Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του ΙΕΠ (που δημοσιεύονται στο Βήμα) για τα βιβλία του Δημοτικού (σ.σ. με ερωτηματολόγια στους Σχολικούς Συμβούλους) προκύπτει:
Α. Οι σχολικοί σύμβουλοι στην πλειονότητά τους θεωρούν ότι τα μαθηματικά της Ε΄ Δημοτικού, η Ιστορία της Στ΄ Δημοτικού και τα μαθηματικά της Β΄ Δημοτικού παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες όσον αφορά: α) στον όγκο του διδακτικού περιεχομένου σε σχέση με τον πραγματικό διδακτικό χρόνο, β) στις δυσκολίες που συναντούν οι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία του διδακτικού περιεχομένου τους, γ) στη συμβολή της οργάνωσης των περιεχομένων τους στη διδασκαλία, δ) στις έννοιες που περιέχουν όσον αφορά στην κατανόησή τους από πλευράς των μαθητών, ε) στην ανεπάρκεια του προγραμματισμένου διδακτικού χρόνου, στ) στην υπερβολική αύξηση των απαιτήσεων του γνωστικού αντικειμένου και του αντίστοιχου βιβλίου σε σχέση με την προηγούμενη τάξη. Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ.
Κάτω από : Ενδιαφέροντα θέματα