Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Χορηγία από την εταιρεία “Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.”

Το αίτημά μας για χορηγία στην εταιρεία “Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.” για την κάλυψη ορισμένων λειτουργικών αναγκών, έγινε δεκτό. Έτσι, προμηθευτήκαμε διάφορα είδη, συνολικής αξίας 100 ευρώ, με τα οποία θα καλυφθούν ανάγκες του σχολείου.

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία  “Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.” για την ευγενική προσφορά της!

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Παρακολούθηση ταινίας για τους μαθητές της Α’ τάξης

   Την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου η Α τάξη παρακολούθησε στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης 6 ταινίες χωρίς διαλόγους του 25ου Φεστιβάλ Ολυμπίας για τους μικρούς μαθητές σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Λέσχη Αλεξανδρούπολης. Οι ταινίες έχουν θεσπιστεί από τη UNICEF, την UNESCO και διεθνείς οργανισμούς δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να ψυχαγωγηθούν παρακολουθώντας ταινίες από όλο τον κόσμο.

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Επίσκεψη οδοντιάτρου στην Α΄ τάξη

Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου, στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του προγράμματος “Τρώω υγιεινά, δόντια έχω γερά”, επισκέφτηκε την Α τάξη η οδοντίατρος κα Φανή Κυριακίδου και μίλησε στα παιδιά για τη στοματική υγιεινή. Επιπλέον τα ενημέρωσε για το σωστό βούρτσισμα των δοντιών και τη σημασία της σωστής διατροφής. Στη συνέχεια τα πρωτάκια μας είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν τις απορίες τους και να θέσουν τις ερωτήσεις τους.

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

“Τρίποντα στα σχολεία”

   Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης μαζί με τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, βρέθηκαν στο Κλειστό Γυμναστήριο Αλεξανδρούπολης “Μιχάλης Παρασκευόπουλος”, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα “Τρίποντα στα σχολεία”. Υπεύθυνος της Ομοσπονδίας ο κ. Μάριος Ξανθίδης.

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

“Παιδί και Διαδίκτυο – Κίνδυνοι και Προστασία”

 Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική ομιλία για τους μαθητές των Δ’, Ε’ ΣΤ’ τάξεων και όλους τους γονείς του σχολείου, με θέμα “Παιδί και Διαδίκτυο – Κίνδυνοι και Προστασία”.

   Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Ευάγγελο Μπέσα, Αστυνόμο Α΄της Υ.Δ.Η.Ε.Β.Ε.

 

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Γιορτή για την 49η επέτειο του Πολυτεχνείου

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την 49η επέτειο του Πολυτεχνείου. Συγχαρητήρια στους μαθητές και τη δασκάλα της Δ΄τάξης για τη διοργάνωση της γιορτής!

Ο δρόμος

Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία

κάποιος την έγραψε στο τοίχο με μπογιά

ήταν μια λέξη μοναχά ελευθερία

κι έπειτα είπαν πως την έγραψαν παιδιά.

Λα λαλαλα…..

Ύστερα κύλησ’ ο καιρός κι η ιστορία

πέρασε εύκολα απ’ τη μνήμη στην καρδιά

ο τοίχος έγραφε μοναδική ευκαιρία

εντός πωλούνται πάσης φύσεως υλικά.

Λα λαλαλα……..

Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία

κι έπειτα γήπεδο, στοιχήματα, καυγά

ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία

κι είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

“Ο Καραγκιόζης μάγειρας στην Αργώ του Ιάσονα”

Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν Θέατρο σκιών, από το θρακικό θέατρο σκιών – Γιάννη Βουλτσίδη.

Ευχαριστούμε τον κ. Γιάννη Βουλτσίδη και την κ. Γεωργία Γιαννοπούλου για το όμορφο δίωρο που χάρισαν στους μαθητές, οι οποίοι διασκέδασαν, γέλασαν αλλά και έμαθαν.

Στο τέλος της παράστασης ακολούθησε συζήτηση και λύθηκαν πολλές απορίες των μαθητών μας!

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης

Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022, η Δ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρακολούθησαν, με ενδιαφέρον 2 δραστηριότητες  από το πρόγραμμα του μουσείου. 

  • “Τα προϊστορικά αντικείμενα της Μάκρης μας μιλούν”
  • “Μελετώντας τις αρχαίες γραφές” 

Επισκεφτείτε και την ιστοσελίδα του μουσείου: https://am-alexandroupolis.gr/

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική

Επίσκεψη σε Εργαστήριο Παρασκευής Φυσικού – Χειροποίητου Σαπουνιού

Η Α’ τάξη του σχολείου μας, επισκέφτηκε την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου το εργαστήριο παραγωγής χειροποίητου σαπουνιού και φυσικών καλλυντικών Focus-ThraceCosmetics – FTC (Ε. ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΟΥ – Α. ΚΑΛΑΦΑΤΖΗ Ο.Ε.) με έδρα την Αλεξανδρούπολη. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο χώρο του εργαστηρίου και είχαν την ευκαιρία  να γνωρίσουν βιωματικά την διαδικασία παραγωγής των χειροποίητων φυσικών σαπουνιών και να ενημερωθούν για την ευεργετική επίδρασή τους στην υγιεινή και τη φροντίδα του σώματος καθώς και τη συνεισφορά τους στην αειφορία.  

Στο τέλος του εργαστηρίου τα παιδιά παρέλαβαν  το σαπούνι τους και η δασκάλα τους  ανέλαβε να συνεχίσει την δράση στο σχολείο μέχρι την ωρίμανσή του, ώστε να είναι έτοιμο προς χρήση από τους μικρούς μαθητές.