Διαπαιδαγώγηση Παιδιών (μέρος δεύτερο)

Συγκρίσεις με άλλα παιδιά –προσδοκίες

  Το κάθε παιδί είναι μοναδικό, ξεχωριστή προσωπικότητα με ιδιαίτερα χαρίσματα και δεν πρέπει να το συγκρίνουμε με τα αδέρφια του ή με άλλα παιδιά παρά μόνο με το χτεσινό εαυτό του .

  Φράσεις σαν τις παρακάτω πρέπει να αποφεύγονται:

  • «Δε βλέπεις τον αδερφό σου που  κάθεται και διαβάζει;»
  • « Δες τους βαθμούς που πήρε η αδερφή σου. Μοιάζουν με τους δικούς σου;»
  • «Όταν εγώ ήμουνα σαν εσένα…..»
  • «Πρέπει να είσαι ο πρώτος»

  Αυτό που βοηθά είναι: «Δε θέλω να γίνω καλύτερος από κανένα. Θέλω  να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερος από το χτεσινό εαυτό μου ».

  Οι προσδοκίες που έχουμε από το παιδί μας να είναι ανάλογες με τις δυνατότητες του. Αν του ζητούμε πολύ περισσότερα απ’ αυτά που μπορεί να δώσει θα έχουμε αποθάρρυνση, μειωμένη αυτοεκτίμηση και σταμάτημα της προσπάθειας.

Το γραφείο του (χώρος μελέτης)

Το παιδί μας χρειάζεται ένα χώρο που δεν θα ενοχλείται από διακοπές και θορύβους και όπου θα μπορεί να εργάζεται τελείως μόνο του. Ένα έπιπλο βιβλιοθήκης και ένα γραφείο είναι απαραίτητα.

Το γραφείο πρέπει να φωτίζεται από άπλετο φως που να έρχεται από το πίσω αριστερό μέρος (αριστερό ώμο) για τα δεξιόχειρα και το πίσω δεξιό μέρος (δεξιό ώμο) για τα αριστερόχειρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση