«Στα πλαίσια της ομαλής επανένταξης ορισμένων παιδιών που είχαν συχνά απουσίες από το σχολείο βρεθήκαμε μαζί με τα παιδιά και αφού μιλήσαμε για τον σεβασμό της προσωπικότητας κάθε παιδιού και τη σωστή συμπεριφορά που πρέπει να δείχνουν όλοι σε κάθε συμμαθητή τους ή συμμαθήτριά τους, που για κάποιο λόγο έλειπε για τακτά διαστήματα από το σχολείο ,τονίστηκε το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει διάρκεια στη φοίτηση και όχι διαρροή, με πολλές απουσίες …κατι που δεν ευνοεί κανέναν…
Έτσι στη συνέχεια όλα τα παιδιά μαζί, συμμετείχαν σε μία ομαδική δημιουργική δράση με σκοπό την ενίσχυση της συνεργασίας, της αποδοχής, του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων κάθε παιδιού με στοχεύοντας, στην κατανόηση και στην αξία της τακτικής παρουσίας στο σχολείο. Δημιουργήσαμε έτσι αφίσες με τις οποίες έδειξαν τα μηνύματα σχετικά με τη σημασία που έχει η συνεχής και δημιουργική φοίτηση στη σχολική ζωή, με κεντρικό σύνθημα: ”Κανείς δεν λείπει από την παρέα μας…”







