Επιστροφή σε Πρόγραμμα ¨ΜΕΛΙΝΑ¨

Στη λαϊκή αγορά

Η μια ομάδα φωτογραφίζει την άλλη
……………Τρίτη πρωί
Μαθητές και δάσκαλοι της Α’ τάξης βγήκαμε για “ψώνια” στηΛαϊκή Αγορά της γειτονιάς μας.
Μπορεί να μην πήραμε μαζί μας καθόλου χρήματα ή καρότσια και τσάντες για τα ψώνια, όμως αυτά που θέλαμε τα “αγοράσαμε”με τις δυο φωτογραφικές μας μηχανές και το δημοσιογραφικό μας κασετοφωνάκι.
Χωριστήκαμε λοιπόν σε δυο μεγάλες ομάδες και σκορπιστήκαμε μέσα στον κόσμο που εκείνη την ώρα έκανε πραγματικές αγορές.
...και το ρύζι 400
Στην περιπλάνησή μας είχαμε βάλει δύο όρους. Η μια ομάδα θα φωτογράφιζε μόνο εμπορεύματα και γενικά άψυχα πράγματα και η άλλη μόνο ανθρώπους, είτε πουλούσαν είτε αγόραζαν. Παράλληλα το κασετοφωνάκι μας θα κατέγραφε ό,τι ακουγόταν στο πέρασμά μας από εκεί.
Εντυπωσιακή αντηλιά μέσα στο κιόσκι
Αφού ολοκληρώσαμε την αποστολή μας εκτός σχολείου, επιστρέψαμε στην τάξη και με νωπές τις μνήμες από κει, έγραψε ο καθένας ό,τι αυτός ήθελε να μας διηγηθεί. Δυο μέρες μετά και με τις φωτογραφίες αναρτημένες μέσα στην τάξη, αλλά και τον καθένα να αναγνωρίζει και να καμαρώνει τη δική του, βάλαμε και την κασέτα με τους ήχους που“κλέψαμε” και το σκηνικό της λαϊκής αγοράς είχε ξαναστηθεί μπροστά μας.
το μέλι είναι παραγωγής
όταν οι ντομάτες είναι γυαλισμένες...
Κουβεντιάσαμε για τεχνικές και λεπτομέρειες των φωτογραφιών, αλλά και για τα επαγγέλματα και τις συνθήκες δουλειάς αυτών των ανθρώπων. Συζητήσαμε ακόμη για τα ίδια τα προϊόντα της λαϊκής αλλά και τις τιμές τους κάνοντας αριθμητικούς υπολογισμούς. Η όλη προσπάθεια δεν θα μπορούσε να τελειώσει αλλιώς από το να στήσουμε τους δικούς μας “εικονικούς” πάγκους με εμπορεύματα και να γίνει ένα διασκεδαστικότατο Θεατρικό Παιχνίδι, που σε φαντασία και ευρηματικότητα δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από την πραγματική λαϊκή αγορά.
………………………………………………….Β.Χ.
...και τα ψάρια ζωντανά.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση