Η συμπερίληψη στο σχολείο

Τα τελευταία χρόνια η εκπαίδευση στοχεύει στη συμπερίληψη των μαθητών με δυσκολίες, δίνοντας έμφαση στις ατομικές ανάγκες του μαθητή, όποιες κι αν είναι αυτές.

Στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων τα παιδιά του ΣΤ1 προσπάθησαν να κατανοήσουν πώς είναι να έχει κάποιος μαθητής ειδικές δυσκολίες. Έμφαση δόθηκε στα τυφλά και κωφά παιδιά.

Έκλεισαν τα μάτια τους και προσπάθησαν να γράψουν ή να κινηθούν στον χώρο και ξεκίνησαν τη συζήτηση χωρίς όμως να ακούν τα λόγια των άλλων, αλλά «διαβάζοντας» τα χείλη τους.

Όταν διαπίστωσαν τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα τυφλά και κωφά παιδιά στην καθημερινότητά τους, αποφάσισαν ότι όλοι οι μαθητές μπορούν και οφείλουν να συμβάλλουν και οι ίδιοι στη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού κλίματος στα σχολεία.

Οι εκπαιδευτικοί

Ιωάννα Χασάκιοιλη

Σμαραγδή Νάκη

ζζζ5 ζζζ4 ζζζ3 ζζζ2 ζζζ1

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση