Ημερήσια εκδρομή σε Πύλο-Μεθώνη

Pylos-Niokastro1

Την Πέμπτη 4 Ιουνίου οι μαθητές των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων του σχολείου μας, με τις υπεύθυνες εκπ/κούς τους πραγματοποιήσαμε την ημερήσια εκδρομή μας. Ξεκινήσαμε να γνωρίσουμε δύο καστροπολιτείες της Μεσσηνίας. Πρώτα επισκεφτήκαμε την Πύλο , ξεκινώντας από την ιστορική πλατεία της με τα κανόνια και τον πανύψηλο πλάτανο, ανηφορίσαμε προς το υπέροχο κάστρο της , όπου με τη βοήθεια του ξεναγού μας κ. Σταύρου Πετρόπουλου περιηγηθήκαμε σ’ αυτό, με την κεντρική πύλη-τη ξεματίστρα-τις πολεμίστρες , την τάφρο εξωτερικά, αλλά και αντικείμενα από την Ελληνική Επανάσταση που βρέθηκαν μέσα στη θάλασσα από ναυάγια της εποχής.Η αναπαράσταση της ναυμαχίας του Ναυαρίνου που είδαμε σε βίντεο, ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα. Επίσης το ενδιαφέρον τους τράβηξε και η επίσκεψη στο κτήριο του Πασά, όπου φιλοξενούνται ευρήματα από ναυάγια ταξίδια, ανθρώπινες εξερευνήσεις αλλά και ίχνη σημαντικά που βρέθηκαν στις θάλασσες της Πελοποννήσου. Το ταξίδι μας λοιπόν άρχισε στον υπέροχα διαμορφωμένο χώρο που θυμίζει αρχαίο πλοίο ,μεταφέροντας μας σε άλλες εποχές. Το δε βίντεο της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων ήταν εντυπωσιακό.
Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για τη Μεθώνη. Επισκεφτήκαμε το κάστρο της με το πετρόχτιστο Μπούρτζι, το μικρό οχυρωμένο νησάκι , ένα από τα σημαντικότερα οχυρωματικά έργα της Ελλάδας, στολισμένο με ανάγλυφα, με θυρεούς, επιγραφές και με πύλες περίτεχνα διακοσμημένες.
Συνεχίζοντας βρεθήκαμε δίπλα στη θάλασσα, σ’ ένα ατέλειωτο παιχνίδι στην παιδική χαρά, ακολούθησε γεύμα και πάλι παιχνίδι…
Πόσο το χαρήκαμε!!!

P6040707P6040709P6040719P6040716P6040724P6040726P6040728P6040735P6040733P6040736

3 σχόλια

• Αγγελική Στ'2 στο 5 Ιουνίου, 2015 στις 2:37 μμ

Η εκδρομή αυτή μου άρεσε πάρα πολύ!!!!!!!!! Αυτό που με εντυπωσίασε ιδιαίτερα ήταν το κάστρο της Μεθώνης,γιατί ήταν πολύ κοντά σε θάλασσα και η θέα εκεί ήταν μαγευτική!!!!!Βέβαια και το κάστρο της Πύλου ήταν εκπληκτικό.Με λίγα λόγια αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη!!!!!☺☺☺

• Δήμητρα Στ΄2 στο 5 Ιουνίου, 2015 στις 5:35 μμ

Πέρασα καταπληκτικά σε αυτή την εκδρομή!!!!!Μου άρεσε πάρα πολύ που επισκεφτήκαμε το κάστρο της Πύλου και ης Μεθώνης.Έμαθα πολλά πράγματα για αυτά τα δύο κάστρα ,όπως ότι το κάστρο της Μεθώνης ήταν το τελευταίο που κυριάρχισαν οι Τούρκοι.Επίσης ήταν πολύ ωραία που περπατήσαμε και ξεναγηθήκαμε στα κάστρα!!!Πιο πολύ από όλα μου άρεσε που στο τέλος καθίσαμε σε μια ταβέρνα με θέα τη θάλασσα και φάγαμε σουβλάκια και ότι άλλο τραβούσε η όρεξή μας !!Πέρασα πράγματι πάρα πολύ ωραία!!!!!!!!

• Σταυρουλα Στ'2 στο 8 Ιουνίου, 2015 στις 2:03 μμ

Η εκδρομή ήταν φανταστική !!! Πέρασα πολύ ωραία !!! 🙂 Ποιο πολύ μου άρεσε που επισκεφθήκαμε τα κάστρα !! ήταν και τα δύο πανέμορφα Πιο ωραίο ήταν το κάστρο της Μεθώνης με τα πανέμορφα νερά του, πάντως ήταν τέλεια !! 🙂 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.