Την Τρίτη 27 Απριλίου οι μαθητές της Δ’ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Ασφαλείς διαδρομές προς και από το σχολείο», το οποίο υλοποιείται από το Γενικό Νοσοκομείο Χίου «Σκυλίτσειο». Το πρόγραμμα είχε ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την οδική ασφάλεια, καθώς και την υιοθέτηση σωστής συμπεριφοράς ως πεζοί και επιβάτες. Οι μαθητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τις απορίες τους και μέσα από μια εποικοδομητική συζήτηση έμαθαν πώς να μετακινούνται με ασφάλεια, να αναγνωρίζουν πιθανούς κινδύνους και να προστατεύουν τον εαυτό τους στις καθημερινές τους διαδρομές από και προς το σχολείο.
