Οι μικροί φροντιστές της Φύσης έγιναν αφίσα!!!!!

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ” Μικροί φροντιστές της φύσης σε έναν έξυπνο σχολικό κήπο“, από τα τμήματα ΣΤ2, Ε2, και Γ1, με  πολλή αγάπη μαθητές και εκπαιδευτικοί δημιούργησαν μία πολύ όμορφη αφίσα, η οποία θα συμμετάσχει στο μαθητικό συνέδριο του Περιφερειακού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης!!!

Καλή μας επιτυχία!!!

Scholikos Lachanokhpos

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση