές και τα σχήματα. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το χρώμα, το φως και την υφή. Μάθαμε να αναγνωρίζουμε γύρω μας λιτά μορφικά στοιχεία, αλλά να ενδιαφερόμαστε περισσότερο  για το πώς αυτά μπορούν να προκύψουν μέσα από τις δικές μας ιδέες στο χώρο και στο χρόνο, χωρίς να φοβόμαστε το λάθος. Προχωρήσαμε στο συνδυασμό αυτών των γνώσεων, των εμπειριών και των τεχνικών, ώστε να πραγματώσουμε ό,τι είχαμε φανταστεί. Γιατί, αν το χρώμα, η γραμμή, το σχήμα, η υφή, ο χώρος και ο χρόνος είναι το λεξιλόγιο της εικόνας, η σύνθεση είναι η γραμματική και το συντακτικό των εικαστικών τεχνών.

Οι στόχοι μας ήταν:
Να εξοικειωθούμε με το λεξιλόγιο της εικόνας.
Να μάθουμε να παρατηρούμε τη φύση γύρω μας και να πειραματιζόμαστε.
Να διευρύνουμε την εφευρετικότητά μας και τη φαντασία μας.
Να καλλιεργήσουμε τη δημιουργικότητά μας με την παραγωγή εικαστικών έργων.
Να απολαύσουμε τις στιγμές της εικαστικής μας δραστηριότητας.



Ας γνωρίσουμε τη ζωή και το έργο του Paul Klee:

 

Μπορούμε να δούμε τα έργα του ζωγράφου στο WikiArt

 



Τα αυτοκινητάκια μας

Ζωγραφίσαμε τα αυτοκινητάκια μας αυθόρμητα και δημιουργικά. Αυτοκίνητα του λουλουδόκοσμου, του διαστήματος, καπελοαυτοκίνητα, ζώα με ρόδες, πολυκατοικίες. Όλα τόσο όμορφα και διαφορετικά. Ποικίλες οπτικές μορφές που αναπαριστούν μέσα τα οποία υπάρχουν σε διαφορετικό χρόνο και κινούνται ταυτόχρονα σε διαφορετικούς κόσμους. Αποτυπώνουν τις σκέψεις μας και τα ενδιαφέροντά μας και αποτελούν ένα ανοιχτό παράθυρο στον εσωτερικό μας κόσμο!!!

 


Δείτε στο Slide.ly



 

Οι φίλοι μας τα ζώα

Η δημιουργία του βιβλίου μας είναι μία διαθεματική δραστηριότητα που πηγάζει από τα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας, της Μελέτης Περιβάλλοντος και της Αισθητικής Αγωγής.  Η επιλογή των ζώων έγινε από τους ίδιους τους μαθητές οι οποίοι έγραψαν τα κείμενά τους στον κειμενογράφο. Η εικονογράφηση του βιβλίου μας βασίστηκε στις γνώσεις που αποκτήσαμε από τις παραπάνω δραστηριότητες. Αφού γνωρίσαμε τα χαρακτηριστικά των ζώων, αλλά και το περιβάλλον όπου ζουν, αξιοποιήσαμε το χρώμα, τις γραμμές, τις φόρμες και τα σχήματα, συνδυάζοντάς τα σκόπιμα και συστηματικά, ώστε να παραχθεί έργο με συγκεκριμένο επικοινωνιακό νόημα.

Μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα:



Λήψη αρχείου

Δείτε το βιβλίο μας “Οι φίλοι μας, τα ζώα” σε πλήρη οθόνη!!!

 

zoa2

Δείτε τα ζώα που δημιουργήσαμε σε πλήρη οθόνη!!!


 

Αξιοποιήθηκαν τα περιβάλλοντα:

WikiArt, Kizoa, Slidely, iPiccy, Prezi, Flip Book Maker

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/1332

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς