• Ημερολόγιο

    Ιανουάριος 2013
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Δεκ   Φεβ »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!

    Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!
  • Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 88ου Δ.Σ. Αθηνών

    Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 88ου Δ.Σ. Αθηνών
  • Σαν σήμερα

    1. 18/05/1804: O Ναπολέων Βοναπάρτης ανεβαίνει στο θρόνο της Γαλλίας.

    2. 18/05/: Διεθνής Ημέρα Μουσείων
      Aπό το 1977 η 18η Μαΐου έχει καθοριστεί ως Διεθνή Ημέρα Μουσείων. Το μήνυμα αυτής της επετείου είναι να γίνουν τα μουσεία φορείς πολιτισμικών ανταλλαγών "με σκοπό την ανάπτυξη της μόρφωσης, την αμοιβαία κατανόηση και τη συνεργασία μεταξύ των λαών".
      Δείτε το σχετικό video
  • Σκακιστική άσκηση

  • Άκουσε την Ιστορία σου

    Άκουσε την Ιστορία σου

Το καναρινί ποδήλατο

Το Καναρινί ποδήλατο : Ελληνική ταινία, παραγωγής 1999 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Σταύρακα. Διάρκεια: 101΄.

Υπόθεση: Ένας νεαρός δάσκαλος ο Άρης, αναλαμβάνει την έκτη τάξη σ’ ένα δημοτικό σχολείο της Αθήνας. Ανάμεσα στους μαθητές του, διακρίνει τον Λευτέρη, που σχεδόν δεν μπορεί να διαβάσει και γενικά αδυνατεί να παρακολουθήσει την πρόοδο των υπολοίπων παιδιών… Το σενάριο στηρίζεται σε πραγματικά περιστατικά από τη δράση ενός δασκάλου.

Εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας για την Α/θμια: Εγκύκλιος: Γ2/4109/27-10-00.

Η ταινία προτείνεται  στα παιδιά και από το βιβλίο της Γλώσσας της ΣΤ΄ Δημοτικού στα πλαίσια της 15ης ενότητας που φέρει τον τίτλο «Κινηματογράφος – Θέατρο».

Παρακολουθήστε το πρώτο μέρος της ταινίας :

Διδακτικοί Στόχοι:

Μέσω της προβολής της ταινίας επιδιώκεται οι  μαθητές:

Να προσπαθήσουν να βάλουν τον εαυτό τους στη θέση του μικρού Λευτέρη και να εκφράσουν τα συναισθήματα που θα ένιωθαν αν βίωναν κι εκείνοι την απομόνωση και την  απόρριψη που αντιμετώπιζε εκείνος.

Να επισημάνουν την αρνητική επίδραση που έχει στην μαθησιακή επίδοση και στην ψυχολογία του μαθητή η αποθάρρυνσή του από το δάσκαλο, τους γονείς, την ομάδα της τάξης αλλά και το αντίθετο, το σημαντικό ρόλο της ενθάρρυνσης.

Να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε άνθρωπος έχει την ξεχωριστή του αξία και ίσως και ταλέντο, ανεξαρτήτως της αρνητικής εικόνας που μπορεί να έχει για εκείνον ο κοινωνικός του περίγυρος κι ότι κανείς δεν είναι αντάξιος υποτίμησης και απαξίωσης.

Να διαπιστώσουν ότι η δύναμη της θέλησης ανασύρει από μέσα μας ικανότητες που δεν γνωρίζαμε ότι κατέχουμε.

Να προβληματιστούν και να συζητήσουν σχετικά με τα διλήμματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας άνθρωπος στη ζωή του και το γνώμονα με τον οποίο πρέπει να επιλέγει (αίσθημα δικαίου, καθήκον, ηθική…).

Να γνωρίσουν παλαιότερες αντιλήψεις και προκαταλήψεις σχετικά με τους μαθητές με μειωμένες μαθησιακές ικανότητες.

Να γράψουν ένα κείμενο σχετικά με το πώς μπορεί να αντιμετώπισαν τα παιδιά το Λευτέρη όταν αυτός επέστρεψε στην τάξη.

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © 88ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top