Στόχοι της θεματικής
Να μπορούν να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα βασικά συναισθήματα. (Χαρά, λύπη, θυμός, φόβος, ζήλια ). Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και τι είναι αυτό που τα προκαλούν.Να κατανοήσουν ότι όλα τα συναισθήματα είναι φυσιολογικά, να τα εκφράζουν, να τα αποδέχονται, να τα διαχειρίζονται μέσα από τεχνικές.
Μέσα από βίντεο,βιβλία,συζήτηση,παιχνίδια ρόλων μουσική αναγνωρίσαμε και εκφράσαμε τα συναισθήματα μας.
Εκφράσαμε τη χαρά μας, τον ενθουσιασμό μας ,την αγάπη,την ηρεμία την περηφάνια κλπ. Σταθήκαμε στα αρνητικά συναισθήματα όπως ο φόβος, ο θυμός, η λύπη η ζήλια και ανακαλύψαμε τρόπους για να τα διαχειριστούμε.
Π.Χ. ΦΟΒΟΣ
Τον ζωγραφίσαμε σε Ρολό περιτυλίγματος με bubbles, συζητήσαμε και στο τέλος τον σπάσαμε και τον πετάξαμε στα σκουπίδια.
![1731825932625 1](https://blogs.sch.gr/7nipvyron/files/2024/11/1731825932625-1-225x300.jpg)
Με αφορμή το βιβλίο το Τερατάκι των Χρωμάτων όπου το τερατάκι των χρωμάτων δεν ξέρει τι του συμβαίνει. Έχει κάνει μια ωραία σαλάτα τα συναισθήματά του και τώρα πρέπει να τα τακτοποιήσει. Χρώματα και συναισθήματα. Μπλέ για τη Λύπη, Κόκκινο για το Θυμό, Γκρί για το φόβο,Κίτρινο για τη Χαρά ,Πράσινο για την Ηρεμία.
![1266357](https://blogs.sch.gr/7nipvyron/files/2024/11/1266357-297x300.jpeg)
Τα ζωγραφίσαμε ,τα κρεμάσαμε σε σκοινί, γράψαμε σε μανταλάκι το όνομά μας .Κάθε πρωί τα παιδιά , βάζουν το μανταλάκι τους στο αντίστοιχο τερατάκι και στην ολομέλεια μιλάνε για το συναίσθημα που νιώθουν.
![1731216832307 1](https://blogs.sch.gr/7nipvyron/files/2024/11/1731216832307-1-135x300.jpg)
![1731216832290](https://blogs.sch.gr/7nipvyron/files/2024/11/1731216832290-135x300.jpg)
Φτιάξαμε τις ασπίδες των αρνητικών συναισθημάτων μας. Σε αυτές τα παιδιά ζωγράφισαν τρόπους που τους βοηθάνε να τα αντιμετωπίζουν .
![1731821062660](https://blogs.sch.gr/7nipvyron/files/2024/11/1731821062660-135x300.jpg)