Εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το «Σκυλίτσειο» Γενικό Νοσοκομείο Χίου

Την Τρίτη 28 Απριλίου επισκέφθηκε την Γ τάξη του σχολείου μας η Επισκέπτρια Υγείας, Ζωροθέου Καλλιόπη, για να πραγματοποιήσει  το πρόγραμμα ” Υγιεινή και προστασία των ματιών και της όρασης – Σ΄ αγαπώ σαν τα μάτια μου ”

Μιλήσαμε για τις ασθένειες των ματιών και τα μέτρα προστασίας από τον ήλιο και διάφορους  περιβαλλοντικούς παράγοντες.