Την Τρίτη 28 Απριλίου επισκέφθηκε την Γ τάξη του σχολείου μας η Επισκέπτρια Υγείας, Ζωροθέου Καλλιόπη, για να πραγματοποιήσει το πρόγραμμα ” Υγιεινή και προστασία των ματιών και της όρασης – Σ΄ αγαπώ σαν τα μάτια μου ”
Μιλήσαμε για τις ασθένειες των ματιών και τα μέτρα προστασίας από τον ήλιο και διάφορους περιβαλλοντικούς παράγοντες.


