• Ημερολόγιο

    Δεκέμβριος 2012
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!

    Προλάβετέ το και στείλτε μας ένα e-mail!!!
  • Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 88ου Δ.Σ. Αθηνών

    Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 88ου Δ.Σ. Αθηνών
  • Σαν σήμερα

    25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

  • Σκακιστική άσκηση

  • Άκουσε την Ιστορία σου

    Άκουσε την Ιστορία σου

Ο Ψύλλος

Ο Ψύλλος: Ελληνική ταινία παραγωγής 1990 σε σκηνοθεσία Δημήτρη Σπύρου. Διάρκεια: 100΄. Ανακηρύχθηκε καλύτερη Ευρωπαϊκή Ταινία για παιδιά και νέους 1989-1990 από την Πανευρωπαϊκή Ένωση Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους. Έλαβε το 1ο Βραβείο Διεθνούς Ένωσης Κιν/φου για Παιδιά και Νέους στο Φεστιβάλ Βερολίνου και στο 8ο Διεθνές Παιδικό Φεστιβάλ του Σικάγου 1990.

Υπόθεση: «Ψύλλος» είναι ο τίτλος μια χειρόγραφης εφημεριδούλας, που εκδίδει και συντάσσει ένας δωδεκάχρονος μαθητής, σ’ ένα απομονωμένο χωριό της ορεινής Ολυμπίας, ο Ηλίας Σεϊτανίδης. «Ψύλλος» είναι όμως κι ο ίδιος ο μικρός Ηλίας, γιατί είναι τόσο πολύ ταυτισμένος με την εφημερίδα του, ώστε κανείς πια να μην τον φωνάζει με το πραγματικό του όνομα. Κι όπως γράφει ο ίδιος σ’ ένα φύλλο της εφημερίδας του, «ο Ψύλλος είναι ένα όνειρο, τα ταξίδια που θέλω να κάνω, είναι το σπάσιμο των συνόρων του μικρού χωριού μου, είναι τα φτερά που με βοηθούν να πετάξω μακριά…».

Ενταγμένο στο πρόγραμμα με αριστουργηματικές ταινίες για παιδιά και νέους της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και του Cine Φιλίπ 2005-2006.

Διδακτικοί Στόχοι:

Οι μαθητές επιδιώκεται να έρθουν σε επαφή σε την Ελλάδα του 1965, σχεδόν 50 χρόνια πριν, με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον και να ανακαλύψουν τον τρόπο ζωής του κεντρικού χαρακτήρα της ταινίας. Να παρατηρήσουν το σχολικό περιβάλλον του ήρωα και να βρουν ομοιότητες και διαφορές του σχολείου (περιβάλλον, μαθητές, δάσκαλος) στην ορεινή Ολυμπία με το δικό τους σήμερα. Να αναγνωρίσουν το πείσμα του «ψύλλου» να συνεχίσει να γράφει και να εκδίδει την εφημερίδα του παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε. Να επισημάνουν την αντιμετώπιση των γονιών και των συγχωριανών του «ψύλλου». Να αναφέρουν ποιοι συμπαραστάθηκαν στον ήρωα και με ποιο τρόπο τον βοήθησε ο καθένας. Τέλος, να αναφέρουν μια δική τους μεγάλη επιθυμία που πραγματοποιήθηκε ή όχι και γιατί.

Παρακολουθήστε ολόκληρη την ταινία:

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright © 88ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση