Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 το τμήμα Α1 συνοδευόμενο από τη Διευθύντρια κα Μαρία Βασιλειάδου, φιλόλογο και θεατρολόγο, και τη φιλόλογο Ειδικής Αγωγής κα Παρασκευή Κορωναίου επισκέφτηκε τη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη-Τοπική Ιστορία με τίτλο «Φέρνω το Δημοτικό Θέατρο και τη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά στο σχολείο μου». Μια εξαιρετική ξενάγηση από τη μουσειολόγο κα Χριστίνα Μαρίνη στο κτίριο και την ιστορία του, στις μόνιμες συλλογές (ζωγραφικοί πίνακες, γλυπτά Γ. Καστριώτη, σκίτσα και μακέτες Π. Αραβαντινού), και μια περιήγηση στις τρέχουσες εκθέσεις ζωγραφικής «Ανάμεσα σε χρώμα και φως, Πειραιάς-Μάνη» και φωτογραφίας «Ο παλιός Πειραιάς» έκαναν τη διδακτική επίσκεψη μια περιπέτεια επαφής των μαθητών/-τριών με το κτίριο της Δημοτικής Πινακοθήκης και εικαστικά έργα με όχημα την ενεργή θέασή τους μέσω της δημιουργικότητας και της φαντασίας τους (δημιουργική γραφή, καλλιτεχνική έκφραση, δρώμενα) που συνεχίζεται και στη σχολική αίθουσα.



