Σήμερα, Τετάρτη 06 – 05 – 2026, πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας στο Σούνιο και το Λαύριο με τη συμμετοχή 10 εκπαιδευτικών. Αρχικά, οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στο Ιερό τέμενος του Ποσειδώνα στο Σούνιο, στο φρούριο, το λιμάνι, τους νεώσοικους και το Ιερό τέμενος της Αθηνάς Σουνιάδος. Με πρωτοβουλία του προεδρείου του 15μελούς, μαθητές και μαθήτριες χόρεψαν τον «Ικαριώτικο» στον αρχαιολογικό χώρο στα πλαίσια της προώθησης της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς στους περιηγητές. Στη συνέχεια, στο Λαύριο, έγινε περιήγηση στο φοινικόκηπο, στην πλατεία με το άγαλμα του Σερπιέρη, στο λιμάνι, στην κεντρική αγορά του Λαυρίου.



