Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς προσπαθήσαμε να εντάξουμε τα συναισθήματα ως βασικό άξονα της μαθησιακής διαδικασίας. Με τη νέα χρονιά ξεκινήσαμε το καινοτόμο πρόγραμμα των συναισθημάτων, όπου με ποικίλες δραστηριότητες μάθαμε για τα βασικά συναισθήματά μας, πώς να τα αναγνωρίζουμε και πώς να τα εκφράζουμε. Μιλήσαμε για την ενσυναίσθηση ώστε να καλλιεργηθεί η συνεργασία στην ομάδα. Με τη γωνιά ηρεμίας και την καραμούζα του θυμού προσπαθήσαμε να μυήσουμε τα παιδιά σε τεχνικές επίλυσης των έντονων συναισθημάτων τους. Υλοποιήσαμε δραστηριότητες που στόχο είχαν την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους και την κατανόηση του ρόλου των συναισθημάτων τους στην συμπεριφορά τους και στις κοινωνικές τους επαφές. Στο τμήμα 2 κάθε Πέμπτη πραγματοποιούσαμε με τα παιδιά σχολικά συμβούλια, μια τεχνική του Φρενέ κατά την οποία τα παιδιά επιλύουν τις συγκρούσεις τους όσο το δυνατόν πιο αυτόνομα έχοντας την ευθύνη του εαυτού τους.