Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ” Μικροί φροντιστές της φύσης σε έναν έξυπνο σχολικό κήπο“, από τα τμήματα ΣΤ2, Ε2, και Γ1, με πολλή αγάπη μαθητές και εκπαιδευτικοί δημιούργησαν μία πολύ όμορφη αφίσα, η οποία θα συμμετάσχει στο μαθητικό συνέδριο του Περιφερειακού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης!!!
Καλή μας επιτυχία!!!



























