• Ημερολόγιο

45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!
  • Σαν σήμερα

1. 14/12/1900: Ο γερμανός φυσικός Μαξ Πλανκ δημοσιεύει τη μελέτη του για την κβαντική θεωρία.

• Σκακιστική άσκηση

Άκουσε την Ιστορία σου

«Ο Ζωντανός Πλανήτης»

Την Πέμπτη 7 Απριλίου οι μαθητές της Ε΄τάξης θα πραγματοποιήσουν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Ευγενίδειο Πλανητάριο», όπου θα παρακολουθήσουν στην αίθουσα του θόλου την 40λεπτη ψηφιακή προβολή    «Ο Ζωντανός Πλανήτης». Τα θέματα που διερευνά η προβολή είναι:

Η αέναη μετατόπιση των τεκτονικών πλακών η οποία μεταβάλλει σε βάθος χρόνου την επιφάνεια του πλανήτη μας και το πώς προκαλούνται οι σεισμοί και οι ηφαιστειακές εκρήξεις.  Οι παράγοντες που διαμορφώνουν και επηρεάζουν το γήινο κλίμα και πώς σχετίζονται αυτοί με το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου.

Η ψηφιακή παράσταση του Ευγενιδείου Πλανηταρίου με τίτλο «Ο Ζωντανός Πλανήτης», προσφέρει εμπεριστατωμένα και θεαματικά τις εξηγήσεις σε αυτά και σε αρκετά άλλα θέματα, που σχετίζονται με τον βομβαρδισμό του πλανήτη μας από αστεροειδείς και κομήτες, όπως επίσης και με τις ηφαιστειακές εκρήξεις σε άλλους κόσμους του Ηλιακού μας συστήματος. Στην διάρκεια της παράστασης οι θεατές θα συνειδητοποιήσουν ορισμένους από τους λόγους για τους οποίους η Γη μας εξελίχθηκε τόσο διαφορετικά σε σχέση με τους γειτονικούς της πλανήτες Αφροδίτη και Άρη.

Μπορείτε να δείτε το trailer της ταινίας στο παρακάτω video.

;