Προσκλήσεις
Διεθνές Συνεργατικό e-Twinning Πρόγραμμα “Ουρανοξύστες του κόσμου”
Στα πλαίσια του διεθνές προγράμματος e- twinning στο οποίο συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας, με τίτλο “Little Hands, Big Structures!”,οι μαθητές ολοκλήρωσαν μια σειρά δραστηριοτήτων με θέμα «Ουρανοξύστες του κόσμου! ».
Ανακαλύψαμε τους 10 πιο γνωστούς ουρανοξύστες του κόσμου και τους κατατάξαμε σύμφωνα με το ύψος του!
Οι μικροί μαθητές κατασκευάζουν με το οικοδομικό υλικό του νηπιαγωγείου τον ψηλότερο ουρανοξύστη και τον διαχωρίζουν ως προς το μέγεθος από τα υπόλοιπα κτίσματα που υπάρχουν στον κόσμο!
Η δημιουργικότητα και η φαντασία των μικρών μαθητών αποτυπώνεται μέσα από τους δικούς τους μοναδικούς ουρανοξύστες καθώς και από μια πόλη με ουρανοξύστες που δημιούργησαν όλοι μαζί!
Χρησιμοποιούμε τη ψηφιακή τεχνολογία δημιουργικά και παίζουμε ψηφιακά παιχνίδια στη τάξη!
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=250e3149c238
Ολοι μάζι κατασκευάσαμε με ανακυκλώσιμα υλικά και χρωματίσαμε τον πιο ψηλο ουρανοξύστη του κόσμου ολοκληρώνοντας την κατασκευή του Burj Khalifa!
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με το θέμα του ουρανοξύστη και το αξιολόγησαν ως εξαιρετικό!!!
Διεθνές Συνεργατικό e-Twinning Πρόγραμμα «Διάσημες Γέφυρες: Η Γέφυρα του Λονδίνου»
Στα πλαίσια του διεθνές προγράμματος E twinning στο οποίο συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας, με τίτλο “Little Hands, Big Structures!”,οι μαθητές ολοκλήρωσαν μια σειρά δραστηριοτήτων με θέμα «Διάσημες Γέφυρες: Η Γέφυρα του Λονδίνου».
Και το παιχνίδι ξεκινά και γινόμαστε μια ανθρώπινη γέφυρα!
Δημιουργούμε το δικό μας κολάζ της γέφυρας του Λονδίνου!
Παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι μνήμης στον υπολογιστή ομαδικά αλλά και ατομικά.
Κατασκευάζουμε το μοντέλο της γέφυρας του Λονδίνου με ανακυκλώσιμα υλικά και χρώματα.
Το μοντέλο της Γέφυρας του Λονδίνου ολοκληρώθηκε μέσα από την ευχάριστη και δημιουργική συνεργασία που είχαν οι μαθητές με τους γονείς τους στο σπίτι κατασκευάζοντας μικρά καραβάκια από ανακυκλώσιμα υλικά.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2024
Χριστουγεννιάτικη Αντίστροφη Μέτρηση
Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο γεμίζει τις μέρες με χαρά και ανυπομονησία! Τα παιδιά μαθαίνουν να μετρούν τις μέρες μέχρι τη μεγάλη γιορτή. Κάθε μέρα, αφαιρούν έναν αριθμό από το ημερολόγιο, συμμετέχοντας ενεργά στην εορταστική προετοιμασία. Μέσα από αυτό το διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό ταξίδι, η μαγεία των Χριστουγέννων γίνεται πιο ζωντανή, καλλιεργώντας τη χαρά της αναμονής και τη χαρά της προσμονής.
Ο εαυτός μου, η δύναμή μου!
Στα πλαίσια του προγράμματος Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη Θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – Ευ ζην», Ευαισθητοποίηση, οι μικροί μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις , ενισχύοντας την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας, όπως την αποδοχή της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και των ίσων ευκαιριών για όλους.
“Επαφή με το σύστημα Braille: Μαθαίνοντας τη διαφορετικότητα μέσα από την αφή και την ανακάλυψη!”
Η εικόνα αποτυπώνει μικρά παιδιά να έρχονται σε επαφή με το σύστημα Braille, μαθαίνοντας πώς διαβάζουν και γράφουν τα άτομα με οπτική αναπηρία. Μέσα από παιχνίδια, γραφή και εξερεύνηση, καλλιεργείται η ενσυναίσθηση και η συμπερίληψη στην εκπαίδευση.
“Βιωματικό παιχνίδι: Κατανοώντας τις προκλήσεις των ατόμων με αναπηρίες μέσα από την κίνηση!”
Τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης, όπου δοκιμάζουν να κινηθούν με περιορισμούς, αναπτύσσοντας ενσυναίσθηση και κατανόηση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητικές αναπηρίες. Μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία που προάγει τη συμπερίληψη!
“Τα θετικά μου χαρακτηριστικά: Μαθαίνοντας τη σημασία της διαφορετικότητας!”
Τα παιδιά εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από ζωγραφική και κατασκευές, προωθώντας την αγάπη, την ενσυναίσθηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Κάθε παλάμη συμβολίζει τα θετικά χαρακτηριστικά τους, δημιουργώντας ένα δέντρο που ανθίζει με αξίες όπως η καλοσύνη και ο σεβασμός!
Διεθνές Συνεργατικό e-Twinning Πρόγραμμα «Ιστορικοί Πύργοι: Ο Πύργος του Γαλατά»
Στα πλαίσια του διεθνές προγράμματος e- Twinning στο οποίο συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας, με τίτλο “Little Hands, Big Structures!”,οι μαθητές ολοκλήρωσαν μια σειρά δραστηριοτήτων με θέμα «Ιστορικοί Πύργοι: Ο Πύργος του Γαλατά»
Με τη χρήση εκπαιδευτικών βίντεο και της φαντασίας των μικρών μαθητών ανεβήκαμε ψηλά και γνωρίσαμε τον Πύργο και την ιστορία του.
Συναρμολογήσαμε τα μέρη του..
![]() |
![]() |
Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια στον υπολογιστή..
Κατασκευάσαμε με ανακυκλώσιμα υλικά το μοντέλο του Πύργου του Γαλατά.
Το μοντέλο του Πύργου του Γαλατά ολοκληρώθηκε μέσα από την ευχάριστη και δημιουργική συνεργασία που είχαν οι μαθητές με τους γονείς τους στο σπίτι κατασκευάζοντας μικρά σπίτια από ανακυκλώσιμα υλικά.
Οι μαθητές αξιολόγησαν το θέμα και δήλωσαν πως τους ενθουσίασε!
Μεγάλες κατασκευές..μικρών χεριών!
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning «Little hands, Mega structures», θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να εμπλακείτε μαζί με τα παιδιά σας σε μια δημιουργική δραστηριότητα στο σπίτι. Συγκεκριμένα, σας ζητάμε να κατασκευάσετε μαζί με τα παιδιά σας:
Μια χάρτινη βαρκούλα
Ένα σπίτι από ανακυκλώσιμο υλικό, διακοσμημένο από τα χεράκια των μικρών μας μαθητών
Παρακαλούμε να φωτογραφίσετε τις κατασκευές των παιδιών, αποφεύγοντας να φαίνεται το πρόσωπο τους και κοινοποιήστε τες στο παρακάτω padlet με μια μικρή περιγραφή και το όνομα του παιδιού που συμμετείχε.
Η συμμετοχή σας είναι πολύτιμη για την επιτυχία του προγράμματος και θα συμβάλει στην ενίσχυση της δημιουργικότητας και της συνεργασίας των παιδιών.
Διεθνές Συνεργατικό e-twinning Πρόγραμμα «Ιστορικά κτίρια: Οι Πυραμίδες της Αιγύπτου»
Στα πλαίσια του συνεργατικού διεθνούς προγράμματος e-twininng στο οποίο συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας, με τίτλο “LittleHands, BigStructures!”, οι μαθητές ολοκλήρωσαν μια σειρά δραστηριοτήτων με θέμα «Ιστορικά κτίρια: Οι Πυραμίδες της Αιγύπτου».
Η εκκίνηση του προγράμματος ήρθε από ένα γράμμα έκπληξη που βρέθηκε στη τάξη μας.
Ακολούθησαν δραστηριότητες όπως έρευνας και παρατήρησης, ομαδικό παιχνίδι με ανακυκλώσιμα υλικά, ψηφιακό παιχνίδι πάζλ, κατασκευή μοντέλου πυραμίδας με ανακυκλώσιμα υλικά καθώς και παιχνίδια κωδικοποίησης εικόνων και λέξεων.
Με τη χρήση της εφαρμογής googleearth ανακαλύψαμε πού βρίσκονται οι πυραμίδες και της τοποθετήσαμε στον παγκόσμιο χάρτη.
Φτιάξαμε το δικό μας ψηφιακό παζλ και το παίξαμε στον υπολογιστή της τάξης.
Παίξαμε στην αυλή παιχνίδι με ανακυκλώσιμα υλικά σε σχήμα πυραμίδας.
Αποκωδικοποιήσαμε το όνομά μας στα ιερογλυφικά από τον πίνακα που μας έστειλε η Κλεοπάτρα.
Συμμετείχαμε στη πρώτη διαδικτυακή συνάντηση με τα σχολεία της Ευρώπης που συνεργάζονται μαζί μας στο ίδιο πρόγραμμα και χορέψαμε «το τραγούδι της Ανακύκλωσης»
Αποκωδικοποιήσαμε την εικόνα μιας πυραδίδας με 2 χρώματα.
Κατασκευάσαμε τη δική μας πυραμίδα με ανακυκλώσιμα υλικά.
Code week 2024
Το Code Week (Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού) είναι μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία που προωθεί την εκμάθηση προγραμματισμού και ψηφιακών δεξιοτήτων. Με τη συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα έχουμε ως στόχο, οι μαθητές μας, να εξοικειωθούν με την κωδικοποίηση και τις τεχνολογίες προγραμματισμού, προάγοντας τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, δίνοντας τους τη δυνατότητα να μάθουν βασικές δεξιότητες προγραμματισμού.
Μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή μας πατώντας στις φωτογραφίες.
Συνάντηση-Ενημέρωση Γονέων
Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024 ραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση-ενημέρωση γονέων σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών στον χώρο του νηπιαγωγείου. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν το πρόγραμμα σπουδών, αναλύοντας τους εκπαιδευτικούς στόχους και τις δραστηριότητες που υλοποιούνται για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. Συζητήθηκαν θέματα όπως η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων, η συναισθηματική ανάπτυξη, καθώς και η ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας μέσω παιχνιδιών και συνεργατικών δραστηριοτήτων. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις, να εκφράσουν απορίες και να λάβουν συμβουλές για το πώς μπορούν να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική πορεία των παιδιών τους στο σπίτι. Η συνάντηση έκλεισε με μια ανοιχτή συζήτηση και προτροπή για συνεχή συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και γονείς για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.






































