Ο εαυτός μου, η δύναμή μου!

Στα πλαίσια του προγράμματος Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στη Θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – Ευ ζην», Ευαισθητοποίηση, οι μικροί μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις , ενισχύοντας την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας, όπως την αποδοχή της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και των ίσων ευκαιριών για όλους.

2. Αναπηρία Βιωματικό παιχνίδι ΤΠΕ

“Επαφή με το σύστημα Braille: Μαθαίνοντας τη διαφορετικότητα μέσα από την αφή και την ανακάλυψη!”

Η εικόνα αποτυπώνει μικρά παιδιά να έρχονται σε επαφή με το σύστημα Braille, μαθαίνοντας πώς διαβάζουν και γράφουν τα άτομα με οπτική αναπηρία. Μέσα από παιχνίδια, γραφή και εξερεύνηση, καλλιεργείται η ενσυναίσθηση και η συμπερίληψη στην εκπαίδευση.

3. Επαφή με το συστημα Braille των τυφλών ατόμων

4. Το όνομά μου στο σύστημα Braille

“Βιωματικό παιχνίδι: Κατανοώντας τις προκλήσεις των ατόμων με αναπηρίες μέσα από την κίνηση!”

Τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης, όπου δοκιμάζουν να κινηθούν με περιορισμούς, αναπτύσσοντας ενσυναίσθηση και κατανόηση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητικές αναπηρίες. Μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική εμπειρία που προάγει τη συμπερίληψη!

7. Βιωματικό παιχνίδι για άτομα με αναπηρίες

“Τα θετικά μου χαρακτηριστικά: Μαθαίνοντας τη σημασία της διαφορετικότητας!”

Τα παιδιά εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από ζωγραφική και κατασκευές, προωθώντας την αγάπη, την ενσυναίσθηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Κάθε παλάμη συμβολίζει τα θετικά χαρακτηριστικά τους, δημιουργώντας ένα δέντρο που ανθίζει με αξίες όπως η καλοσύνη και ο σεβασμός!

11. Σύμβολο αγάπης αποδοχής διαφορετικότητας Ομαδική κατασκευή με παλάμες