Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας Α’ και Γ’ Γυμνασίου και υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Κωνσταντινίδου Δέσποινας ΠΕ07 Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας εκπονήθηκαν εργασίες για το Β’ τετράμηνο από τους μαθητές και τις μαθήτριες σε θεματικές ενότητες της αρχαίας και νέας ελληνικής Ιστορίας σε ενότητες που διδάχτηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Οι εργασίες παρουσιάστηκαν είτε σε PowerPoint είτε σε έντυπη μορφή.
Ενδεικτικά παραθέτουμε κάποιες από αυτές:
