Μία ξεχωριστή δράση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας με τη συμμετοχή όλων των τάξεων , αλλά και πολλών νηπιαγωγείων της πόλης μας.
Οι μαθητές μας υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών, συμμετείχαν σε μια βιωματική διδακτική εμπειρία χωρίς να χρειαστεί να βγουν από το σχολείο τους. Παρακολούθησαν ένα μισάωρο ντοκιμαντέρ αστρονομίας (διαφορετικό ανάλογα με την ηλικία) μέσα στον θόλο και στη συνέχεια η δράση συνεχίστηκε από έξω στο τηλεσκόπιο, με ειδικά φίλτρα παρατήρησαν τις ηλιακές κηλίδες στην επιφάνεια του Ήλιου. Κατόπιν συζήτησαν με τους μαθητές για το Διάστημα και τους εξηγήθηκε τι είναι οι μετεωρίτες… Μέσα από τον συνδυασμό επιστημονικής γνώσης και συναρπαστικής αφήγησης, μια ματιά στον ουρανό μετατράπηκε σε βαθιά βιωματική εμπειρία —που βοήθησε το κάθε παιδί να κατανοήσει τη θέση του στο σύμπαν, στον χώρο και τον χρόνο. Δείχνοντας τις συναρπαστικές ανακαλύψεις στην εξερεύνηση του διαστήματος, η όλη δραστηριότητα συνέβαλλε στην κατανόηση του κόσμου γύρω μας, άνοιξε τους ορίζοντες των μαθητών, εκπαιδεύοντας έτσι για όσα μας περιβάλλουν για την ίδια τη Γη και τη θέση μας στο σύμπαν, προσφέροντας μία συναρπαστική περιήγηση σε κάθε παιδί που το παρακολούθησε…












