Αντλώντας έμπνευση από τις έννοιες της προσφοράς και του εθελοντισμού, το μήνυμα που πρεσβεύει το Αστέρι της Ευχής, αλλά και τις ιστορίες παιδιών ευχής ,το σχολείο μας έλαβε μέρος στον δημιουργικό σχολικό διαγωνισμό “ζωγράφισε το αστέρι σου” με τον μαθητή Ανδρεάδη Μιχάλη του Β2 και έλαβε έπαινο συμμετοχής. Η συμμετοχή εντάσσεται στη δράση “παράθυρο στην κοινωνία”, με συντονίστρια την εκπαιδευτικό Κουρούνη Αικατερίνη ΠΕ 02 και στόχο την σύνδεση του σχολείου με την κοινότητα.
