Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο με στόχο να συνδυάσει τη ρομποτική με τη βιωματική και γλωσσική μάθηση. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες με διαφορετικούς ρόλους: Η πρώτη ομάδα τοποθέτησε στο χαλάκι της Bee-Bot κάρτες με εικόνες και ονομασίες των μελών της οικογένειας (μαμά, μπαμπάς, αδερφός, αδερφή, παππούς, γιαγιά).
Η δεύτερη ομάδα τοποθέτησε τις κάρτες–βελάκια στο πλέγμα, σχεδιάζοντας τη διαδρομή που θα έπρεπε να ακολουθήσει η μέλισσα.
Η τρίτη ομάδα προγραμμάτισε τη Bee-Bot, εισάγοντας τις εντολές στην ίδια, ώστε να φτάσει στο σωστό μέλος της οικογένειας. Στη συνέχεια, οι εικόνες αφαιρέθηκαν από το χαλάκι και έμειναν μόνο οι λέξεις (ονομασίες των μελών της οικογένειας). Τα παιδιά τραβούσαν κάρτες με φωτογραφίες των μελών της οικογένειας και έπρεπε να αντιστοιχίσουν τη λέξη στο χαλάκι με τη σωστή εικόνα, προγραμματίζοντας ξανά τη Bee-Bot να φτάσει στο σωστό σημείο.
Στόχος της δραστηριότητας: Τα παιδιά να γνωρίσουν τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής σκέψης μέσα από τη ρομποτική, να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, αναγνώρισης και ταύτισης λέξης–εικόνας, προσανατολισμού στο χώρο και κατανόησης της έννοιας της οικογένειας.



