Την Παρασκευή 3 Απριλίου οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας, στο μάθημα των Γερμανικών, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά το πιο διάσημο και ανά τον κόσμο διαδεδομένο Πασχαλινό έθιμο της Γερμανίας – το Κυνήγι των Πασχαλινών Αβγών-.
Οι μαθητές ενθουσιασμένοι ξεχύθηκαν στην αυλή του σχολείου μας προς αναζήτηση των κρυμμένων πασχαλινών αβγών. Στο δικό μας παιχνίδι δεν είχαμε έναν νικητή, αλλά όλους, μιας και τα παιδιά διασκέδασαν και κέρδισαν την εμπειρία της εμπλοκής στα ήθη και τα έθιμα άλλων χωρών.
Στις προηγούμενες διδακτικές ώρες μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης γνώρισαν τις λοιπές πασχαλινές παραδόσεις της Γερμανίας κ τους δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουν, να προβληματιστούν και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές με τον εορτασμό του Πάσχα στη χώρα μας. Παρακολουθήσαμε μαζί την ιστορία του Πασχαλινού Λαγού, ακούσαμε Γερμανικά πασχαλινά τραγούδια, τραγουδήσαμε, παίξαμε, ζωγραφίσαμε και με την τεχνική Patchwork δημιουργήσαμε το δικό μας τεράστιο Πασχαλινό αβγό, το οποίο και στόλισε την αίθουσά μας. Έτσι παίζοντας και διασκεδάζοντας συνδυάστηκε επιτυχώς η διδασκαλία θεματικού λεξιλογίου και πολιτιστικών στοιχείων της Γερμανίας.
Frohe Ostern
Γίντση Νάγια
Καθηγήτρια Γερμανικών
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη συνέπεια και την ευθύνη που υπέδειξαν στη δραστηριότητα αυτή, υπό τις οδηγίες και την- πάντα ξεχωριστή- καθοδήγηση της Κυρίας των Γερμανικών.








