ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Οικολογική Συνείδηση, φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων.

ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-Τίτλος: Τα ζώα γύρω μας.

Τα νήπια  αναφέρουν  όσα ζώα βλέπουν καθημερινά στη γειτονιά τους,

στον δρόμο προς το σχολείο, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή.

Στη συνέχεια τα ζωγραφίζουν σε ατομικό φύλλο εργασίας και τα παρουσιάζουν στην ολομέλεια της τάξης.

 

thumbnail 9thumbnail 8 2thumbnail 10 1thumbnail 2 1thumbnail 1 1

Με το οικοδομικό υλικό της τάξης, τα παιδιά δημιουργούν ένα ραβδόγραμμμα μέσα από το οποίο προκύπτει το αγαπημένο ζώο των παιδιών αλλά και της τάξης.

Συνεχίζουν με ομαδοποιήσεις και ξεχωρίζουν σε δύο στεφάνια τα πλαστικά ζωάκια της τάξης.

Οι ομάδες που θα σχηματιστούν είναι: Ζώα οικόσιτα, ζώα συντροφιάς (δεσποζόμενα και αδέσποτα), άλλα ζώα που ζουν στην περιοχή.

Στο τέλος παίζουμε ένα παιχνίδι, μάντεψε ποιο ζωάκι είμαι.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-Τίτλος:Τα ζώα μέσα από έργα τέχνης.

Οι μαθητές παρατηρούν έργα τέχνης με θέμα ζώα συντροφιάς. Παρατηρώντας προσεκτικά προσπαθούν να περιγράψουν το περιβάλλον που απεικονίζει ο κάθε πίνακας, τους ήρωες, τα συναισθήματα των ηρώων καθώς και τα συναισθήματα που προκαλούν οι πίνακες στα ίδια τα παιδιά. Aναπαριστούν τους πίνακες ζωγραφικής με το σώμα τους και υλικά από την τάξη.

Δημιουργία ιστορίας από τα παιδιά, βασισμένη σε ένα πίνακα που επιλέγουν.

Η ιστορία  των παιδιών γίνεται βιβλίο με ψηφιακό υλικό.

Ανάγνωση στο παρακάτω σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/2jOitgadYNeKiSOiTgkQOFLjnZD2/D9HCzD1cSia-N7LrDbOzzg

Δημιουργούμε τον τοίχο των φίλων , με φωτογραφίες που φέρνουν τα παιδιά.

thumbnail 

ΤΡΙΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-Τίτλος:Πώς νιώθουν τα ζώα;

Μετά από συζήτηση, τα παιδιά δημιουργούν στην τάξη ένα ομαδικό κολλάζ  με εικόνες ζώων συντροφιάς και σε κάθε εικόνα γράφουν πώς αισθάνονται ή ακόμα και τι μπορεί να σκέφτονται τα ζώα που απεικονίζονται.

Συνεχίζεται…

Αφήστε μια απάντηση