Έρευνα του Ι.Ε.Π. για τα βιβλία του Δημοτικού

Μαθηματικά Β

Η έρευνα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) απευθύνονταν στους 322 Σχολικούς Συμβούλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Ο αριθμός των συμπληρωμένων ερωτηματολογίων ανήλθε τελικά στα 285.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η πλειονότητα των Συμβούλων θεωρεί ότι:

– τα Μαθηματικά της Ε΄ Δημοτικού (86,67%)

– η Ιστορία της Στ΄ Δημοτικού (78,60%) και

– τα Μαθηματικά της Β΄ Δημοτικού (75,79%)

παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες όσον αφορά:

α) στον όγκο του διδακτικού περιεχομένου σε σχέση με τον πραγματικό διδακτικό χρόνο

β) στις δυσκολίες που συναντούν οι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία του διδακτικού περιεχομένου τους

γ) στη συμβολή της οργάνωσης των περιεχομένων τους στη διδασκαλία

δ) στις έννοιες που περιέχουν όσον αφορά στην κατανόησή τους από πλευράς των μαθητών

ε) στην ανεπάρκεια του προγραμματισμένου  διδακτικού χρόνου

στ) στην υπερβολική αύξηση των απαιτήσεων του γνωστικού αντικειμένου και του αντίστοιχου βιβλίου σε σχέση με την προηγούμενη τάξη.

s7_mathimata_1001-thumb-large

Μαθήματα όπου ο όγκος του διδακτικού περιεχομένου είναι μεγάλος σε σχέση με τον πραγματικό διδακτικό χρόνο.

Οι ερωτώμενοι στην πλειονότητά τους θεωρούν ότι απαιτείται περαιτέρω επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία του διδακτικού εγχειριδίων των Μαθηματικών της Ε΄ Δημοτικού, των Φυσικών Επιστημών (Φυσικά) της Ε΄ και της Στ΄ Δημοτικού και των Μαθηματικών της Β΄ Δημοτικού και της Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού.

Κλικ εδώ για να δείτε ολόκληρη την έρευνα του Ι.Ε.Π.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση