Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

Αθλητικό πρόγραμμα με τίτλο «Τρίποντα στα σχολεία»

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού αθλητικού προγράμματος με τίτλο «Τρίποντα στα σχολεία» που υλοποιείται από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το σχολείο μας συμμετείχε με τα δύο τμήματα της έκτης (ΣΤ) τάξης.  Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο «Ιωάννης Παρασκευόπουλος», όπου οι μαθητές μυήθηκαν στα μυστικά του αθλήματος της καλαθοσφαίρισης υπό τις οδηγίες έμπειρων προπονητών και γνώρισαν από κοντά την πρώην διεθνή  παίκτρια και αρχηγό της εθνικής ομάδας γυναικών Εβίνα Μάλτση.

στα σχολεία1

στα σχολεία3

στα σχολεία5

στα σχολεία4

στα σχολεία2

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Βελβές Αναστάσιος – Καλλιτεχνικά

“Με λένε Τάσο και κάνω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο, ξέρετε.. Όχι, δεν είμαι ηθοποιός, ούτε αστροναύτης. Είμαι δάσκαλος ζωγραφικής σε δημοτικά σχολεία, εδώ και αρκετά χρόνια. Όπως καταλαβαίνετε η παρέα μου είναι μοναδική μέσα και.. έξω απ’ την τάξη! Η φαντασία μας και το χαρτί είναι οι καλύτεροι μας φίλοι, ενώ το μολύβι, η προέκταση του χεριού μας.

Ακολουθήστε μας κι εσείς λοιπόν!

Κάθε Κυριακή ραντεβού εδώ για να δημιουργήσουμε τις πιο εύκολες και διασκεδαστικές ζωγραφιές, βήμα – βήμα! Και μη ξεχνάτε.. η τέχνη είναι ένα δώρο για μικρά, αλλά και για.. μεγάλα παιδιά!”

 

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Πρόγραμμα “Ζωο…φιλώντας, μαθήματα αγάπης”

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στο πολυθεματικό και διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα:  “Ζωο…φιλώντας, μαθήματα αγάπης” που στοχεύει στην μελλοντική διαμόρφωση ευσυνείδητων ζωοφιλικά πολιτών. Το πρόγραμμα αυτό  έχει παρουσιαστεί με επιτυχία μέχρι σήμερα σε πάνω από 50.000 μαθητές σε όλη την Ελλάδα και οι μαθητές του δικού μας σχολείου είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια σειρά σχεδιασμένες δράσεις, όπως, θεατρικό παιχνίδι, παντομίμα, παρουσιάση βίντεο με σκοπό να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τα ζώα.

[Best_Wordpress_Gallery id=”37″ gal_title=”filozoiki”]

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Επικαιρότητα

5η ΓΙΟΡΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ

Η χορευτική ομάδα του σχολείου μας συμμετείχε στην  5η ΓΙΟΡΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ / ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ  που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11/5/2018 και ώρα 20:00 στο Θέατρο του Πάρκου Αλτιναλμάζη, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων για τα Ελευθέρια της Αλεξανδρούπολης. 
Οι μαθητές του σχολείου μας πραγματοποίησαν εξαιρετική εμφάνιση και απέσπασαν δίκαια το χειροκρότημα των παρευρισκόμενων. Αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές μας καθώς και  στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Ρετσίδη Οδυσσέα. 

 

 

[Best_Wordpress_Gallery id=”35″ gal_title=”xoroi”]

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

Εγγραφές στην Α΄ τάξη του Δημοτικού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2018-19
Τη σχολική χρονιά 2018-2019 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από  1-1-2012 έως 31-12-2012.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

1.Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
2.Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
3.Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
4.Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου

Οι αιτήσεις γίνονται δεκτές καθημερινά από 8.00΄- 8.15΄ και από 13.15΄- 14.00΄

Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:

Καραϊσκάκη Ιωακείμ ΚαβύρηΠατρ. Φωτίου Αλεξ. ΠαπαναστασίουΛεωφ. Δημοκρατίας Λεωφ. Μεγ. Αλεξάνδρου.

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Επικαιρότητα

Νέα παράδοση τροφίμων και ρούχων

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”7″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”600″ gallery_height=”400″ cycle_effect=”shuffle” cycle_interval=”8″ show_thumbnail_link=”0″ thumbnail_link_text=”[Προβολή μικρογραφιών]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Οι μαθητές του σχολείου μας συγκέντρωσαν, για μια ακόμα φορά, ένα μεγάλο μέρος τροφίμων, ρουχισμού και ειδών πρώτης ανάγκης  και τα παρέδωσαν στο Πολυκοινωνικό Κέντρο του Δήμου Αλεξανδρούπολης για την ενίσχυση των οικογενειών των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων,την Τρίτη 24 Απριλίου.

Δημοσιεύθηκε στην Επικαιρότητα

Το σχολείο πάει θέατρο

Την Πέμπτη 29-3-18 οι μαθητές του 8ου Δημοτικού Σχολείου επισκέφτηκαν το Δημοτικό Θέατρο και παρακολούθησαν  τη θεατρική παράσταση: 
Ο φιλάργυρος” του Μολιέρου,  από τη Θεατρική  Σκηνή ” Νέα Ονειροπόληση” .
 Ήταν μια μεγάλη εμπειρία για όλους καθώς ήταν ένα έργο με χιούμορ, δράση, περιπέτειες, τραγούδια και χορό.