Θεατρική Αγωγή: Δημιουργική γραφή και δημιουργία κόμικ από τις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄

Στα πλαίσια του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας καταπιάστηκαν με αυτό που ονομάζουμε δημιουργική γραφή. Κλήθηκαν δηλαδή χωρισμένα σε ομάδες να γράψουν τη δική τους φανταστική ιστορία. Τρεις με τέσσερις λέξεις που δόθηκαν σε κάθε ομάδα αποτέλεσαν την αφετηρία για τη γέννηση αρκετών ιστοριών που είχαν έντονο το στοιχείο του διαλόγου, ανάμεσα στους πρωταγωνιστές τους.

Επειδή όμως το θέατρο είναι μια τέχνη που «κλέβει» ή αν θέλετε «περιέχει» στοιχεία και από άλλες τέχνες, στη συνέχεια αυτή η δραστηριότητα προχώρησε και ένα βήμα παρακάτω. Τα παιδιά επέλεξαν και μετέφεραν στο χαρτί είτε ολόκληρες τις ιστορίες τους με την τεχνική του κόμικ είτε κομμάτια τους που  θεώρησαν πιο αντιπροσωπευτικά και άρα ενδιαφέροντα να αποδοθούν με μια μεγάλη ζωγραφική παράσταση. Μαρκαδόροι, υφάσματα, περιοδικά κτλ αλλά και αρκετή όρεξη…. επιστρατεύτηκαν για να πετύχουμε το σκοπό μας. Στη συνέχεια, διάφοροι χαρακτήρες των ιστοριών όπως ζώα, κατάσκοποι, νεράιδες κ.α χρησιμοποιήθηκαν σε διάφορα παιχνίδια που πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη.

Αναλυτικότερα οι ιστορίες που προέκυψαν είναι οι εξής:

Στ1΄

Το καυμένο ποντικάκι,

Ένα κρύο βροχερό βράδυ, μια οικογένεια ποντικών, ο πεινασμένος Τομ, και μια σκούπα…

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση