Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε ένα όμορφο σχέδιο δράσης με θέμα τον σχολικό κήπο. Στόχος μας ήταν να γνωρίσουμε τη φύση από κοντά, να μάθουμε πώς μεγαλώνουν τα φυτά και να καλλιεργήσουμε την αγάπη για το περιβάλλον.
Αρχικά, συζητήσαμε για τα φυτά και τις ανάγκες τους: το νερό, τον ήλιο και το χώμα. Στη συνέχεια, οργανώσαμε τον χώρο του κήπου μας και φυτέψαμε λαχανικά και αρωματικά φυτά σε υπερυψωμένα παρτέρια, αλλά και σε πολύχρωμα ανακυκλωμένα λάστιχα που μετατρέψαμε σε γλαστράκια!
Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε όλα τα στάδια: φύτεψαν, πότισαν, παρατήρησαν και φρόντισαν τα φυτά μας καθημερινά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ανέπτυξαν υπευθυνότητα, συνεργασία και σεβασμό προς τη φύση.
Ο κήπος μας έγινε ένας ζωντανός χώρος μάθησης, παιχνιδιού και δημιουργίας! 🌼🌿
Ανυπομονούμε να δούμε τα φυτά μας να μεγαλώνουν και να συνεχίσουμε τις δράσεις μας!
🌸 Οι μικροί μας κηπουροί σε δράση! 🌸











