Αγαπητοί γονείς,
σας κοινοποιούμε τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του νηπιαγωγείου μας. Μπορείτε και οι ίδιοι να τον διαβάσετε στην αντίστοιχη σελίδα στο επάνω μέρος του ιστολογίου .
Αγαπητοί γονείς,
σας κοινοποιούμε την επιστολή της Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών κ.Έλλη Ναούμ .Η επιστολή βρίσκεται στο πάνω μέρος του ιστοτόπου μας στην αντίστοιχη σελίδα.
Ευχαριστούμε πολύ!
Για την 28η Οκτωβρίου!
Ζωγραφίσαμε τον πόλεμο και την ειρήνη!
“Το καλειδοσκόπιο” μας παρουσίασε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Το κανόνι και η παπαρούνα”!
Το παιχνίδι του ΝΑΙ και του ΟΧΙ(Συζητήσαμε για τα δικά μας όρια αλλά και αυτά που αφορούν το κοινωνικό και γενικότερο σύνολο)!
Το ΟΧΙ γραμμένο με φασόλια!
Οι αλεξιπτωτιστές της ειρήνης!
Μάθαμε για τον σεισμό…!
Φτιάξαμε τη Γη και τον πυρήνα της!
Αναπαραστήσαμε τις τεκτονικές πλάκες!
Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε τα “κύματα” του σεισμογράφου”!
Προστατευόμαστε!
Κατασκευάσαμε το δικό μας βαλιτσάκι με τα αντικείμενα που θα χρειαστούμε σε έναν σεισμό!




















































































































































