LOGO

Δράση Ενεργού Πολίτη

Στο πλαίσιο της Δράσης για τον Ενεργό Πολίτη, αναφορικά με την αξία της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α3, του 7ου Γυμνασίου Πειραιά, δημιούργησαν τις παρακάτω εργασίες !

Μπράβο στα παιδιά για την προσπάθειά τους !!

 

viber image 2026 04 03 09 17 37 755

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς