ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Οι μαθητές/τριες της Στ΄τάξης του σχολείου μας υλοποιώντας το πρόγραμμα <<Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο>> ενημερώθηκαν από τις δασκάλες τους για την ομαλή μετάβασή τους στο γυμνάσιο, παρακολούθησαν ένα Power Point και συζήτησαν για αυτό το θέμα.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 στις 10:00π.μ. όπου τους/τις υποδέχτηκε η διευθύντρια κ. Δέσποινα Αναργυριάδου και τους <<ξενάγησε>> στο κτίριο του σχολείου. Στην αρχή ενημέρωσε τους/τις μαθητές/τριες για τον τρόπο λειτουργίας τουΓυμνασίου, στη συνέχεια επισκέφτηκαν τον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου ,τις αίθουσες διδασκαλίας όπου χαιρέτησαν τους/τις μαθητές /ήτριες. Έπειτα, πραγματοποίησαν με παιγνιώδη τρόπο διάφορες εκπαιδευτικές –διαδραστικές δραστηριότητες στις αίθουσες των υπολογιστών με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών της πληροφορικής και ο νικητής πήρε ένα μπρελόκ.. Στη συνέχεια, βγήκαν στην αυλή , μίλησαν με τους μεγαλύτερους μαθητές/τριες .Τέλος, επέστρεψαν στο σχολείο όπου ανέφεραν ο /η καθένας/μία τη γνώμη του/της για την επίσκεψή στο Γυμνάσιο και ζωγράφισαν σε κόλλες Α4 τις εντυπώσεις τους .
















