Ασφαλώς κυκλοφορώ και χαμογελώ

Συνεχίζουμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων με το πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια “Ασφαλώς κυκλοφορώ και χαμογελώ”.

1ο εργαστήριο:  Γνωρίζω τους φωτεινούς σηματοδότες

Για να ανιχνεύσουμε την οδική συμπεριφορά των παιδιών, ξεκινάμε με μια συζήτηση για το πως έρχονται τα παιδιά το πρωί από το σπίτι στο σχολείο, αν προσέχουν κάτι στη μετακίνηση τους ανάλογα με το μέσο που έρχονται.

Καταγράφουμε τις απαντήσεις  και τους ζητάμε να τις αποτυπώσουν σε μια ζωγραφιά.
279572613 1206822480069409 1288344782522239416 n 279555367 318461960438588 2489998040456638029 n
279437237 519774972890220 3445782759097733964 n 279433089 395215329142497 1393281248284987286 n

Στη συνέχεια ρωτάμε τα παιδιά σε ποια σημεία της πόλης μας υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες και τι πρέπει να κάνουμε ανάλογα με το χρώμα τους.

Κατασκευάζουμε φανάρι, βάζουμε τα χρώματα στη σωστή θέση και αντιστοιχίζουμε τα χρώματα με τα ονόματά τους.

1Ν 2 274019418 555605175419997 402545022244288405 n 273922358 316966290280408 5165546256086845170 n 273836421 4711667425548783 5949966753416928644 n 274719902 348336247172769 3272644904333866720 nfanari

Συνεχίζουμε στο μάθημα των Αγγλικών τα παιδιά δραματοποιούν το τραγούδι και συνδυάζουν τα χρώματα στο φανάρι με την ανάλογη κίνηση .

1 φανάρι φανάρι

Αφήστε μια απάντηση